• Anonym (drained)

Är ihop med en vampyr (på riktigt)

Jag är en tjej som är tillsammans med en manlig vampyr. Jag har träffat honom i precis 3 månader idag och min värld har verkligen blivit omskakad.

Vet att många här inte kommer tro på mig. Men ni som gör det, hur skulle ni gjort i min sits? Jag vet verkligen inte vad jag ska ta mig till längre för finns ingen IRL jag kan prata med om det här...mina vänner och min familj vet såklart ingenting. Det känns farligt. Men jag gillar honom verkligen och han får mig att känna mig trygg.

Skulle ni vågat berättat det för nån annan? Vill inte bli klassad som galen...

• Svar på tråden Är ihop med en vampyr (på riktigt)
  • Anonym (drained)
    Anonym (törstig?) skrev 2012-04-28 07:49:19 följande:
    Var bara försiktig så du inte får blodbrist!Skrattande
    Han är försiktig. :)
  • Mynta

Vad han gör på dagarna? Ligger i sin kista och rullar tummarna förstår du väl.

Äter du vitlök, eller struntar du i det av respekt för honom?

• Anonym (vampyrjägare)

Bra. Jag har ditt ip-nummer nu.

*vässar pålen*

Du kommer vara singel till sommaren. Problemet löst.

• Anonym

Det finns inga vampyrer ts och om du verkligen tror det så behöver du nog proffs hjälp snarast!

• viseversa
    Ellaria skrev 2012-04-28 06:19:17 följande:
    Du har aldrig träffat honom dagtid? Eller är han en vampyr från twilight som glittrar? Han dricker inte vatten, äter inget?
    ha ha nej twilight vampyrerna är ju bara påhitt. Vampyrer brinner upp av solljus så jag antar att det är det ts kille gör. eftersom han är en RIKTIG vampyr!
  • Anonym (drained)
    Mynta skrev 2012-04-28 08:00:18 följande:
    Vad han gör på dagarna? Ligger i sin kista och rullar tummarna förstår du väl.

Äter du vitlök, eller struntar du i det av respekt för honom?
    Han har inget emot vitlök så det kan jag äta.
  • Anonym
    Anonym (drained) skrev 2012-04-28 08:09:10 följande:
    Han har inget emot vitlök så det kan jag äta.
    Alltså ts du är inte sann? Jag blir orolig på att du verkligen TROR på detta. SÖK HJÄLP isåfall.
  • Kya

vet du vad vampyrer är mest rädd för?
    Karies!

Vilken är vampyrens favorithund?
    Blodhund!

Var öppnar vampyren sitt barnkkort?
    På Blodbanken!

dum-dum-dum!

Memento mori
  • Anonym (drained)
    Anonym skrev 2012-04-28 08:12:43 följande:
    Alltså ts du är inte sann? Jag blir orolig på att du verkligen TROR på detta. SÖK HJÄLP isåfall.
    Jag tror inte jag vet. Tack för att du bryr dig men jag är inte i behov av nån sån "hjälp".
Svar på tråden Är ihop med en vampyr (på riktigt)