Inlägg från: viseversa |Visa alla inlägg
  • viseversa

Är ihop med en vampyr (på riktigt)

Ellaria skrev 2012-04-28 06:19:17 följande:
    Du har aldrig träffat honom dagtid? Eller är han en vampyr från twilight som glittrar? Han dricker inte vatten, äter inget?
    ha ha nej twilight vampyrerna är ju bara påhitt. Vampyrer brinner upp av solljus så jag antar att det är det ts kille gör. eftersom han är en RIKTIG vampyr!
  • viseversa
    Lucy Cat skrev 2012-04-28 08:57:36 följande:
    Såg ett program på typ.. Tyra Banks Show. Där var det en gång med människor som ansåg sig vara vampyrer. En av killarna hade ett otroligt bra luktsinne, som de testade honom för. En annan var väldigt stark för sin kroppsbyggnad.
    De kunde dock gå i solen, men föredrog att inte göra det för att de inte gillade att umgås med människor på det sättet. De ville hellre vara ute på kvällen/natten när det är mindre folk i omlopp.

Vilken är din killes superkraft?

Akta när du får mens. Kan bli jobbigt om han vill använda diverse saker som tepåse.... 
    ha ha tampong te!!
  • viseversa
    Uffesson skrev 2012-04-28 11:23:45 följande:
    Nej, så här får det inte gå till, min uppgift är att ta död på de kräken.

Var bor han någonstans?

Är han en sådan där fjollig skit som glittrar, är han extra illa ute...
    ha ha!! ja vampyrer som glittrar ÄR ju astöntigt. Likaså snälla varulvar. dels därför jag avskyr twilight filmerna!
  • viseversa
    Helia skrev 2012-04-28 11:24:54 följande:
    TS det finns inga vampyrer! Har du kollat för mycket på filmer eller? Han lurar ju dig totalt och du borde leta efter en bra människa som inte driver med dig!
    Ja och hon borde söka hjälp själv för att hon är så jävla naiv och godtrogen och lättlurad. 
Svar på tråden Är ihop med en vampyr (på riktigt)