• Anonym (drained)

Är ihop med en vampyr (på riktigt)

Jag är en tjej som är tillsammans med en manlig vampyr. Jag har träffat honom i precis 3 månader idag och min värld har verkligen blivit omskakad.

Vet att många här inte kommer tro på mig. Men ni som gör det, hur skulle ni gjort i min sits? Jag vet verkligen inte vad jag ska ta mig till längre för finns ingen IRL jag kan prata med om det här...mina vänner och min familj vet såklart ingenting. Det känns farligt. Men jag gillar honom verkligen och han får mig att känna mig trygg.

Skulle ni vågat berättat det för nån annan? Vill inte bli klassad som galen...

• Svar på tråden Är ihop med en vampyr (på riktigt)
  • Anonym
    Anonym (drained) skrev 2012-04-28 08:23:37 följande:
    Jag tror inte jag vet. Tack för att du bryr dig men jag är inte i behov av nån sån "hjälp".
    Då anmäler jag denna tråd då den hör hemma i sandlåndan. INGEN kan vara så skadad i huvudet att man tror på allvar att man är ihop med en vampyr!
  • Anonym (Spännande)

Hur möttes ni?
    Är det mycket som är likt böcker o filmer o sånt? Vad tycker han om såna saker?

Ja hade nog hållt det hemligt för alla!

• Anonym
    Anonym skrev 2012-04-28 08:36:13 följande:
    Då anmäler jag denna tråd då den hör hemma i sandlåndan. INGEN kan vara så skadad i huvudet att man tror på allvar att man är ihop med en vampyr!

Usch vilket tråkigt person angrepp. TS ber om hjälp, inte påhopp!
  • Anonym (drained)
    Anonym skrev 2012-04-28 08:36:13 följande:
    Gör du vad du känner att du måste. Jag frågar här för jag har ingen som helst jag kan prata med utanför internet om detta.
    Anonym (Spännande) skrev 2012-04-28 08:46:04 följande:
    Hur möttes ni?
    Är det mycket som är likt böcker o filmer o sånt? Vad tycker han om såna saker?

Ja hade nog hållt det hemligt för alla!
    På en fest hos en kompis till en kompis.

Nja alltså förutom att han måste suga blod och bara kommer på natten kan jag inte säga nåt annat på rak arm som är samma. Han tycker mest att skildringar av vampyrer i filmer och böcker är roliga. Han berättade  för mig att en av huvudrollerna i Twilight faktiskt fått besök av en riktigt vampyr som en kul "påhälsning". Såklart inget han/hon kan gå ut med offentligt dock.
  • Lucy Cat

Såg ett program på typ.. Tyra Banks Show. Där var det en gång med människor som ansåg sig vara vampyrer. En av killarna hade ett otroligt bra luktsinne, som de testade honom för. En annan var väldigt stark för sin kroppsbyggnad.
    De kunde dock gå i solen, men föredrog att inte göra det för att de inte gillade att umgås med människor på det sättet. De ville hellre vara ute på kvällen/natten när det är mindre folk i omlopp.

Vilken är din killes superkraft?

Akta när du får mens. Kan bli jobbigt om han vill använda diverse saker som tepåse.... 

..I'm not cynical, I'm experienced..
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-28 08:51:56 följande:
    Usch vilket tråkigt person angrepp. TS ber om hjälp, inte påhopp!
    Hjälp med vad? att hon på allvar tror att hon är tillsammans med en vampyr? DET om något krävs hjälp ja då det INTE FINNS vampyrer. 
  • viseversa
    Lucy Cat skrev 2012-04-28 08:57:36 följande:
    Såg ett program på typ.. Tyra Banks Show. Där var det en gång med människor som ansåg sig vara vampyrer. En av killarna hade ett otroligt bra luktsinne, som de testade honom för. En annan var väldigt stark för sin kroppsbyggnad.
    De kunde dock gå i solen, men föredrog att inte göra det för att de inte gillade att umgås med människor på det sättet. De ville hellre vara ute på kvällen/natten när det är mindre folk i omlopp.

Vilken är din killes superkraft?

Akta när du får mens. Kan bli jobbigt om han vill använda diverse saker som tepåse.... 
    ha ha tampong te!!
  • Kya
    Anonym (drained) skrev 2012-04-28 08:56:04 följande:
    Gör du vad du känner att du måste. Jag frågar här för jag har ingen som helst jag kan prata med utanför internet om detta.

På en fest hos en kompis till en kompis.

Nja alltså förutom att han måste suga blod och bara kommer på natten kan jag inte säga nåt annat på rak arm som är samma. Han tycker mest att skildringar av vampyrer i filmer och böcker är roliga. Han berättade  för mig att en av huvudrollerna i Twilight faktiskt fått besök av en riktigt vampyr som en kul "påhälsning". Såklart inget han/hon kan gå ut med offentligt dock.
    haha! hur suger han blod då, har han vampyrtänder? och sitter de jämt där eller har han tänder som växer? och, har du nånsin sett honom suga blod?
    Memento mori
  • Kaffekopp

Min hemlige älskare är en varulv... Han är underbar, det är bara det att han har en ful ovana att nosa mig i rumpan och så fäller han så hemskt ibland. Funderar på att dumpa honom för det är så jobbigt att dammsuga hela tiden när han har varit på besök =(

Svar på tråden Är ihop med en vampyr (på riktigt)