• Anonym (drained)

Är ihop med en vampyr (på riktigt)

Jag är en tjej som är tillsammans med en manlig vampyr. Jag har träffat honom i precis 3 månader idag och min värld har verkligen blivit omskakad.

Vet att många här inte kommer tro på mig. Men ni som gör det, hur skulle ni gjort i min sits? Jag vet verkligen inte vad jag ska ta mig till längre för finns ingen IRL jag kan prata med om det här...mina vänner och min familj vet såklart ingenting. Det känns farligt. Men jag gillar honom verkligen och han får mig att känna mig trygg.

Skulle ni vågat berättat det för nån annan? Vill inte bli klassad som galen...

• Svar på tråden Är ihop med en vampyr (på riktigt)
  • Anonym (Lucifer)
    DisposableHero skrev 2012-04-28 10:29:35 följande:
    Men tycker du verkligen att det är sunt att man på fullaste allvar tror att det är en vampyr man är tillsammans med? Han leker ju med henne, ''kan bara träffas på natten''...jo tjena...

Men tycker du det är sunt att man fpå fullaste allvar tror att Jesus har återuppstått?
  • Queenie70

Kan du inte följa efter honom hem nån natt och få klarhet i saken.

• Hon den där
    Queenie70 skrev 2012-04-28 10:43:06 följande:
    Det finns inga mänskliga vampyrer. Han har antagligen nån slags psykisk åkomma som gör att han tror sig vara vampyr och TS är väl antagligen lågbegåvad. Jo, vissa sanningar finns här i världen och är icke en fråga om "tolkning"

jeezzeee....  
  • DisposableHero
    Loveistheshit skrev 2012-04-28 10:42:19 följande:
    Jag tycker inte henner föreställning är en vanföreställning, :) eller vad är en vanföreställning?
    TS är övertygad om att killen är en vampyr. Det är han inte. Det går inte att övertyga henne om att han inte är det. I min värld blir det en vanföreställning, men det är möjligt att jag tar i lite med det ordet. 

Vad tycker du att det är, detta som TS har fått för sig?
  • Anonym (Lucifer)
    DisposableHero skrev 2012-04-28 10:37:34 följande:
    Vem som bestämmer? Ja det får hon väl göra själv antar jag. Det är hennes liv och hennes vanföreställning. Trivs hon med det så får hon gärna fortsätta för mig. Men vampyrer finns inte på riktigt. 

Men vampyrer finns inte på riktigt, säger vem? Du? Förr trodde man att världen var platt, hade du varit en av dem? Bara för vi lever i 2000-talet så har vi inte alla sanningar. Trångsynthet finns överallt även här på fl.
  • DisposableHero
    Anonym (Lucifer) skrev 2012-04-28 10:43:31 följande:
    Men tycker du det är sunt att man fpå fullaste allvar tror att Jesus har återuppstått?
    Haha nej det tycker jag definitivt inte, men det hör inte hit. Jag förstår din poäng dock. 
  • Anonym (drained)
    Anonym skrev 2012-04-28 10:09:18 följande:
    Kan ni få barn ihop?
    Japp...fast det är inget jag ens kan tänka på just nu. Förutom att vi skyddar oss.
    Miot skrev 2012-04-28 10:10:33 följande:
    Jag tycker det är dåligt att regissörerna till alla vampyrfilmer inte frågar en riktig vampyr om fakta först :P
    Eller hur. :)
    Anonym (Lucifer) skrev 2012-04-28 10:12:18 följande:
    Ts, när du lägger in en sådan här tråd på fl, så vädrar mobbarna på fl blod! Hoppas du får ut något vettigt av tråden, och stå på dig!
    Tack Lucifer! Det var snällt sagt och jag uppskattar det.
    Loveistheshit skrev 2012-04-28 10:26:51 följande:
    Otroligt nyfiken på hur han ser ut! Är han lång? Har han vanliga kläder?
    Åh han är lång. Långt blont hår. Rätt "vanliga" kläder jepp. Inget som direkt sticker ut om vi säger som så. Har har ett väldigt fint halsband som jag verkligen gillar också.
  • Anonym (Moa)

Vet du om han känner Elisabeth? Hon är också från Sverige, född ca 1850? Hon har alltid sagt att hon är den enda i Sverige, ja, hela Norden.

• DisposableHero
    Anonym (Lucifer) skrev 2012-04-28 10:47:03 följande:
    Men vampyrer finns inte på riktigt, säger vem? Du? Förr trodde man att världen var platt, hade du varit en av dem? Bara för vi lever i 2000-talet så har vi inte alla sanningar. Trångsynthet finns överallt även här på fl.
    Det är väl inte att vara trångsynt. Finns det troll i skogen också? Häxor på Blåkulla? Svarta madame i spegeln? En vampyr existerar enbart i mytologin. Sen att det finns människor som tror att de är vampyrer är en helt annan sak. Det är deras verklighet, inte vår verklighet.
  • Anonym (Lucifer)

Queenie70 skrev 2012-04-28 10:43:06 följande:
    Det finns inga mänskliga vampyrer. Han har antagligen nån slags psykisk åkomma som gör att han tror sig vara vampyr och TS är väl antagligen lågbegåvad. Jo, vissa sanningar finns här i världen och är icke en fråga om "tolkning"

jeezzeee....  

Lågbegåvat...slag under bältet, personangrepp, mobbing!
Svar på tråden Är ihop med en vampyr (på riktigt)