• Anonym (drained)

Är ihop med en vampyr (på riktigt)

Jag är en tjej som är tillsammans med en manlig vampyr. Jag har träffat honom i precis 3 månader idag och min värld har verkligen blivit omskakad.

Vet att många här inte kommer tro på mig. Men ni som gör det, hur skulle ni gjort i min sits? Jag vet verkligen inte vad jag ska ta mig till längre för finns ingen IRL jag kan prata med om det här...mina vänner och min familj vet såklart ingenting. Det känns farligt. Men jag gillar honom verkligen och han får mig att känna mig trygg.

Skulle ni vågat berättat det för nån annan? Vill inte bli klassad som galen...

• Svar på tråden Är ihop med en vampyr (på riktigt)
  • Anonym (Lucifer)
    Helia skrev 2012-04-28 11:24:54 följande:
    TS det finns inga vampyrer! Har du kollat för mycket på filmer eller? Han lurar ju dig totalt och du borde leta efter en bra människa som inte driver med dig!

Har du en källa på det, att det inte finns några vampyrer? För om det inte finns så är det lika troligt att det faktiskt kan existera!
  • Anonym
    Anonym (drained) skrev 2012-04-28 11:27:29 följande:
    Ingen blodbrist. Han dricker lite och jag käkar järntabletter.varje dag. Såklart han har en själ. Som jag skrev i nåt annat inlägg är han den mest naturliga killen jag träffat. Han är verkligen helt underbar och omtänksam.

Alla får tro precis vad de vill för mig. Jag trodde inte heller på vampyrer innan jag stötte på en själv...

Jag vet mer om honom än om nån annan kille jag varit med. Men vissa frågor kan han helt enkelt bara inte svara på, iallafall just nu. De är för känsliga eller nåt. Men jag känner honom...jag känner hans hjärta.

Nejdå jag har inga som helst planer att dricka hans blod. Har nog mycket att tänka på som det är!
    Men eftersom han är en vampys så står hans hjärta still. Gör det inte det så nej han är ingen vampyr!! Ts jag blir orolig för dig. Du ÄR INTE frisk. Inte han heller.
  • Uffesson
    Anonym (Lucifer) skrev 2012-04-28 11:13:27 följande:
    Åter igen har du tagit filmbranchens version av en vamp!
    Men... vampyren ÄR enligt mytologin en demon...

Det är ju därför de inte tål att se jesu kors...

Du TS, fråga han om han träffat DaVinci. Jag skulle gärna vilja veta hur fan han fick till så snygga målningar...
  • Anonym
    Anonym (Lucifer) skrev 2012-04-28 11:29:42 följande:
    Har du en källa på det, att det inte finns några vampyrer? För om det inte finns så är det lika troligt att det faktiskt kan existera!
    Tja om du tror man kan leva utan att hjärtat slår så visst då kanske dom finns. men då finns zombies,varulvar och änglar också? 
  • Blöjor111111
    Anonym (Lucifer) skrev 2012-04-28 11:29:42 följande:
    De existerar när man tror att de existerar. Hjärnan är otrolig på att skapa det vi vill se och höra.
  • Uffesson

Legenden säger dessutom, att om du blir biten, blir du en vampyr. ;)

• Uffesson

Det finns en sjukdom som gör att man blir lite som en "vampyr", men den innebär bara att man inte tål solljuset...

Svar på tråden Är ihop med en vampyr (på riktigt)