• Anonym (drained)

Är ihop med en vampyr (på riktigt)

Jag är en tjej som är tillsammans med en manlig vampyr. Jag har träffat honom i precis 3 månader idag och min värld har verkligen blivit omskakad.

Vet att många här inte kommer tro på mig. Men ni som gör det, hur skulle ni gjort i min sits? Jag vet verkligen inte vad jag ska ta mig till längre för finns ingen IRL jag kan prata med om det här...mina vänner och min familj vet såklart ingenting. Det känns farligt. Men jag gillar honom verkligen och han får mig att känna mig trygg.

Skulle ni vågat berättat det för nån annan? Vill inte bli klassad som galen...

• Svar på tråden Är ihop med en vampyr (på riktigt)
  • Helia
    Anonym (drained) skrev 2012-04-28 11:58:24 följande:
    Han skrattar mest åt ur vampyrer skildras i sagor och liknande.Nej det gör han definitivt inte. Inte som levande, nej. :)Jag skulle nog säga MINST 100 år bara utifrån hur han är som person. Svårt att beskriva men det känns som han har många normala livstider av erfarenheter bakom sig. Det andra hade du kunnat bara hålla för dig själv tycker jag. Du får tro vad du vill. Du har inte ens träffat honom.Han har telefon men inget abonemang så vitt jag vet. Boende vet jag inte säkert. Tror inte han finns registrerad överhuvudtaget i vårt digitala "system". Pengar verkar han inte vara i nåt större behov av. Maten är ju iallafall gratis...hihi. De andra sakerna har jag inte sett honom ha på sig heller.

Men du har ju inga bevis på att han inte finns med i systemet. Att han inte har nåt id bevisar ju inte de. Jag kan säga att jag inte finns med och hur vet du om det är sant?
    Man kan aldrig påstå att en människas värderingar och känslor är fel
  • maaammaaa

Det är nog bäst att du är otrogen med näcken, då blir du säkert av med vampyren.

• Loveistheshit
    Queenie70 skrev 2012-04-28 10:53:54 följande:
    Jo, jag har onekligen en tendens att se det som nåt oerhört negativt när folk blir lurade eller mår så pass dåligt att de måste skapa sig en fantasivärld. Ser inget positivt alls i det faktiskt,

Men man behöver ju inte må dåligt för att skapa sig en fantasivärld :) barn gör det ju hela tiden, och även vuxna. Jag ser inget positivt i att förstöra andras fantasier
  • Anonym
    Anonym (drained) skrev 2012-04-28 09:17:56 följande:
    Nästan så han kan läsa mina tankar. Bara det gör att jag verkligen känner att jag är "hans".
    Ge dig, du är ingens ägodel. Usch, det här är lika obehagligt som Twilight. Fast också precis lika roligt hahahaha.
  • Zoe
    Lavish skrev 2012-04-28 11:57:03 följande:
    Skulle rekommendera att du går till apoteket och köper järnpiller snarast.
    Lavish skrev 2012-04-28 11:58:12 följande:
    Det är inte så att han levde på medeltiden? I så fall får du gärna inboxa mig. Håller på med en uppsats och skulle gärna vilja ha lite ögonvittnesskildringar...
    HAHAHA, bästa!
  • Anonym (Lucifer)

Du säger att det är ett påhittat väsen! Film och bokindustrin har lagt på vampen en massa egenskaper som inte fanns från början. Jag tycker inte man ska stänga sitt sinne!

• puss

Om nån vet vad min kille heter så PMa mig!! Han är också väldigt hemlighetsfull. Det är spöket Labans pappa.

• Helia
    Anonym (Lucifer) skrev 2012-04-28 12:08:58 följande:
    Du säger att det är ett påhittat väsen! Film och bokindustrin har lagt på vampen en massa egenskaper som inte fanns från början. Jag tycker inte man ska stänga sitt sinne!

Du verkar kunna mycket om vampyrer, så hur funkar det då? Är dom odödliga, dricker bara blod, sover inte och är kalla? Och om dom finns, varför är det ingen som vet om de? Eller de kanske tillhör någon hemlig sekt som TS kommer bli inbjuden till snart
    Man kan aldrig påstå att en människas värderingar och känslor är fel
  • Anonym (kicka.)

Jag har en teori.

Din kille har troligen gått och slipat sina tänder så de ska se ut som vampyrtänder. (Det är inte speciellt ovanligt idagens läge) Sen har han någon slags fetisch på blod, Alla gillar ju våra olika udda grejer. Sen att du går på att han är en RIKTIG vampyr, är nog för du sätt för många filmer och de har nog han med gjort dessvärre och vill väldigt gärna vara en vampyr, bli inte för ledsen när han åldras bara. Kram o lycka till ts :)

• Loveistheshit
    Anonym skrev 2012-04-28 11:31:20 följande:
    Tja om du tror man kan leva utan att hjärtat slår så visst då kanske dom finns. men då finns zombies,varulvar och änglar också? 

Jag tror att de har ett hjärta som slår :)
Svar på tråden Är ihop med en vampyr (på riktigt)