• Anonym (drained)

Är ihop med en vampyr (på riktigt)

Jag är en tjej som är tillsammans med en manlig vampyr. Jag har träffat honom i precis 3 månader idag och min värld har verkligen blivit omskakad.

Vet att många här inte kommer tro på mig. Men ni som gör det, hur skulle ni gjort i min sits? Jag vet verkligen inte vad jag ska ta mig till längre för finns ingen IRL jag kan prata med om det här...mina vänner och min familj vet såklart ingenting. Det känns farligt. Men jag gillar honom verkligen och han får mig att känna mig trygg.

Skulle ni vågat berättat det för nån annan? Vill inte bli klassad som galen...

• Svar på tråden Är ihop med en vampyr (på riktigt)
  • Anonym

Om TS nu är på riktigt så är det ju läskigt. Det är en sak att ha en blod-fetish där båda är införstådda med detta och en helt annan där en människa lurar en annan att tro på något övernaturligt som faktiskt inte finns. Han måste vara otroligt bra på att manipulera. Att han inte skulle kunna ses annars än på natten, snälla? han är väl arbetslös eller nåt. OM nu TS på allvar tror på detta så låter det farligt eftersom han kan dra in henne i nåt hon inte kommer ur sen då ingen kommer acceptera eller tro på detta. Men min teori är att detta är nån som bara har en tråkig helg.

• Helia
    Anonym skrev 2012-04-28 13:21:29 följande:
    akta mufflan vid mensen ts! 

Haha
    Man kan aldrig påstå att en människas värderingar och känslor är fel
  • Anonym

Helt lysande, fråga om han känner Victor i underworld :)

• Alshain

Att tro på en vampyr är väl inte så jäkla mycket konstigare än mycket annat flum som vuxna människor tror på idag? 

En vampyr är i alla fall coolt.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-04-28 13:28:18 följande:
    Helt lysande, fråga om han känner Victor i underworld :)

Jaa eller Lestat och louie i en vampyrs bekännelser
Svar på tråden Är ihop med en vampyr (på riktigt)