Uffesson skrev 2012-04-28 11:35:29 följande:
Legenden säger dessutom, att om du blir biten, blir du en vampyr. ;)
Han skrattar mest åt ur vampyrer skildras i sagor och liknande.
WickedyWitch skrev 2012-04-28 11:41:24 följande:
Så han åldras inte? Finns han ens på "papper", för i sådana fall borde han typ vara "världens äldsta människa" ;p
Nej det gör han definitivt inte. Inte som levande, nej. :)
Blöjor111111 skrev 2012-04-28 11:43:38 följande:
Då betyder det att han kan vara 50 år också? Har han rynkor? Hur kan du tro på det?
Du vet inget om honom och han vet allt om dig. Vet du vad du kan göra, följ efter honom när han ska "hem" och se vart han går. Säkerligen hem till hans fru och barn som tror att han jobbar på nätterna.
Jag skulle nog säga MINST 100 år bara utifrån hur han är som person. Svårt att beskriva men det känns som han har många normala livstider av erfarenheter bakom sig. Det andra hade du kunnat bara hålla för dig själv tycker jag. Du får tro vad du vill. Du har inte ens träffat honom.
Anonym (norrlänning) skrev 2012-04-28 11:45:04 följande:
Har han bankomatkort? telefonabonemang? lägenhet? eller hyr han i andra hand, skapar egna pengar i källaren?
Har han ett id-kort? eller körkort? pass? kan tänka att det är svårt att få ut ett körkort utan id-nummer? Fast dom kanske går med på det om man förklarar att man är vampyr och därför inte har något id-nummer?
Han har telefon men inget abonemang så vitt jag vet. Boende vet jag inte säkert. Tror inte han finns registrerad överhuvudtaget i vårt digitala "system". Pengar verkar han inte vara i nåt större behov av. Maten är ju iallafall gratis...hihi. De andra sakerna har jag inte sett honom ha på sig heller.