Inlägg från: Helia |Visa alla inlägg
  • Helia

Är ihop med en vampyr (på riktigt)

TS det finns inga vampyrer! Har du kollat för mycket på filmer eller? Han lurar ju dig totalt och du borde leta efter en bra människa som inte driver med dig!

Man kan aldrig påstå att en människas värderingar och känslor är fel
  • Helia
    Anonym (Lucifer) skrev 2012-04-28 11:29:42 följande:
    Har du en källa på det, att det inte finns några vampyrer? För om det inte finns så är det lika troligt att det faktiskt kan existera!

Men skärp dig! Hur gammal är du egentligen? Finns det nåt bevis på att dom finns?
  • Helia
    Anonym (Lucifer) skrev 2012-04-28 11:45:39 följande:
    Vad ahr min ålder med detta att göra, har du bevis på att de inte finns? Det är mycket som finns som är helt otroligt, varför denna aggresivitet? Hur otroligt är det att vi har varit på månen, att vi kan flyga, mm, mm.

Att jag fråga var för du verkar vara ung och naiv. Hur ska vampyrer kunna finnas, dom är ju i så fall odödliga. Med dagens teknik borde det ha uppmärksammats ifall en person aldrig dör. Jag är inte arg men blir irriterad på dumma människor som låter sig bli totalt lurade av andra....
  • Helia
    Anonym (Lucifer) skrev 2012-04-28 11:58:33 följande:
    Jag är varken ung eller dum, jag har bara ett öppet sinne, samtidigt som jag inte bara har film industrins bild av hur en vamp ska vara. Jag tror inte på odödlighet, mm. Men att helt utesluta att det finns saker där ute som vi är omedvetna om, det tror jag på!

Men en vampyr är ett påhittat väsen och bara för att man vill dricka någon annans blod så är man ingen vampyr. Finns ju dom som tror att de är katter och klär ut sig, är dom en katt då? Antagligen är TS kille övertygad om att han är en vampyr men det sitter i hans huvud. Sen tror jag också det finns sånt som människan är omedveten om men inom vissa gränser.
  • Helia
    Anonym (drained) skrev 2012-04-28 11:58:24 följande:
    Han skrattar mest åt ur vampyrer skildras i sagor och liknande.Nej det gör han definitivt inte. Inte som levande, nej. :)Jag skulle nog säga MINST 100 år bara utifrån hur han är som person. Svårt att beskriva men det känns som han har många normala livstider av erfarenheter bakom sig. Det andra hade du kunnat bara hålla för dig själv tycker jag. Du får tro vad du vill. Du har inte ens träffat honom.Han har telefon men inget abonemang så vitt jag vet. Boende vet jag inte säkert. Tror inte han finns registrerad överhuvudtaget i vårt digitala "system". Pengar verkar han inte vara i nåt större behov av. Maten är ju iallafall gratis...hihi. De andra sakerna har jag inte sett honom ha på sig heller.

Men du har ju inga bevis på att han inte finns med i systemet. Att han inte har nåt id bevisar ju inte de. Jag kan säga att jag inte finns med och hur vet du om det är sant?
  • Helia
    Anonym (Lucifer) skrev 2012-04-28 12:08:58 följande:
    Du säger att det är ett påhittat väsen! Film och bokindustrin har lagt på vampen en massa egenskaper som inte fanns från början. Jag tycker inte man ska stänga sitt sinne!

Du verkar kunna mycket om vampyrer, så hur funkar det då? Är dom odödliga, dricker bara blod, sover inte och är kalla? Och om dom finns, varför är det ingen som vet om de? Eller de kanske tillhör någon hemlig sekt som TS kommer bli inbjuden till snart
  • Helia
    puss skrev 2012-04-28 12:10:28 följande:
    Om nån vet vad min kille heter så PMa mig!! Han är också väldigt hemlighetsfull. Det är spöket Labans pappa.

Ja då lär han vara väldigt hemlig
  • Helia
    Anonym (Lucifer) skrev 2012-04-28 12:19:06 följande:
    Ingen aning, jag bara tycker att ts behövde en knight in shining armour på sin sida! Ett- så kan man inte basera vampyrers vara eller icke vara utifrå tv, två- man ska inte håna ts, tre- det finns otroligt mycket konstiga saker i vår värld! Jag står för att jag har ett öppet sinne och kan inte bevisa att det finns eller inte finns vampyrer så tycker jag att man ska hålla en diskusion på en trevlig nivå och hjälpa istället för att själpa ts. Många här på fl vädrar blod när en sådan här tråd kommer upp, då kvarlar mobbingtorllen fram. Vill bara stötta ts!

Ok men jag har inte mobbat ts utan tycker bara det är sorgligt när hon går på sån skit! Fattar hon inte de nu så blir hon antagligen totalt sågad vid knäskålarna när hon inser det...
  • Helia
    puss skrev 2012-04-28 12:20:11 följande:
    Helia, ja han säger ingenting!!

Jag kan förstå hur jobbigt det är och att du vill veta... Men om hans pappa är spöket laban, blir han typ osynlig ibland??
  • Helia
    puss skrev 2012-04-28 12:29:23 följande:
    Ja ibland, skitjobbigt när vi har sex.

Men då vet du inte om det är han eller hans far som sätter på dig...
  • Helia
    Anonym skrev 2012-04-28 13:21:29 följande:
    akta mufflan vid mensen ts! 

Haha
  • Helia
    Anonym (vemtrorduattduär) skrev 2012-04-28 14:53:31 följande:
    Vänta nu, det är ju endast sorgligt när människor som du börjar bestämma vad som är normalt och inte. Om alla här i världen bara höll käften och lät folk leva med sin egen världsbild så skulle ju alla vara nöjda. Det är ju just på grund av såna som du som situationen blir sorglig. Vem är du att bestämma vad som är sorligt i andras liv? Vem är du att säga vad som är det enda sanna? Vi har ingen aning, så sluta snacka om det. Alla som säger att dom vet vad som är sant och inte är ju dom som har blivit lurade.

Jag har ingen aning om vad TS vill med detta, antingen är det som hon säger; hon talar sanning och undrar uppriktigt över det som hon bad om hjälp med, eller så har hon en vanföreställning, eller så lurar hon bara oss.

Jag skulle säga att det sistnämnda vore roligast men de andra två alternativen går bra för mig med. För som sagt.. jag går inte runt och låtsas veta saker som jag faktiskt inte kan bevisa. 

Det har aldrig hänt att jag har sett en vampyr och jag har svårt att tänka mig att dom finns, men det betyder inte att jag säger att jag vet att dom inte gör det.         

Din åsikt är noterad även om den inte betyder nåt eftersom du är anonym... Men du har rätt till den lika mycket som jag har rätt till min! Jag tror ärligt att TS blir lurad om hon tror det är på riktigt och då är det tragiskt. Sen hade nog världen blivit bättre om såna som du höll din trut stängd när du inte tillför något annat än ett jävla påhopp!
  • Helia
    Etrangere skrev 2012-04-28 19:24:27 följande:
    Sluta röka gräs till twilight...

Ska man
  • Helia
    Etrangere skrev 2012-04-28 19:24:27 följande:
    Sluta röka gräs till twilight...

Provar igen, ska man inte de?? Gör jag jämnt
  • Helia
    Falumamman skrev 2012-04-28 20:49:07 följande:
    heter han edward cullen??

Nähä du för honom knullar jag
  • Helia
    mamma18 skrev 2012-04-28 21:51:01 följande:
    Men lägg av!

Jag säger varken bu eller bä.

Men att börja mobbas på nätet är väll ingen jävla heder till er?????

Hon får ha sin uppfattning och låt henne för fan vara!

Familjeliv heter denna sida, INTE en sida att KASTA SKIT!!! Trodde det var folk som var vuxna nog att kunna skriva, som använde denna sida.. *SUCK*

Barnsligt rent ut sagt!

Men va fan, startar men en sån här tråd får man väl ta lite! Varför tror du att den blivit flyttad?!
  • Helia
    mamma18 skrev 2012-04-28 22:01:48 följande:
    Ja men snälla, ja antar att majoriteten av oss här inne på FL är vuxa och borde veta bättre än några småbarn.

Man kan faktiskt låta henne vara och njuta av sitt liv oavsett vad vi tycker och tänker.

Och man kan ju försöka vara trevlig!

Absolut men varför starta en tråd om man inte förväntar sig reaktioner??
  • Helia
    Falumamman skrev 2012-04-29 12:42:25 följande:
    får du gärna göra för jag skulle valt Taylor Lautner alla gånger

Haha vilken jävla tur
Svar på tråden Är ihop med en vampyr (på riktigt)