Anonym (vemtrorduattduär) skrev 2012-04-28 14:53:31 följande:
Vänta nu, det är ju endast sorgligt när människor som du börjar bestämma vad som är normalt och inte. Om alla här i världen bara höll käften och lät folk leva med sin egen världsbild så skulle ju alla vara nöjda. Det är ju just på grund av såna som du som situationen blir sorglig. Vem är du att bestämma vad som är sorligt i andras liv? Vem är du att säga vad som är det enda sanna? Vi har ingen aning, så sluta snacka om det. Alla som säger att dom vet vad som är sant och inte är ju dom som har blivit lurade.
Jag har ingen aning om vad TS vill med detta, antingen är det som hon säger; hon talar sanning och undrar uppriktigt över det som hon bad om hjälp med, eller så har hon en vanföreställning, eller så lurar hon bara oss.
Jag skulle säga att det sistnämnda vore roligast men de andra två alternativen går bra för mig med. För som sagt.. jag går inte runt och låtsas veta saker som jag faktiskt inte kan bevisa.
Det har aldrig hänt att jag har sett en vampyr och jag har svårt att tänka mig att dom finns, men det betyder inte att jag säger att jag vet att dom inte gör det.
Din åsikt är noterad även om den inte betyder nåt eftersom du är anonym... Men du har rätt till den lika mycket som jag har rätt till min! Jag tror ärligt att TS blir lurad om hon tror det är på riktigt och då är det tragiskt. Sen hade nog världen blivit bättre om såna som du höll din trut stängd när du inte tillför något annat än ett jävla påhopp!