Inlägg från: Lavish |Visa alla inlägg
  • Lavish

Är ihop med en vampyr (på riktigt)

Skulle rekommendera att du går till apoteket och köper järnpiller snarast.

• Lavish

Det är inte så att han levde på medeltiden? I så fall får du gärna inboxa mig. Håller på med en uppsats och skulle gärna vilja ha lite ögonvittnesskildringar...

• Lavish
    Anonym (Lucifer) skrev 2012-04-28 12:19:06 följande:
    Ingen aning, jag bara tycker att ts behövde en knight in shining armour på sin sida! Ett- så kan man inte basera vampyrers vara eller icke vara utifrå tv, två- man ska inte håna ts, tre- det finns otroligt mycket konstiga saker i vår värld! Jag står för att jag har ett öppet sinne och kan inte bevisa att det finns eller inte finns vampyrer så tycker jag att man ska hålla en diskusion på en trevlig nivå och hjälpa istället för att själpa ts. Många här på fl vädrar blod när en sådan här tråd kommer upp, då kvarlar mobbingtorllen fram. Vill bara stötta ts!
    Jag tycker inte heller det är omöjligt att det finns riktiga vampyrer i någon form.

Men lets face it, TS historia prickar in ganska många genre-klyschor....
  • Lavish

Jag för min del tycker det låter spännande att ha sex med en vampyr.

Vad spelar det egentligen för roll om det är sant? TS har hittat en kille som framgångsrikt övertygar henne om att han är det, och hon gillar det. De kan väl få njuta av sitt lilla äventyr?

• Lavish
    Tilly skrev 2012-04-29 08:46:29 följande:
    Fast inte blir alla bitna vampyrer? Först måste väl personen dräneras helt, och sen ges vampyrblod att dricka?Som allra minst. Det är väl inte så att alla offer blir vampyrer.
Svar på tråden Är ihop med en vampyr (på riktigt)