msmurphy skrev 2012-04-28 11:09:40 följande:
Men hang on a minute. Borde du inte ha extrem blodbrist vid det här laget?
Jag är en av få som inte har befattat mig med alla dessa true blood och twilight ch så vidare, men så vitt jag vet har vampyrer ingen själ och därför kan de inte ha känslor för en människa. Rätta mig om jag har fel va.
Ingen blodbrist. Han dricker lite och jag käkar järntabletter.varje dag. Såklart han har en själ. Som jag skrev i nåt annat inlägg är han den mest naturliga killen jag träffat. Han är verkligen helt underbar och omtänksam.
maaammaaa skrev 2012-04-28 11:12:18 följande:
Är det meningen att vi ska tro på det här

Kanske det är vårt psyke du bedömer.
Alla får tro precis vad de vill för mig. Jag trodde inte heller på vampyrer innan jag stötte på en själv...
Fiona M skrev 2012-04-28 11:18:39 följande:
Och du accepterar att vara i ett hemligt förhållande och inte få veta ngt om din KK?
Jag vet mer om honom än om nån annan kille jag varit med. Men vissa frågor kan han helt enkelt bara inte svara på, iallafall just nu. De är för känsliga eller nåt. Men jag känner honom...jag känner hans hjärta.
Blöjor111111 skrev 2012-04-28 11:20:46 följande:
Drick inte från honom i alla fall som i true blood, han kan ha hepatit eller andra blodsjukdomar då han dricker blod från hans offer,

Nejdå jag har inga som helst planer att dricka hans blod. Har nog mycket att tänka på som det är!