• Anonym (drained)

Är ihop med en vampyr (på riktigt)

Jag är en tjej som är tillsammans med en manlig vampyr. Jag har träffat honom i precis 3 månader idag och min värld har verkligen blivit omskakad.

Vet att många här inte kommer tro på mig. Men ni som gör det, hur skulle ni gjort i min sits? Jag vet verkligen inte vad jag ska ta mig till längre för finns ingen IRL jag kan prata med om det här...mina vänner och min familj vet såklart ingenting. Det känns farligt. Men jag gillar honom verkligen och han får mig att känna mig trygg.

Skulle ni vågat berättat det för nån annan? Vill inte bli klassad som galen...

• Svar på tråden Är ihop med en vampyr (på riktigt)
  • Loveistheshit
    Queenie70 skrev 2012-04-28 10:43:06 följande:
    Det finns inga mänskliga vampyrer. Han har antagligen nån slags psykisk åkomma som gör att han tror sig vara vampyr och TS är väl antagligen lågbegåvad. Jo, vissa sanningar finns här i världen och är icke en fråga om "tolkning"

jeezzeee....  

Varför så negativ?
  • Mad  as  snow

Jag är också en vampyr (på riktigt). Om du har några frågor kring det här ämnet, TS, så kan du bara skicka mig ett meddelande. Jag har svar på det mesta.

• Queenie70
    Anonym (Lucifer) skrev 2012-04-28 10:50:24 följande:

Lågbegåvat...slag under bältet, personangrepp, mobbing!

Om du ser Lågbegåvad som nåt som är skämmigt så får det stå för dig. Jag konstaterar bara att det är ett olyckligt tillstånd som gör att man riskerar att bli lurad på både det ena och det andra sättet.
  • AMC80

Men hur mycket blod producerar man per dag? Om man har någon som suger ur blod varje dag blir man väl sjuk till slut? Med tanke på att man inte får lämna blod så ofta så borde man ju inte "lämna" blod till en vampyr dagligen.

• Queenie70
    Loveistheshit skrev 2012-04-28 10:50:36 följande:

Varför så negativ?

Jo, jag har onekligen en tendens att se det som nåt oerhört negativt när folk blir lurade eller mår så pass dåligt att de måste skapa sig en fantasivärld. Ser inget positivt alls i det faktiskt,
  • Taitas

Hur lyckades han övertyga dig om att han var en vampyr?
    Hur blev han en vampyr?
    Hur funkar en vampyr?
    Dödar han människor?

• Queenie70
    Loveistheshit skrev 2012-04-28 10:53:30 följande:

Mänskliga vampyrer finns inte, eftersom om de finns är odödliga :)

I see....Får väl betrakta mig som överbevisad då.
  • Loveistheshit
    Otäcking skrev 2012-04-28 10:52:52 följande:
    Hur gammal är du, TS?

Det undrar jag med!
Svar på tråden Är ihop med en vampyr (på riktigt)