Inlägg från: Loveistheshit |Visa alla inlägg
  • Loveistheshit

Är ihop med en vampyr (på riktigt)

Fan vad cool tråd! Har han berättad var han är född?

• Loveistheshit

Otroligt nyfiken på hur han ser ut! Är han lång? Har han vanliga kläder?

• Loveistheshit
    DisposableHero skrev 2012-04-28 10:29:35 följande:
    Men tycker du verkligen att det är sunt att man på fullaste allvar tror att det är en vampyr man är tillsammans med? Han leker ju med henne, ''kan bara träffas på natten''...jo tjena...

Vilken bestämmer vilkens verklighet som är mest sann? Jag är imponerad av TS
  • Loveistheshit
    Dorian Ertymexx skrev 2012-04-28 10:30:53 följande:
    Det är klart, annars bryter han Maskeraden!  wiki.white-wolf.com/worldofdarkness/index.php%28Vampire:_The_Masquerade%29

Det är en inpräntad bild jag har att en vampyr är vacker, snabb, intelligent, ofta har coola kläder
  • Loveistheshit
    Dorian Ertymexx skrev 2012-04-28 10:34:48 följande:
    Vetenskap. Verklighet. Vad du nu vill kalla det.

Det behöver ju inte nödvändigtvis inte alltid vara det riktiga för en person, många kanske vill ha en alternativ verklighet eftersom de av olika anledningar inte känner sig hemma i den vetenskapliga verkligheten :)
  • Loveistheshit
    DisposableHero skrev 2012-04-28 10:37:34 följande:
    Vem som bestämmer? Ja det får hon väl göra själv antar jag. Det är hennes liv och hennes vanföreställning. Trivs hon med det så får hon gärna fortsätta för mig. Men vampyrer finns inte på riktigt. 

Jag tycker inte henner föreställning är en vanföreställning, :) eller vad är en vanföreställning?
  • Loveistheshit
    Queenie70 skrev 2012-04-28 10:43:06 följande:
    Det finns inga mänskliga vampyrer. Han har antagligen nån slags psykisk åkomma som gör att han tror sig vara vampyr och TS är väl antagligen lågbegåvad. Jo, vissa sanningar finns här i världen och är icke en fråga om "tolkning"

jeezzeee....  

Varför så negativ?
  • Loveistheshit
    Otäcking skrev 2012-04-28 10:52:52 följande:
    Hur gammal är du, TS?

Det undrar jag med!
  • Loveistheshit
    Anonym (drained) skrev 2012-04-28 10:56:23 följande:
    Jag är 18.Han har två bröder. Båda upptagna dock tyvärr.

Söner måste han ju ha :)
  • Loveistheshit
    Queenie70 skrev 2012-04-28 10:53:54 följande:
    Jo, jag har onekligen en tendens att se det som nåt oerhört negativt när folk blir lurade eller mår så pass dåligt att de måste skapa sig en fantasivärld. Ser inget positivt alls i det faktiskt,

Men man behöver ju inte må dåligt för att skapa sig en fantasivärld :) barn gör det ju hela tiden, och även vuxna. Jag ser inget positivt i att förstöra andras fantasier
Svar på tråden Är ihop med en vampyr (på riktigt)