• Anonym (drained)

Är ihop med en vampyr (på riktigt)

Jag är en tjej som är tillsammans med en manlig vampyr. Jag har träffat honom i precis 3 månader idag och min värld har verkligen blivit omskakad.

Vet att många här inte kommer tro på mig. Men ni som gör det, hur skulle ni gjort i min sits? Jag vet verkligen inte vad jag ska ta mig till längre för finns ingen IRL jag kan prata med om det här...mina vänner och min familj vet såklart ingenting. Det känns farligt. Men jag gillar honom verkligen och han får mig att känna mig trygg.

Skulle ni vågat berättat det för nån annan? Vill inte bli klassad som galen...

• Svar på tråden Är ihop med en vampyr (på riktigt)
  • Dorian Ertymexx
    Loveistheshit skrev 2012-04-28 10:33:05 följande:

Vilken bestämmer vilkens verklighet som är mest sann? Jag är imponerad av TS

Vetenskap. Verklighet. Vad du nu vill kalla det.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Loveistheshit
    Dorian Ertymexx skrev 2012-04-28 10:30:53 följande:
    Det är klart, annars bryter han Maskeraden!  wiki.white-wolf.com/worldofdarkness/index.php%28Vampire:_The_Masquerade%29

Det är en inpräntad bild jag har att en vampyr är vacker, snabb, intelligent, ofta har coola kläder
  • DisposableHero
    Loveistheshit skrev 2012-04-28 10:33:05 följande:
    Vilken bestämmer vilkens verklighet som är mest sann? Jag är imponerad av TS
    Vem som bestämmer? Ja det får hon väl göra själv antar jag. Det är hennes liv och hennes vanföreställning. Trivs hon med det så får hon gärna fortsätta för mig. Men vampyrer finns inte på riktigt. 
  • Loveistheshit
    Dorian Ertymexx skrev 2012-04-28 10:34:48 följande:
    Vetenskap. Verklighet. Vad du nu vill kalla det.

Det behöver ju inte nödvändigtvis inte alltid vara det riktiga för en person, många kanske vill ha en alternativ verklighet eftersom de av olika anledningar inte känner sig hemma i den vetenskapliga verkligheten :)
  • Anonym (huntHIMdown)
    Anonym (vampyrjägare) skrev 2012-04-28 08:05:12 följande:
    Bra. Jag har ditt ip-nummer nu.

*vässar pålen*

Du kommer vara singel till sommaren. Problemet löst.
  • Loveistheshit
    DisposableHero skrev 2012-04-28 10:37:34 följande:
    Vem som bestämmer? Ja det får hon väl göra själv antar jag. Det är hennes liv och hennes vanföreställning. Trivs hon med det så får hon gärna fortsätta för mig. Men vampyrer finns inte på riktigt. 

Jag tycker inte henner föreställning är en vanföreställning, :) eller vad är en vanföreställning?
  • Queenie70

Det finns inga mänskliga vampyrer. Han har antagligen nån slags psykisk åkomma som gör att han tror sig vara vampyr och TS är väl antagligen lågbegåvad. Jo, vissa sanningar finns här i världen och är icke en fråga om "tolkning"

jeezzeee....  

Svar på tråden Är ihop med en vampyr (på riktigt)