• Anonym (drained)

Är ihop med en vampyr (på riktigt)

Jag är en tjej som är tillsammans med en manlig vampyr. Jag har träffat honom i precis 3 månader idag och min värld har verkligen blivit omskakad.

Vet att många här inte kommer tro på mig. Men ni som gör det, hur skulle ni gjort i min sits? Jag vet verkligen inte vad jag ska ta mig till längre för finns ingen IRL jag kan prata med om det här...mina vänner och min familj vet såklart ingenting. Det känns farligt. Men jag gillar honom verkligen och han får mig att känna mig trygg.

Skulle ni vågat berättat det för nån annan? Vill inte bli klassad som galen...

• Svar på tråden Är ihop med en vampyr (på riktigt)
  • Kattdamen
    puss skrev 2012-04-28 07:51:38 följande:
    Coolt!! Äntligen nån i samma sits som jag!! Jag dejtar Labans pappa, han är också väldigt hemlighetsfull. Jag vet inte ens vad han heter.
    ÄKTENSKAPSFÖRSTÖRERSKA!!!!
    En kopp te, tack.
  • La Lola

Hahahahahahahahahah!
    Äntligen blev denna tråkiga morron lite rolig!!!!

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Diablo
    Anonym skrev 2012-04-28 08:59:33 följande:
    Hjälp med vad? att hon på allvar tror att hon är tillsammans med en vampyr? DET om något krävs hjälp ja då det INTE FINNS vampyrer. 

Säger vem? Du?
    Har man tur behöver man inget vett!
  • Anonym (drained)
    Lucy Cat skrev 2012-04-28 08:57:36 följande:
    Såg ett program på typ.. Tyra Banks Show. Där var det en gång med människor som ansåg sig vara vampyrer. En av killarna hade ett otroligt bra luktsinne, som de testade honom för. En annan var väldigt stark för sin kroppsbyggnad.
    De kunde dock gå i solen, men föredrog att inte göra det för att de inte gillade att umgås med människor på det sättet. De ville hellre vara ute på kvällen/natten när det är mindre folk i omlopp.

Vilken är din killes superkraft?

Akta när du får mens. Kan bli jobbigt om han vill använda diverse saker som tepåse.... 
    Hittills har jag inte sett att han har nån speciell förmåga eller så. Förutom att han verkar vara väldigt gammal (men han tycker inte om att prata om sin ålder) och därför är väldigt bra på vissa saker...och han förstår en väldigt bra. Nästan så han kan läsa mina tankar. Bara det gör att jag verkligen känner att jag är "hans".

Mens är inget issue för honom om vi säger som så...
    Kya skrev 2012-04-28 09:03:21 följande:
    haha! hur suger han blod då, har han vampyrtänder? och sitter de jämt där eller har han tänder som växer? och, har du nånsin sett honom suga blod?
    Alltså just nu suger han blod från mig efter jag somnat i hans armar. Det är rätt vanligt i början tydligen. Jag är fortfarande lite rädd för att vara vaken du vet under tiden. Men är livrädd för sprutor också så. :) Men hans vampyrtänderna har jag sett, de har han alltid ute. Inga superlånga men vassa såklart. När vi möttes på festen tänkte jag på dem men det var inte så jag direkt tänkte "åh en vampyr" haha.
  • Hejhoppsan

Satan vilket bra raggningsknep killen har hittat på! "Hej stumpan, jag är vampyr, ska du följa med hem?" Och det funkar uppenbarligen! Hatten av för honom Cool

• Anonym
    Kaffekopp skrev 2012-04-28 09:03:25 följande:
    Min hemlige älskare är en varulv... Han är underbar, det är bara det att han har en ful ovana att nosa mig i rumpan och så fäller han så hemskt ibland. Funderar på att dumpa honom för det är så jobbigt att dammsuga hela tiden när han har varit på besök =(

Tur att du inte är pälsdjursallergiker...
  • Kattdamen

Helt fantasktiskt, jag undrar om han får många brudar på det där?

En kopp te, tack.
  • Anonym

fy vad taskigt att mobba ut någon på detta sätt. det spelar ingen roll om ni tror hon eller inte, man beter sig inte som ni gör! vuxna människor.

• Kya
    Anonym (drained) skrev 2012-04-28 09:17:56 följande:
    Hittills har jag inte sett att han har nån speciell förmåga eller så. Förutom att han verkar vara väldigt gammal (men han tycker inte om att prata om sin ålder) och därför är väldigt bra på vissa saker...och han förstår en väldigt bra. Nästan så han kan läsa mina tankar. Bara det gör att jag verkligen känner att jag är "hans".

Mens är inget issue för honom om vi säger som så...

Alltså just nu suger han blod från mig efter jag somnat i hans armar. Det är rätt vanligt i början tydligen. Jag är fortfarande lite rädd för att vara vaken du vet under tiden. Men är livrädd för sprutor också så. :) Men hans vampyrtänderna har jag sett, de har han alltid ute. Inga superlånga men vassa såklart. När vi möttes på festen tänkte jag på dem men det var inte så jag direkt tänkte "åh en vampyr" haha.
    och du kan sova under tiden han gör dig illa, alltså?

min gissning är att du tittat på för många vampyrserier.
    Memento mori
Svar på tråden Är ihop med en vampyr (på riktigt)