Inlägg från: Anonym (drained) |Visa alla inlägg
  • Anonym (drained)

Är ihop med en vampyr (på riktigt)

Jag är en tjej som är tillsammans med en manlig vampyr. Jag har träffat honom i precis 3 månader idag och min värld har verkligen blivit omskakad.

Vet att många här inte kommer tro på mig. Men ni som gör det, hur skulle ni gjort i min sits? Jag vet verkligen inte vad jag ska ta mig till längre för finns ingen IRL jag kan prata med om det här...mina vänner och min familj vet såklart ingenting. Det känns farligt. Men jag gillar honom verkligen och han får mig att känna mig trygg.

Skulle ni vågat berättat det för nån annan? Vill inte bli klassad som galen...

• Svar på tråden Är ihop med en vampyr (på riktigt)
  • Anonym (drained)

Nej, jag har bara kontakt med en vampyr och det är han. Såna är "reglerna" tydligen. Jag är bara hans.

• Anonym (drained)
    Alvi skrev 2012-04-28 06:18:18 följande:
    Hur är ert sexliv? Helt awesome, I assume?
    Bortom denna värld.
    Ellaria skrev 2012-04-28 06:19:17 följande:
    Du har aldrig träffat honom dagtid? Eller är han en vampyr från twilight som glittrar? Han dricker inte vatten, äter inget?
    Får bara träffa honom på natten. Han är lite hemlighetsfull när jag frågar honom varför. Har inte berättat för mig var han tar vägen på dagen eller vad han gör. Han glittrar iallafall inte har han sagt (när jag frågade lite halvt på skämt). Han kan både äta och dricka om han vill men behöver inte göra det för att överleva. Han behöver bara blod.
    listoplisto skrev 2012-04-28 06:34:58 följande:
    Coolt. Då kan du ju en gång för alla avgöra den eviga frågan: Vad händer med honom i solen? Brännsår, frätskador, rykande kött eller glitter?
    Vet tyvärr inte (än iallafall).
  • Anonym (drained)
    Anonym (törstig?) skrev 2012-04-28 07:49:19 följande:
    Var bara försiktig så du inte får blodbrist!Skrattande
    Han är försiktig. :)
  • Anonym (drained)
    Mynta skrev 2012-04-28 08:00:18 följande:
    Vad han gör på dagarna? Ligger i sin kista och rullar tummarna förstår du väl.

Äter du vitlök, eller struntar du i det av respekt för honom?
    Han har inget emot vitlök så det kan jag äta.
  • Anonym (drained)
    Anonym skrev 2012-04-28 08:12:43 följande:
    Alltså ts du är inte sann? Jag blir orolig på att du verkligen TROR på detta. SÖK HJÄLP isåfall.
    Jag tror inte jag vet. Tack för att du bryr dig men jag är inte i behov av nån sån "hjälp".
  • Anonym (drained)
    Anonym skrev 2012-04-28 08:36:13 följande:
    Då anmäler jag denna tråd då den hör hemma i sandlåndan. INGEN kan vara så skadad i huvudet att man tror på allvar att man är ihop med en vampyr!
    Gör du vad du känner att du måste. Jag frågar här för jag har ingen som helst jag kan prata med utanför internet om detta.
    Anonym (Spännande) skrev 2012-04-28 08:46:04 följande:
    Hur möttes ni?
    Är det mycket som är likt böcker o filmer o sånt? Vad tycker han om såna saker?

Ja hade nog hållt det hemligt för alla!
    På en fest hos en kompis till en kompis.

Nja alltså förutom att han måste suga blod och bara kommer på natten kan jag inte säga nåt annat på rak arm som är samma. Han tycker mest att skildringar av vampyrer i filmer och böcker är roliga. Han berättade  för mig att en av huvudrollerna i Twilight faktiskt fått besök av en riktigt vampyr som en kul "påhälsning". Såklart inget han/hon kan gå ut med offentligt dock.
  • Anonym (drained)
    Lucy Cat skrev 2012-04-28 08:57:36 följande:
    Såg ett program på typ.. Tyra Banks Show. Där var det en gång med människor som ansåg sig vara vampyrer. En av killarna hade ett otroligt bra luktsinne, som de testade honom för. En annan var väldigt stark för sin kroppsbyggnad.
    De kunde dock gå i solen, men föredrog att inte göra det för att de inte gillade att umgås med människor på det sättet. De ville hellre vara ute på kvällen/natten när det är mindre folk i omlopp.

Vilken är din killes superkraft?

Akta när du får mens. Kan bli jobbigt om han vill använda diverse saker som tepåse.... 
    Hittills har jag inte sett att han har nån speciell förmåga eller så. Förutom att han verkar vara väldigt gammal (men han tycker inte om att prata om sin ålder) och därför är väldigt bra på vissa saker...och han förstår en väldigt bra. Nästan så han kan läsa mina tankar. Bara det gör att jag verkligen känner att jag är "hans".

Mens är inget issue för honom om vi säger som så...
    Kya skrev 2012-04-28 09:03:21 följande:
    haha! hur suger han blod då, har han vampyrtänder? och sitter de jämt där eller har han tänder som växer? och, har du nånsin sett honom suga blod?
    Alltså just nu suger han blod från mig efter jag somnat i hans armar. Det är rätt vanligt i början tydligen. Jag är fortfarande lite rädd för att vara vaken du vet under tiden. Men är livrädd för sprutor också så. :) Men hans vampyrtänderna har jag sett, de har han alltid ute. Inga superlånga men vassa såklart. När vi möttes på festen tänkte jag på dem men det var inte så jag direkt tänkte "åh en vampyr" haha.
  • Anonym (drained)
    Hejhoppsan skrev 2012-04-28 09:20:05 följande:
    Satan vilket bra raggningsknep killen har hittat på! "Hej stumpan, jag är vampyr, ska du följa med hem?" Och det funkar uppenbarligen! Hatten av för honom Cool
    Nu var det dock inte riktigt så det gick till den kvällen...
    Kattdamen skrev 2012-04-28 09:23:04 följande:
    Helt fantasktiskt, jag undrar om han får många brudar på det där?
    Han träffar bara mig. Men har haft många innan.
    Kya skrev 2012-04-28 09:25:19 följande:
    och du kan sova under tiden han gör dig illa, alltså?

min gissning är att du tittat på för många vampyrserier.
    Han gör mig inte illa. Tvärtom. Men jag förstår din "poäng". Jag vaknar inte nej.
  • Anonym (drained)
    splink skrev 2012-04-28 09:33:03 följande:
    Jag måste säga att du är väldigt bra på att skriva och sova samtidigt? Du skrev ju att du just nu sover i hans armar medan han suger blod? Ja se kvinnor och simultankapacitet alltså!
    Menade ju just nu som i stadiet i vår relation. Jag är fortfarande inte bekväm med att han gör det medan jag är vaken.
  • Anonym (drained)
    Kattdamen skrev 2012-04-28 09:33:21 följande:
    Du kan vara säker på att han träffar flera.
    OK
  • Anonym (drained)
    Anonym (Spännande) skrev 2012-04-28 09:40:57 följande:
    Du säger att han verkar väldigt gammal..men ser han ung ut ändå då eller??
    Hur "fick" han dig?
    Mm han är cirka 25-30 i utseendet. Ser väldigt bra ut.
    Sättet han "fick" mjg på vill jag inte gå in på för mycket i detalj. Det är lite av en ritual kan man säga. Han valde mig iallafall och inte tvärtom.
    splink skrev 2012-04-28 09:42:02 följande:
    Men alltså, jag har inte varit med så många vampyrer så jag är lite dåligt insatt. Men om han suger blod på dig, blir inte du också vampyr då?
    Nej om jag ska bli vampyr till exempel måste jag dricka hans blod...
  • Anonym (drained)
    Miot skrev 2012-04-28 09:43:38 följande:
    Har han fler vampyrkompisar? ;)
    Mm vet att han har några iallafall.
    cannafever skrev 2012-04-28 09:44:14 följande:
    Han måste verkligen älska dig när du har mens
    *skämsmiley*
    Lajkie skrev 2012-04-28 09:47:00 följande:
    Vad heter han? Edward?
    Vill inte säga. Nej inte Edward.
    Anonym skrev 2012-04-28 09:51:57 följande:
    Du måste se till att du får i dig järntillskott så att du inte får järnbrist, helst järntabletter.
    Mm käkar såna. Tack för tipset.
    Miot skrev 2012-04-28 09:53:09 följande:
    Nej nu blir det fel för mig här. I alla vampyrfilmer jag har sett räcker det med att vampyrerna biter människorna för att människorna i sin tur ska bli vampyrer. Har vampyrer blod öht?
    Han tycker som sagt bara sånt är roligt. När jag frågade om han är rädd för kors till exempel. Jadå han har blod.
    splink skrev 2012-04-28 09:55:45 följande:
    Men vad är problemet egentligen då? Det är väl asgött att ha honom till pojkvän. Tänk, han kommer aldrig dö ifrån dig! tryggt! Han borde väl ha en hel del pengar med tanke på hur länge han kunnat spara och utbilda sig också?
    Att han suger lite blod när du sover vänjer du dig vid. Det kunde varit värre, tänk om han snarkade eller nåt?!
    Klagar verkligen inte. Fast jag är ändå lite rädd och osäker. Och lite ensam. När inte han är här då...
  • Anonym (drained)
    Loveistheshit skrev 2012-04-28 09:56:32 följande:
    Fan vad cool tråd! Har han berättad var han är född?
    Han är född i Sverige faktiskt. :)
    Anonym skrev 2012-04-28 09:57:37 följande:
    Ritual? Hmm vill också vara med om nått sånt!
    Det var...annorlunda. Kan inte säga om jag gillade eller ogillade själva den biten. Men värt det...oja.
    Anonym (Okej..hmm) skrev 2012-04-28 09:58:03 följande:
    Jag skulle nog väntat med att berätta för min omgivning, 3 månader är hursomhelst (för mig iaf) ganska kort tid för ett förhållande. Man vet inte vad som händer liksom, det är väl därikring som det kommer en brytpunkt, typ ska vi fortsätta eller vad, om du förstår hur jag menar...

Men du skriver att det känns farligt, hur menar du då? Är du orolig för din egen säkerhet eller för hans om din omgivning kommer på det, eller vad??
    Samtidigt får han dig att känna dig trygg, varför då tror du? Vad är tryggheten, att han verkar äldre?
    Eller att du gillar honom så mycket att du vill fortsätta med honom är det det som är tryggeheten?

Förstår precis hur du menar angående de första 3 månaderna och jag håller med dig. Men om jag ska berätta vad han är också...det är ju mest det jag är klyvd över. Jag skulle nog bryta ihop om vi berättade allt för mina föräldrar och de hatade honom och kanske till och med inte längre vill prata med mig. Vill verkligen inte behöva göra ett sånt beslut. Blir gråtfärdig bara jag tänker på det.

Sen är jag självklart inte helt komfortabel runt honom (än) just för att han lever på mitt blod. Jag litar dock helt  på honom och ja han får mig att känna mig trygg. Varför? För han förstår mig till 100%. Han är jag...jag är han. Förstår du? På det sättet är det bara naturligt att han dricker mitt blod. Men det är ändå läskigt fortfarande. Att han är äldre bidrar ju såklart till att jag känner mig trygg och omhändertagen. Vet inte vad jag skulle göra utan honom ärligt talat. Svarade det på dina frågor?
    Miot skrev 2012-04-28 09:59:19 följande:
    Måste vara jäkligt jobbigt att alltid sova när dom träffs ändå :P Han ligger och snuttar på henne och hon bara sover.
    Vi träffas alltid först när jag är vaken. Sen somnar jag med honom i sängen.
    Anonym skrev 2012-04-28 10:06:20 följande:
    Övernaturliga paranormala saker FINNS inte! Ju snabbare du lär fig ju bättre kommer du må!
    Ingenting "övernaturligt" med honom...tvärtom känns han som den mest naturliga kille jag träffat hitills.
  • Anonym (drained)
    Anonym skrev 2012-04-28 10:09:18 följande:
    Kan ni få barn ihop?
    Japp...fast det är inget jag ens kan tänka på just nu. Förutom att vi skyddar oss.
    Miot skrev 2012-04-28 10:10:33 följande:
    Jag tycker det är dåligt att regissörerna till alla vampyrfilmer inte frågar en riktig vampyr om fakta först :P
    Eller hur. :)
    Anonym (Lucifer) skrev 2012-04-28 10:12:18 följande:
    Ts, när du lägger in en sådan här tråd på fl, så vädrar mobbarna på fl blod! Hoppas du får ut något vettigt av tråden, och stå på dig!
    Tack Lucifer! Det var snällt sagt och jag uppskattar det.
    Loveistheshit skrev 2012-04-28 10:26:51 följande:
    Otroligt nyfiken på hur han ser ut! Är han lång? Har han vanliga kläder?
    Åh han är lång. Långt blont hår. Rätt "vanliga" kläder jepp. Inget som direkt sticker ut om vi säger som så. Har har ett väldigt fint halsband som jag verkligen gillar också.
  • Anonym (drained)
    Hon den där skrev 2012-04-28 10:35:54 följande:
    Hur gammal är du TS?
    Jag är 18.
    Ingrid Bergman skrev 2012-04-28 10:40:18 följande:
    Har han en bror? Flört
    Han har två bröder. Båda upptagna dock tyvärr. ;)
    Queenie70 skrev 2012-04-28 10:44:28 följande:
    Kan du inte följa efter honom hem nån natt och få klarhet i saken.
    Klarhet i vad? Jag behöver då ingen mer klarhet iallafall.
    DisposableHero skrev 2012-04-28 10:46:05 följande:
    TS är övertygad om att killen är en vampyr. Det är han inte. Det går inte att övertyga henne om att han inte är det. I min värld blir det en vanföreställning, men det är möjligt att jag tar i lite med det ordet. 

Vad tycker du att det är, detta som TS har fått för sig?
    "Kapa" inte min tråd för en diskussion mellan ER om mitt psyke är du snäll. inte särskilt snällt att prata över huvudet på mig här.
  • Anonym (drained)
    AMC80 skrev 2012-04-28 10:52:45 följande:
    Men hur mycket blod producerar man per dag? Om man har någon som suger ur blod varje dag blir man väl sjuk till slut? Med tanke på att man inte får lämna blod så ofta så borde man ju inte "lämna" blod till en vampyr dagligen.
    Han har gjort ett löfte till mig att bara suga lite varje gång. Han behöver inte särskilt mycket för att hålla igång. Han har berättat att han ändå tar god tid på sig dock just för att han gillar att dricka från mig. Men visst kan man känna sig lite vimsig vissa dagar när man vaknar upp.
    Taitas skrev 2012-04-28 10:55:06 följande:
    Hur lyckades han övertyga dig om att han var en vampyr?
    Hur blev han en vampyr?
    Hur funkar en vampyr?
    Dödar han människor?
    Han övertygade mig genom ritualen. Du kan inte gå igenom den utan att bli övertygad. Men jag vill som sagt inte säga så mycket om den. Det var väldigt väldigt personligt och djupt. Det är en upplevelse man bara får en gång i livet. Innan ritualen var det mest hans ögon som jag fastnade för. Det var nästan omöjligt att titta bort från dem.

Han har hittills iallafall inte velat prata så mycket om sin uppväxt eller hur han blev vampyr. Hur han fungerar...tja...väldigt bra. *skämsmiley* Han är väldigt hemlighetsfull med mig dock. Det finns en del stränga regler han måste följa tydligen. För "allas bästa". Men han har lovat att berätta mer om sig själv med tiden.

Känsligt ämne det där om han dödar människor...nej han behöver inte det så länge han har nån som kan ge honom nytt blod regelbundet. Därför har vampyrer som han alltid nån att "suga på" och vet hur de ska göra för att hitta såna partners. Han har dödat förut. Inte innan mig men längre tillbaka i tiden. Som det är nu är jag bara glad att han har mig att "använda". Jag är trots allt en del av han nu och han en del av mig.
  • Anonym (drained)
    msmurphy skrev 2012-04-28 11:09:40 följande:
    Men hang on a minute. Borde du inte ha extrem blodbrist vid det här laget?
    Jag är en av få som inte har befattat mig med alla dessa true blood och twilight ch så vidare, men så vitt jag vet har vampyrer ingen själ och därför kan de inte ha känslor för en människa. Rätta mig om jag har fel va.
    Ingen blodbrist. Han dricker lite och jag käkar järntabletter.varje dag. Såklart han har en själ. Som jag skrev i nåt annat inlägg är han den mest naturliga killen jag träffat. Han är verkligen helt underbar och omtänksam.
    maaammaaa skrev 2012-04-28 11:12:18 följande:
    Är det meningen att vi ska tro på det härSkrattandeKanske det är vårt psyke du bedömer.
    Alla får tro precis vad de vill för mig. Jag trodde inte heller på vampyrer innan jag stötte på en själv...
    Fiona M skrev 2012-04-28 11:18:39 följande:
    Och du accepterar att vara i ett hemligt förhållande och inte få veta ngt om din KK?
    Jag vet mer om honom än om nån annan kille jag varit med. Men vissa frågor kan han helt enkelt bara inte svara på, iallafall just nu. De är för känsliga eller nåt. Men jag känner honom...jag känner hans hjärta.
    Blöjor111111 skrev 2012-04-28 11:20:46 följande:
    Drick inte från honom i alla fall som i true blood, han kan ha hepatit eller andra blodsjukdomar då han dricker blod från hans offer,Skrattande
    Nejdå jag har inga som helst planer att dricka hans blod. Har nog mycket att tänka på som det är!
  • Anonym (drained)
    Uffesson skrev 2012-04-28 11:23:45 följande:
    Nej, så här får det inte gå till, min uppgift är att ta död på de kräken.

Var bor han någonstans?

Är han en sådan där fjollig skit som glittrar, är han extra illa ute...
    Vi bor i en mindre ort i Sverige.
    Anonym (norrlänning) skrev 2012-04-28 11:23:50 följande:
    Är det ont om vampyrer i norrland efterson solen aldrig går ner på sommaren?
    Haha. :) Vet inte. Jag har ju bara sett en...och det räcker gott för mig.
    Blöjor111111 skrev 2012-04-28 11:26:35 följande:
    Precis TS vad vet du om honom? Vet du vart han bor? Vill han dricka blod då ni har sex? Hur gammal är han? Har du träffat hans vänner? Vart får han pengar ifrån om han sover på dagarna? Hur sköter han sina ärenden?
    Vet rätt mycket om honom men du får fråga som du gör nu för orkar inte lista precis allt han nånsin sagt. Jag vet inte var han bor exakt men det ska inte vara så långt ifrån mitt hus. Han kommer alltid hem till mig. Ja det händer att han dricker blod när vi har sex. Men då använder han inte tänderna. Hans faktiskta ålder vet jag inte...men han var mellan 25-30 när han blev vampyr. Jag har inte träffat nån av hans kompisar. Vet inte ens om han sover på dagarna faktiskt det har han hittills vägrat avslöja. Han kanske inte ens har nåt riktigt hem. Ärenden...tror inte han har så många. Han är inte en del av vårt samhälle som vi är utan har nåt slags eget vid sidan av.
    Anonym skrev 2012-04-28 11:28:38 följande:
    Eftersom vampyrer inte har något blodflöde i kroppen så borde dom ju inte kunna ha sex? Det krävs ett blodflöde för att kunna få erektion men vampyrer är ju döda och hjärtat slår inte så då kan dom ju inte pippa heller. Ts hur förklarar du det??
    Han är som oss på det sättet att han har ett blodflöde. Annars hade det varit rätt konstigt.
  • Anonym (drained)
    Uffesson skrev 2012-04-28 11:35:29 följande:
    Legenden säger dessutom, att om du blir biten, blir du en vampyr. ;)
    Han skrattar mest åt ur vampyrer skildras i sagor och liknande.
    WickedyWitch skrev 2012-04-28 11:41:24 följande:
    Så han åldras inte? Finns han ens på "papper", för i sådana fall borde han typ vara "världens äldsta människa" ;p 
    Nej det gör han definitivt inte. Inte som levande, nej. :)
    Blöjor111111 skrev 2012-04-28 11:43:38 följande:
    Då betyder det att han kan vara 50 år också? Har han rynkor? Hur kan du tro på det?
    Du vet inget om honom och han vet allt om dig. Vet du vad du kan göra, följ efter honom när han ska "hem" och se vart han går. Säkerligen hem till hans fru och barn som tror att han jobbar på nätterna.
    Jag skulle nog säga MINST 100 år bara utifrån hur han är som person. Svårt att beskriva men det känns som han har många normala livstider av erfarenheter bakom sig. Det andra hade du kunnat bara hålla för dig själv tycker jag. Du får tro vad du vill. Du har inte ens träffat honom.
    Anonym (norrlänning) skrev 2012-04-28 11:45:04 följande:
    Har han bankomatkort? telefonabonemang? lägenhet? eller hyr han i andra hand, skapar egna pengar i källaren? 

Har han ett id-kort? eller körkort? pass? kan tänka att det är svårt att få ut ett körkort utan id-nummer? Fast dom kanske går med på det om man förklarar att man är vampyr och därför inte har något id-nummer? 
    Han har telefon men inget abonemang så vitt jag vet. Boende vet jag inte säkert. Tror inte han finns registrerad överhuvudtaget i vårt digitala "system". Pengar verkar han inte vara i nåt större behov av. Maten är ju iallafall gratis...hihi. De andra sakerna har jag inte sett honom ha på sig heller.
Svar på tråden Är ihop med en vampyr (på riktigt)