Inlägg från: Anonym |Visa alla inlägg
  • Anonym

Är ihop med en vampyr (på riktigt)

Det finns inga vampyrer ts och om du verkligen tror det så behöver du nog proffs hjälp snarast!

• Anonym
    Anonym (drained) skrev 2012-04-28 08:09:10 följande:
    Han har inget emot vitlök så det kan jag äta.
    Alltså ts du är inte sann? Jag blir orolig på att du verkligen TROR på detta. SÖK HJÄLP isåfall.
  • Anonym
    Anonym (drained) skrev 2012-04-28 08:23:37 följande:
    Jag tror inte jag vet. Tack för att du bryr dig men jag är inte i behov av nån sån "hjälp".
    Då anmäler jag denna tråd då den hör hemma i sandlåndan. INGEN kan vara så skadad i huvudet att man tror på allvar att man är ihop med en vampyr!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-28 08:36:13 följande:
    Då anmäler jag denna tråd då den hör hemma i sandlåndan. INGEN kan vara så skadad i huvudet att man tror på allvar att man är ihop med en vampyr!

Usch vilket tråkigt person angrepp. TS ber om hjälp, inte påhopp!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-28 08:51:56 följande:
    Usch vilket tråkigt person angrepp. TS ber om hjälp, inte påhopp!
    Hjälp med vad? att hon på allvar tror att hon är tillsammans med en vampyr? DET om något krävs hjälp ja då det INTE FINNS vampyrer. 
  • Anonym
    Kaffekopp skrev 2012-04-28 09:03:25 följande:
    Min hemlige älskare är en varulv... Han är underbar, det är bara det att han har en ful ovana att nosa mig i rumpan och så fäller han så hemskt ibland. Funderar på att dumpa honom för det är så jobbigt att dammsuga hela tiden när han har varit på besök =(

Tur att du inte är pälsdjursallergiker...
  • Anonym

fy vad taskigt att mobba ut någon på detta sätt. det spelar ingen roll om ni tror hon eller inte, man beter sig inte som ni gör! vuxna människor.

• Anonym

Du måste se till att du får i dig järntillskott så att du inte får järnbrist, helst järntabletter.

• Anonym

Ritual? Hmm vill också vara med om nått sånt!

• Anonym

Ts, du behöver hjälp, det finns hjälp att få!

Svar på tråden Är ihop med en vampyr (på riktigt)