• nivea bbb

Sammanfattning "Gender Selection Kit för att få barn me en önskan om ett visst kön"-tråden!

Hejsan alla. Solig..

Jag startade tråden Har någon testat Gender Selection Kit för att få barn me en önskan om ett visst kön?.. Med mig följdes 13 tjejer åt i över 1år... vi scannade alla böcker, Shettles litteratur om Shettles metoden, fakta på engelska o svenska! Tillsammans genom diskussioner kom vi fram till hur man på bäst sätt blir gravid, hur man kan göra för att baka ett visst kön på kommande barnet osv...

Då tråden till slut hade lästs av en kvarts miljon personer så kände vi att vi ville stänga den eftersom de va så enormt många som läste i tysthet... Vi ville även bli mer privata med bilder osv så nu är tråden stängd. Jag har fått oändliga mail från tjejer som vill testa våra metoder o är nyfikna på hur det har gått för oss alla...
    Efter många MA o MF i tråden så är nu alla gravida (en av oss har tagit paus fr FL o bebisbakande)... Alla utom 1 person än så länge har fått/ väntar flicka!!! Så här är vår sammanfattning så här långt.... 

Födda bebisar Baby:

partouze - Bakat pojke. Fött flicka!
    Jumpdog- Bakat flicka. Fött en flicka!
    minandra - Bakat flicka. Fött en flicka!
    Nifi - Bakat bebis.  Fött flicka!
    Syskonförsök - Bakat bebis.Fött pojke! 

Gravida Gravid:

RobzMarley - Bakat flicka. Väntar flicka!
    nivea bbb- Bakat flicka. Väntar flicka!    (trådstartaren ninni bbb)
    Kaksmulan - Bakat bebis. Väntar flicka!
    Leona (bule). Bakat pojke. Väntar flicka!

Gravida Vet ej kön ännu.{#emotions_dlg.flower}..
    LeiaBus    
    bebissugen
    underbaraprinsar

{#emotions_dlg.flower}Vår gemensamma (övergripande) sammanfattning! {#emotions_dlg.flower}

HUR exakt vi gjort/ knep kommer vi uppdatera denna tråd med !!!! 

Summering bäst för baka flicka:
    Sex: 2.5-4 dagar innan ÄL (alltså innan ägg+spermie möts).
    Sekret: Inte för segt slem (Teracough)
    Äta / dricka: Tranbärskapslar, mjölkprodukter, veg-kost. Folsyra, försurande kost för lågt PH.
    Sexande:  Missionären, Ingen orgasm för kvinnan. (viss teori hävdar att orgasm efter mannen är ok) För mannen: Varm dusch/ bad innan sex.

Summering bäst för baka pojke:
    Sex:  På ÄL-dagen samt dagen efter.
    Sekret:  Segt slem
    Sexande: Bakifrån, Orgasm för kvinnan innan mannen - bidrar till basiskt PH.
    Äta:  Folsyra + basisk kost för högt /normalt PH För mannen: drick kaffe. Svala kalsonger, ej duscha varmt  

Frågor som ni har osv KAN vi svara på om personen vill/ har tid/ orkar.. men vi vill inte lova att vi kommer svara på frågorna ...   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-05 09:58
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-04 13:08
    Väntar:
    RobzMarley - Bakat flicka. Väntar flicka!
    nivea bbb- Bakat flicka. Väntar flicka!
    Kaksmulan - Bakat bebis. Väntar flicka!
    Leona - Bakat pojke. Väntar flicka!
    LeiaBus - Bakat pojke. Väntar flicka!
    Underbaraprinsar - Bakat flicka. Väntar pojke!
    Lyckligamamman - Bakat flicka - Väntar pojke!
  • Svar på tråden Sammanfattning "Gender Selection Kit för att få barn me en önskan om ett visst kön"-tråden!
  • Smultron12

Nivea bbb: En fråga, ni som har bakat flickor och väntar/ har fått flickor stämde era bak med Kinesiska kalendern? Jag vet att jag läste i er tråd att ni hade kollat den plus anda roliga "skrock"?

• nivea bbb

Jag vet inte.. Ska fråga tjejerna o återkommer..! För mig stämde de med olika test man kan göra på nätet:)

Uppdatering...
    Alla i tråden utom en som bakade pojke väntar/ har fått flickor.
    3 av 4 som bakat pojke väntar/ fött flicka..!!
    6 av 6 som bakat flicka väntat flicka ...!
    2 vet vi inte än- inväntar RUL .!

• Smultron12

Otroligt vad bra det funkar "iaf att få flickor" {#emotions_dlg.flower}

Ja fråga gärna tjejerna, jag börjar bli mer och mer skrockfull hahaha!!!  

• Älva1973

Det finns flera olika kinesiska kalendrar och några ger olika resultat. Men visst, det är ett väldigt roligt tidsfördriv. Jag har kollat fem olika på nätet och med mina pojkar har det stämt med första 3/5 och med andra 5/5 sa pojke. Så övervägande rätt. Med den skrutten jag har i magen nu så blir det 3/5 flicka, så något övervägande åt det hållet :)

• nivea bbb

Det verkar som de e lite olika meningar om kinesiska kalendrarna.. Vissar har de funkat för o andra inte.. för mig funkar de inte de jag kollat iaf.. Vi har i vår tråd gjort Bikarbonat-test.. verkar funkaf för en del.. men de kan ju ha o göra me PH o tranbär man äter osv...

De som däremot verkar stämma är att graviditeterna är så olika.. För mig o Robzgurl o 2 andra  har de iaf varit så... total motsats mot när vi väntade pojkarna..

• nivea bbb

Uppdatering...
    Vi inväntar 2 som ska få veta om de lyckats me flickbakning.. Har de oxå lyckats så har 100% av oss lyckats :)

• Älva1973
    nivea bbb skrev 2012-05-15 14:16:34 följande:
    Uppdatering...
    Vi inväntar 2 som ska få veta om de lyckats me flickbakning.. Har de oxå lyckats så har 100% av oss lyckats :)
    Så spännande att få höra snart då, är det RUL eller separata köns-UL som de ska göra? Nu i veckan?
  • nivea bbb

Det är RUL som väntar:) tror de ska göra könsUL oxå sen kanske..
    Uppdaterar hur de gått:)

Hoppas de går bra för dig:)

• Alex 86

Ja e oxå en sån som följt me i tysthet! Nu va de länge sen men under perioder! Kul att se att det gått bra för er!!!! Har en pojke på snart två och ska försöka ge oss på att baka flicka! Kanske till sommaren??? :)

• denimbee

Har också följt er lite i hemlighet. Har en son på 1,5 år och längtade efter ett syskon, gärna en flicka. Men har fått veta att det är tvillingar, vet inte kön ännu, men det är tvåäggs så rent teoretiskt kan det vara en av varje. De är nämligen inte "skapade" samma dag, utan hav verkar ha haft 2 ägglossningen med 2 dagars mellanrum.

Svar på tråden Sammanfattning "Gender Selection Kit för att få barn me en önskan om ett visst kön"-tråden!