• nivea bbb

Sammanfattning "Gender Selection Kit för att få barn me en önskan om ett visst kön"-tråden!

Hejsan alla. Solig..

Jag startade tråden Har någon testat Gender Selection Kit för att få barn me en önskan om ett visst kön?.. Med mig följdes 13 tjejer åt i över 1år... vi scannade alla böcker, Shettles litteratur om Shettles metoden, fakta på engelska o svenska! Tillsammans genom diskussioner kom vi fram till hur man på bäst sätt blir gravid, hur man kan göra för att baka ett visst kön på kommande barnet osv...

Då tråden till slut hade lästs av en kvarts miljon personer så kände vi att vi ville stänga den eftersom de va så enormt många som läste i tysthet... Vi ville även bli mer privata med bilder osv så nu är tråden stängd. Jag har fått oändliga mail från tjejer som vill testa våra metoder o är nyfikna på hur det har gått för oss alla...
    Efter många MA o MF i tråden så är nu alla gravida (en av oss har tagit paus fr FL o bebisbakande)... Alla utom 1 person än så länge har fått/ väntar flicka!!! Så här är vår sammanfattning så här långt.... 

Födda bebisar Baby:

partouze - Bakat pojke. Fött flicka!
    Jumpdog- Bakat flicka. Fött en flicka!
    minandra - Bakat flicka. Fött en flicka!
    Nifi - Bakat bebis.  Fött flicka!
    Syskonförsök - Bakat bebis.Fött pojke! 

Gravida Gravid:

RobzMarley - Bakat flicka. Väntar flicka!
    nivea bbb- Bakat flicka. Väntar flicka!    (trådstartaren ninni bbb)
    Kaksmulan - Bakat bebis. Väntar flicka!
    Leona (bule). Bakat pojke. Väntar flicka!

Gravida Vet ej kön ännu.{#emotions_dlg.flower}..
    LeiaBus    
    bebissugen
    underbaraprinsar

{#emotions_dlg.flower}Vår gemensamma (övergripande) sammanfattning! {#emotions_dlg.flower}

HUR exakt vi gjort/ knep kommer vi uppdatera denna tråd med !!!! 

Summering bäst för baka flicka:
    Sex: 2.5-4 dagar innan ÄL (alltså innan ägg+spermie möts).
    Sekret: Inte för segt slem (Teracough)
    Äta / dricka: Tranbärskapslar, mjölkprodukter, veg-kost. Folsyra, försurande kost för lågt PH.
    Sexande:  Missionären, Ingen orgasm för kvinnan. (viss teori hävdar att orgasm efter mannen är ok) För mannen: Varm dusch/ bad innan sex.

Summering bäst för baka pojke:
    Sex:  På ÄL-dagen samt dagen efter.
    Sekret:  Segt slem
    Sexande: Bakifrån, Orgasm för kvinnan innan mannen - bidrar till basiskt PH.
    Äta:  Folsyra + basisk kost för högt /normalt PH För mannen: drick kaffe. Svala kalsonger, ej duscha varmt  

Frågor som ni har osv KAN vi svara på om personen vill/ har tid/ orkar.. men vi vill inte lova att vi kommer svara på frågorna ...   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-05 09:58
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-04 13:08
    Väntar:
    RobzMarley - Bakat flicka. Väntar flicka!
    nivea bbb- Bakat flicka. Väntar flicka!
    Kaksmulan - Bakat bebis. Väntar flicka!
    Leona - Bakat pojke. Väntar flicka!
    LeiaBus - Bakat pojke. Väntar flicka!
    Underbaraprinsar - Bakat flicka. Väntar pojke!
    Lyckligamamman - Bakat flicka - Väntar pojke!
  • Svar på tråden Sammanfattning "Gender Selection Kit för att få barn me en önskan om ett visst kön"-tråden!
  • nivea bbb

Ja de e fantastiskt vilka vänner man kan bli om man inte är för många vs.. Så kul o va privata vänner på Facebook o liksom se foton o lära känna varandra:)
    Jag är så tacksam över gulle-tjejerna ivår tråd:)
    En tjej som läst i tysthet har jag mailat me hela tiden, vi har blivit privata vänner på Facebook o bor nära varandra så ska ses snart:)

Men tycker ni inte de e lite obehagligt att andra läser i tysthet..?. Iof har ni kanske inte blivit lästa av nästan en kvarts miljon som vår tråd- de tyckte vi va obehagligt..
    Vi skrev väldigt ingående hur vi gjort o känslor osv..

• CoolJen

Jag läste ju i den tråden nån gång just för att lära mig om metoderna. Jag tror inte att det är en massa skumma människor som läser för att få reda på om ens liv.

Tror jag inte visste om nåt om kostförberedelser innan jag såg tråden.

• Älva1973
    nivea bbb skrev 2012-04-25 20:50:54 följande:
    Ja de e fantastiskt vilka vänner man kan bli om man inte är för många vs.. Så kul o va privata vänner på Facebook o liksom se foton o lära känna varandra:)
    Jag är så tacksam över gulle-tjejerna ivår tråd:)
    En tjej som läst i tysthet har jag mailat me hela tiden, vi har blivit privata vänner på Facebook o bor nära varandra så ska ses snart:)

Men tycker ni inte de e lite obehagligt att andra läser i tysthet..?. Iof har ni kanske inte blivit lästa av nästan en kvarts miljon som vår tråd- de tyckte vi va obehagligt..
    Vi skrev väldigt ingående hur vi gjort o känslor osv..
    Jag kan förstå er känsla eftersom det var en öppen tråd. Jag skulle nog inte heller vilja blir läst av så många tusentals personer. Men nu var jag ju en av de som läste er tråd och man får faktiskt känslor för alla er och hoppades att allt skulle lösa sig till det bästa. Man vill bara gott. Säkert därför man valde att inte skriva och störa. Er tråd var nog bland de första jag besökte och började följa här på FL när jag var ny.

De flesta nya hos oss tittar in och säger hej, berättar lite om sina tankar.
    Jag har precis hittat en låtsastvilling i vår tråd nu, samma ålder och nästan samma födelsedag Flört Så visst får man många vänner och likasinnade. Solig
  • Älva1973
    CoolJen skrev 2012-04-25 21:05:03 följande:
    Jag läste ju i den tråden nån gång just för att lära mig om metoderna. Jag tror inte att det är en massa skumma människor som läser för att få reda på om ens liv.

Tror jag inte visste om nåt om kostförberedelser innan jag såg tråden.
    Så var det för mig med, visste inget och den informationen jag läste mig till där var helt ny för mig. Kan bara tacka för allt man fått lära sig och sedan har man givetvis själv googlat och läst på om olika vitaminer och kostförberedelser. 
  • nivea bbb

Kul att vi kunde hjälpa till me lite fakta :) Men ni trevliga tjejer tycker jag bara är kul.. Men jag o fler me mig har fått både elaka o spydiga mail vilket va obehagligt...
    Sen vissa påhopp va jobbiga... Några missuppfatta varför jag startade tråden o dess syfte o kom med predikningar o påhopp., just för jag va TS gissar jag. Tur nog ruskar jag av mig sånt fort...

• Älva1973
    nivea bbb skrev 2012-04-25 21:20:37 följande:
    Kul att vi kunde hjälpa till me lite fakta :) Men ni trevliga tjejer tycker jag bara är kul.. Men jag o fler me mig har fått både elaka o spydiga mail vilket va obehagligt...
    Sen vissa påhopp va jobbiga... Några missuppfatta varför jag startade tråden o dess syfte o kom med predikningar o påhopp., just för jag va TS gissar jag. Tur nog ruskar jag av mig sånt fort...
    Jag upplever att det finns många här på FL som bara är ute efter att argumenter, ifrågasätta och klanka ner på folk bara för det stora nöjet skull. Och det handlar om vilket ämne som helst. Jag blir bara trött på sådana.
  • elin92

Vad roligt att ni har gjort en sammanställning som alla får ta lära av :) vi har också försökt att baka en flicka(har en son på 2år redan:) dock är det första försöket så får se om jag lyckades bli gravid, beräknad mens på lördag!:)

• Amye

Är det sant Ninni? Bär du på en flicka? WOW så underbart och ett stort GRATTIS till dig och er familjHjärta 

(¯`°?.¸ Ebba My Sally Hannes och Charlie älskar er över allt annat¸.?°´¯)
  • nivea bbb
    Amye skrev 2012-04-28 08:04:23 följande:
    Är det sant Ninni? Bär du på en flicka? WOW så underbart och ett stort GRATTIS till dig och er familjHjärta 
    Japp Hjärta... Tack va snäll du är Solig.. Ja alldeles underbart.. o pigg liten sparkare är hon..-längtar ihjäl mig efter att få se hennes lilla ansikte Hjärta
Svar på tråden Sammanfattning "Gender Selection Kit för att få barn me en önskan om ett visst kön"-tråden!