• nivea bbb

Sammanfattning "Gender Selection Kit för att få barn me en önskan om ett visst kön"-tråden!

Hejsan alla. Solig..

Jag startade tråden Har någon testat Gender Selection Kit för att få barn me en önskan om ett visst kön?.. Med mig följdes 13 tjejer åt i över 1år... vi scannade alla böcker, Shettles litteratur om Shettles metoden, fakta på engelska o svenska! Tillsammans genom diskussioner kom vi fram till hur man på bäst sätt blir gravid, hur man kan göra för att baka ett visst kön på kommande barnet osv...

Då tråden till slut hade lästs av en kvarts miljon personer så kände vi att vi ville stänga den eftersom de va så enormt många som läste i tysthet... Vi ville även bli mer privata med bilder osv så nu är tråden stängd. Jag har fått oändliga mail från tjejer som vill testa våra metoder o är nyfikna på hur det har gått för oss alla...
    Efter många MA o MF i tråden så är nu alla gravida (en av oss har tagit paus fr FL o bebisbakande)... Alla utom 1 person än så länge har fått/ väntar flicka!!! Så här är vår sammanfattning så här långt.... 

Födda bebisar Baby:

partouze - Bakat pojke. Fött flicka!
    Jumpdog- Bakat flicka. Fött en flicka!
    minandra - Bakat flicka. Fött en flicka!
    Nifi - Bakat bebis.  Fött flicka!
    Syskonförsök - Bakat bebis.Fött pojke! 

Gravida Gravid:

RobzMarley - Bakat flicka. Väntar flicka!
    nivea bbb- Bakat flicka. Väntar flicka!    (trådstartaren ninni bbb)
    Kaksmulan - Bakat bebis. Väntar flicka!
    Leona (bule). Bakat pojke. Väntar flicka!

Gravida Vet ej kön ännu.{#emotions_dlg.flower}..
    LeiaBus    
    bebissugen
    underbaraprinsar

{#emotions_dlg.flower}Vår gemensamma (övergripande) sammanfattning! {#emotions_dlg.flower}

HUR exakt vi gjort/ knep kommer vi uppdatera denna tråd med !!!! 

Summering bäst för baka flicka:
    Sex: 2.5-4 dagar innan ÄL (alltså innan ägg+spermie möts).
    Sekret: Inte för segt slem (Teracough)
    Äta / dricka: Tranbärskapslar, mjölkprodukter, veg-kost. Folsyra, försurande kost för lågt PH.
    Sexande:  Missionären, Ingen orgasm för kvinnan. (viss teori hävdar att orgasm efter mannen är ok) För mannen: Varm dusch/ bad innan sex.

Summering bäst för baka pojke:
    Sex:  På ÄL-dagen samt dagen efter.
    Sekret:  Segt slem
    Sexande: Bakifrån, Orgasm för kvinnan innan mannen - bidrar till basiskt PH.
    Äta:  Folsyra + basisk kost för högt /normalt PH För mannen: drick kaffe. Svala kalsonger, ej duscha varmt  

Frågor som ni har osv KAN vi svara på om personen vill/ har tid/ orkar.. men vi vill inte lova att vi kommer svara på frågorna ...   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-05 09:58
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-04 13:08
    Väntar:
    RobzMarley - Bakat flicka. Väntar flicka!
    nivea bbb- Bakat flicka. Väntar flicka!
    Kaksmulan - Bakat bebis. Väntar flicka!
    Leona - Bakat pojke. Väntar flicka!
    LeiaBus - Bakat pojke. Väntar flicka!
    Underbaraprinsar - Bakat flicka. Väntar pojke!
    Lyckligamamman - Bakat flicka - Väntar pojke!
  • Svar på tråden Sammanfattning "Gender Selection Kit för att få barn me en önskan om ett visst kön"-tråden!
  • nivea bbb

Kul att ni gillat tråden tjejer:)
    Denimbee - COOOOLT ..!!!!! Aldrig hört om nå liknande haha vilken grej:) ni får gärna uppdatera här så vi får veta hur de går framöver:)
    Som de verkar nu så funkar iaf att baka flicka med stora framsteg:)

• nivea bbb

Uppdatering..
    De sista två som bakat flicka o vänta på RUL så har ena fått bekräftat pojke, andra inte bekräftat men tyckte säkert hon såg snopp..
    Andra som bakat pojke väntar flicka.

Så alla som bakat pojke väntar tjejer o alla utom 2 som bakat flicka väntar/ har fått flickor:)

• denimbee

Spännande! Jag var på rul förra veckan, tyckte mig se en med snopp och en utan....men frågade faktiskt inte, så det blir spännande när de kommer!

• sara8888

Jag vill gärna komma med i denna tråd. Jag har en pojke sen tidigare och har läst er tråd och fått tips om hur jag skulle baka en tjej.

Vi försökte i några månader men då jag har väldigt oregelbunden mens så vet jag att närmaste jag kom äl va tre dagar och då blev det inget. Så två dagar innan äl hade vi sex, jag fick ej orgasm, hade druckit bisolvon, vi badade innan och vi körde missionären. Hahah patetisk man känner sig när man skriver ner det med ord. Men nu är det gjort och jag är gravid. Men har super rädd att det ska vara en pojke ändå och är rädd att jag ska bli besviken över det.

Skit kul med en brorsa till min son, men super mysigt med en tjej.

Har jag gjort rätt med bakningen?    

• nivea bbb

Ja de låter som bra flickbak men hur har du ätit då.?.
    PH påverkar ju oxå (enligt shettles).. Vi åt tranbärskapslar för o sänka PH till 4.5.. Dvs göra förhållanderna för spermierna dåliga.
    Är man basisk ska de gynna pojkspermier ..

• sara8888

Åt aldrig frukt eller drack juice. Är ett fan av LCHF så det va sån mat jag åt mest innan. Nu äter jag allt dock. Men vet inte riktigt vad man skulle äta för att få ner PH värdet. Jag hoppas så innerligt att det är en tjej i magen...

• nivea bbb

Ok..kött är ju basiskt..
    Veg-mat, broccoli, bär, nötter mm är bra för flickbak:) men de kan ju gå ändå!

• Loppan27

En liten fundering från en vän som väntar nummer tre. Hon blev flyttade en vecka på UL och var en vecka kortare gången än hon trodde. Talar det mer för något av könen?

• nivea bbb

Nä de sägs ju att de gör de här på FL.. men va jag vet gör de inte de.
    Jag ex blev flyttad BF 5 dagar tidigare, alltså framflyttad hur långt gången jag va (v.9 enligt ÄL men enligt UL .10).. o jag väntar ju 110% tjej:)
    Min vän som har 3 pojkar blev flyttade tvärt om, dvs senare BF än ÄL - kortare gången än hon va enligt ÄL o de va killar..
    Så jag tror de mer är gener som styr:)

Svar på tråden Sammanfattning "Gender Selection Kit för att få barn me en önskan om ett visst kön"-tråden!