• nivea bbb

Sammanfattning "Gender Selection Kit för att få barn me en önskan om ett visst kön"-tråden!

Hejsan alla. Solig..

Jag startade tråden Har någon testat Gender Selection Kit för att få barn me en önskan om ett visst kön?.. Med mig följdes 13 tjejer åt i över 1år... vi scannade alla böcker, Shettles litteratur om Shettles metoden, fakta på engelska o svenska! Tillsammans genom diskussioner kom vi fram till hur man på bäst sätt blir gravid, hur man kan göra för att baka ett visst kön på kommande barnet osv...

Då tråden till slut hade lästs av en kvarts miljon personer så kände vi att vi ville stänga den eftersom de va så enormt många som läste i tysthet... Vi ville även bli mer privata med bilder osv så nu är tråden stängd. Jag har fått oändliga mail från tjejer som vill testa våra metoder o är nyfikna på hur det har gått för oss alla...
    Efter många MA o MF i tråden så är nu alla gravida (en av oss har tagit paus fr FL o bebisbakande)... Alla utom 1 person än så länge har fått/ väntar flicka!!! Så här är vår sammanfattning så här långt.... 

Födda bebisar Baby:

partouze - Bakat pojke. Fött flicka!
    Jumpdog- Bakat flicka. Fött en flicka!
    minandra - Bakat flicka. Fött en flicka!
    Nifi - Bakat bebis.  Fött flicka!
    Syskonförsök - Bakat bebis.Fött pojke! 

Gravida Gravid:

RobzMarley - Bakat flicka. Väntar flicka!
    nivea bbb- Bakat flicka. Väntar flicka!    (trådstartaren ninni bbb)
    Kaksmulan - Bakat bebis. Väntar flicka!
    Leona (bule). Bakat pojke. Väntar flicka!

Gravida Vet ej kön ännu.{#emotions_dlg.flower}..
    LeiaBus    
    bebissugen
    underbaraprinsar

{#emotions_dlg.flower}Vår gemensamma (övergripande) sammanfattning! {#emotions_dlg.flower}

HUR exakt vi gjort/ knep kommer vi uppdatera denna tråd med !!!! 

Summering bäst för baka flicka:
    Sex: 2.5-4 dagar innan ÄL (alltså innan ägg+spermie möts).
    Sekret: Inte för segt slem (Teracough)
    Äta / dricka: Tranbärskapslar, mjölkprodukter, veg-kost. Folsyra, försurande kost för lågt PH.
    Sexande:  Missionären, Ingen orgasm för kvinnan. (viss teori hävdar att orgasm efter mannen är ok) För mannen: Varm dusch/ bad innan sex.

Summering bäst för baka pojke:
    Sex:  På ÄL-dagen samt dagen efter.
    Sekret:  Segt slem
    Sexande: Bakifrån, Orgasm för kvinnan innan mannen - bidrar till basiskt PH.
    Äta:  Folsyra + basisk kost för högt /normalt PH För mannen: drick kaffe. Svala kalsonger, ej duscha varmt  

Frågor som ni har osv KAN vi svara på om personen vill/ har tid/ orkar.. men vi vill inte lova att vi kommer svara på frågorna ...   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-05 09:58
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-04 13:08
    Väntar:
    RobzMarley - Bakat flicka. Väntar flicka!
    nivea bbb- Bakat flicka. Väntar flicka!
    Kaksmulan - Bakat bebis. Väntar flicka!
    Leona - Bakat pojke. Väntar flicka!
    LeiaBus - Bakat pojke. Väntar flicka!
    Underbaraprinsar - Bakat flicka. Väntar pojke!
    Lyckligamamman - Bakat flicka - Väntar pojke!
  • Svar på tråden Sammanfattning "Gender Selection Kit för att få barn me en önskan om ett visst kön"-tråden!
  • nivea bbb

Jag har inte smoothien i huvudet men typ.. De e ju en "fertilitet-smoothie" Solig.. drick den + ät nötter!

Mjölk, gojibär, blåbär, havtron,linfrö, kiwi, (banan), (man kan ha alla frysta bär om man vill), yoggi naturell.. Solig 

• nivea bbb
    Älva1973 skrev 2012-04-24 11:42:57 följande:
    Tack vad gullig du är {#emotions_dlg.flower}
    Jag brukar visa min fertilityfriend så blir det enklare att förstå. Det är egentligen bara de senaste två försöken jag noterat alla detaljer. Man vill ju få mer kontroll och veta mer och mer om sin kropp.Glad
    www.fertilityfriend.com/home/3bbeda
    Jag hade glad gubbe på CB på kväll, morgon/kväll och morgon. Därför står det tre + på den här månaden. Tror att jag lyckades fånga in början på stegringen.
    Bule hälsar : Jag hade sex samma dag som ÄL och väntar flicka min lilla racergirllllllll :D
    Även partouze sexa över ÄL o har fött flicka Solig
  • Run to the hills

Nivea: Jaha, jag trodde det handlade om att man skulle få det kön man önskade - inte att man skulle få en flicka. Det var därför jag trodde att det inte funkade för de som "bakat pojke" men ändå fått flicka. Jag är inte så insatt i detta, men det är alltså meningen att man ska få flickor?

• Älva1973
    Run to the hills skrev 2012-04-24 13:22:14 följande:
    Nivea: Jaha, jag trodde det handlade om att man skulle få det kön man önskade - inte att man skulle få en flicka. Det var därför jag trodde att det inte funkade för de som "bakat pojke" men ändå fått flicka. Jag är inte så insatt i detta, men det är alltså meningen att man ska få flickor?
    Har du något intresse själv eller bara ute efter att argumentera?
  • xxMollyxx
    Många av oss som har skrivit inlägg i den här tråden kommer från en sluten grupp som heter Dotterlängtan - som namnet anger är det alltså just en dotter vi önskar "baka", om möjligt. (Detta då vi som är medlemmar i den gruppen redan har en eller flera söner). Från vårt perspektiv funkar alltså den del av metoden som vi är intresserade av, det har onekligen blivit många döttrar i Gender Selection tråden. (Ja jag vet att man inte kan dra några säkra slutsatser baserat på detta, men interssant ändå tycker jag).
  • Run to the hills

Älva: ingen poäng att gå i försvarsställning, jag bara förstod inte hur det var en lyckad metod. Jag ville bara förstå hur det funkade och vilket målet var. Tycker det är intressant även om jag själv aldrig kört någon metod utan mest legat i så att säga.

Molly: Tack för svaret, då förstår jag helt hur ni menar med att det har lyckats!

• nivea bbb
    Personen som skrev att metoden funkade -vill baka flicka för hon hade en pojke. FÖr de som vill baka flicka kan de va bra o läsa om hur andra som alla har lyckats gjort.
    Sen beror det på vad man anser med lyckas - alla i tråden är gravida. 
  • nivea bbb
    Run to the hills skrev 2012-04-24 14:12:08 följande:
    Älva: ingen poäng att gå i försvarsställning, jag bara förstod inte hur det var en lyckad metod. Jag ville bara förstå hur det funkade och vilket målet var. Tycker det är intressant även om jag själv aldrig kört någon metod utan mest legat i så att säga.

Molly: Tack för svaret, då förstår jag helt hur ni menar med att det har lyckats!
    Om 7 av 9 som bakat har fått de kön som de bakade anser iaf jag att metoden kan betraktas som lyckad.
    Ingen påstår att det är en metod som varken är säker eller hundraprocentig. Enligt Shettles själv ska man ha 79% chans för flicka med hans metoder, och över 80% för pojke. Men det beror på annat också, männens sperma är det mest avgörande.
Svar på tråden Sammanfattning "Gender Selection Kit för att få barn me en önskan om ett visst kön"-tråden!