• nivea bbb

Sammanfattning "Gender Selection Kit för att få barn me en önskan om ett visst kön"-tråden!

Hejsan alla. Solig..

Jag startade tråden Har någon testat Gender Selection Kit för att få barn me en önskan om ett visst kön?.. Med mig följdes 13 tjejer åt i över 1år... vi scannade alla böcker, Shettles litteratur om Shettles metoden, fakta på engelska o svenska! Tillsammans genom diskussioner kom vi fram till hur man på bäst sätt blir gravid, hur man kan göra för att baka ett visst kön på kommande barnet osv...

Då tråden till slut hade lästs av en kvarts miljon personer så kände vi att vi ville stänga den eftersom de va så enormt många som läste i tysthet... Vi ville även bli mer privata med bilder osv så nu är tråden stängd. Jag har fått oändliga mail från tjejer som vill testa våra metoder o är nyfikna på hur det har gått för oss alla...
    Efter många MA o MF i tråden så är nu alla gravida (en av oss har tagit paus fr FL o bebisbakande)... Alla utom 1 person än så länge har fått/ väntar flicka!!! Så här är vår sammanfattning så här långt.... 

Födda bebisar Baby:

partouze - Bakat pojke. Fött flicka!
    Jumpdog- Bakat flicka. Fött en flicka!
    minandra - Bakat flicka. Fött en flicka!
    Nifi - Bakat bebis.  Fött flicka!
    Syskonförsök - Bakat bebis.Fött pojke! 

Gravida Gravid:

RobzMarley - Bakat flicka. Väntar flicka!
    nivea bbb- Bakat flicka. Väntar flicka!    (trådstartaren ninni bbb)
    Kaksmulan - Bakat bebis. Väntar flicka!
    Leona (bule). Bakat pojke. Väntar flicka!

Gravida Vet ej kön ännu.{#emotions_dlg.flower}..
    LeiaBus    
    bebissugen
    underbaraprinsar

{#emotions_dlg.flower}Vår gemensamma (övergripande) sammanfattning! {#emotions_dlg.flower}

HUR exakt vi gjort/ knep kommer vi uppdatera denna tråd med !!!! 

Summering bäst för baka flicka:
    Sex: 2.5-4 dagar innan ÄL (alltså innan ägg+spermie möts).
    Sekret: Inte för segt slem (Teracough)
    Äta / dricka: Tranbärskapslar, mjölkprodukter, veg-kost. Folsyra, försurande kost för lågt PH.
    Sexande:  Missionären, Ingen orgasm för kvinnan. (viss teori hävdar att orgasm efter mannen är ok) För mannen: Varm dusch/ bad innan sex.

Summering bäst för baka pojke:
    Sex:  På ÄL-dagen samt dagen efter.
    Sekret:  Segt slem
    Sexande: Bakifrån, Orgasm för kvinnan innan mannen - bidrar till basiskt PH.
    Äta:  Folsyra + basisk kost för högt /normalt PH För mannen: drick kaffe. Svala kalsonger, ej duscha varmt  

Frågor som ni har osv KAN vi svara på om personen vill/ har tid/ orkar.. men vi vill inte lova att vi kommer svara på frågorna ...   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-05 09:58
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-04 13:08
    Väntar:
    RobzMarley - Bakat flicka. Väntar flicka!
    nivea bbb- Bakat flicka. Väntar flicka!
    Kaksmulan - Bakat bebis. Väntar flicka!
    Leona - Bakat pojke. Väntar flicka!
    LeiaBus - Bakat pojke. Väntar flicka!
    Underbaraprinsar - Bakat flicka. Väntar pojke!
    Lyckligamamman - Bakat flicka - Väntar pojke!
  • Svar på tråden Sammanfattning "Gender Selection Kit för att få barn me en önskan om ett visst kön"-tråden!
  • Lilla Fjun

Niveabbb: jag har ansökt och skrivit en presentation. Hoppas på att bli insläppt

• RobzMarley

Ninni fick en flicka genom planerat kejsarsnitt! Lilla godingen är två månader gammal nu. En flicka! Och min är tre månader, flicka!!

• RobzMarley

Vilken grupp ska ni ansöka till? Om det är den där vi flyttat tråden så är den stängd. Det är bara vi som var med från början och följdes åt över ett år tyvärr. Men bläddra bak i tråden. Ninni gjorde en sammanfattning.

• nivea bbb

Tack RobzMarley för du uppdatera för mig gumman...!!!
    Tjejer ja de e som RobzMarley skriver, vi båda fått tjejer..

Jag kan läsa igenom o svara på frågor denna vecka, jag fick mitt konto spärrat o någon hade hackat sig in på min profil mm så därför inte kunnat nå trådarna..
    Men som sagt uppdaterar i veckan..
    Alla som bakat flicka utom 2 har fått flickor, så våra metoder vi kört på funkar VERKLIGEN :)
    Har ni frågor skriv dom här :)
    Ang ansökan är de som RobzMarley skriver:)

• nivea bbb

Jag har över 30 förfrågningar o 23 mail, orkar inte svara på alla mail men fråga hellre här så kan jag skriva svar så alla kan läsa :)

• nivea bbb

Loppan27
    Jag har väl uppdaterat eller så glömde jag det helt i bebisbubblan, men de e som robzmarley skriver :)
    Jag va väldigt sjuk mm så planerat snitt 7 augusti kom hon:) HELT underbar , stora tjocka kinder, blå ögon- som en docka:)
    Är helt förälskad i henne hon e sååå fin :)

Till er som har längtan..
    Förstår er, hade ju samma längtan därav tråden jag startade.. Den va läst över en MILJON ggr, såå många följare, just därför som vi som skrev blev lite "rädda".... Sååå många (en dag tom 12000) läsare i tysthet.
    Så därav ville vi bli anonyma. Sen har jag fått många elaka mail- från kvinnor som menade att jag uppmanar till fel saker mm....,
    Men all info som jag (o tjejerna) i mååånader satt o läste om o diskutera lönade sig :)
    Nu väntar vi tjejer nästan alla, o alla utom 2 har fått sina bebisar:) dem två som vi inväntar vet vi inte säkert hur de gått för.

Däremot verkar pojkbakandet va svårare, endast en lyckades baka pojke- så me andra ord har typ ALLA i tråden fått/väntar tjejer:) hihi...!
    Vill dock påpeka att många av oss hade längtan efter visst kön MEN på en normal nivå- dvs LYCKLIGA över ens kunna bli gravida.
    Vi har oxå haft mkt sorg me MA o MF i tråden, jag personligen tror starkt på teorin/fakta att det ger högre risk för MA o MF om man bakar flicka- TÄNKVÄRT ni som tänker baka!
    Även 2 tjejer som båda hade 2 pojkar innan o bara läst o sen praktiserat tråden har lyckats baka flicka enligt våra koka-ihop-metoder:)
    Jag har även oxå fått sååå FINA mail från pojkmammor som även dem läst o nu lyckats baka flickor:)

KRAM på er..!!!!

• nivea bbb

Skrev konstigt ovan- alla utom 2 som e gravida o vi ej vet -fick/väntar flickor i vår tråd :)))))

• Isadora01

Stort grattis nivea bbb!!! Vad härligt att allt har gått bra och att ni är så många som lyckades med bakandet!!

Jag har försökt att läsa in mig så mycket som jag bara kan och vill testa på tjejbak efter jul någon gång. Jag äter tranbärskapslar, magnecium och kalk och planerar även att börja med folsyra snart för att öka på chanserna för en liten tjej. Det jag dock tycker är svårt är det här med kosten. Det står så mycket olika om vad som är försurande och basiskt. Det jag förstått är att äta mkt mjölkprodukter (har tex gjort smothie efter att jag sett att du tipsat om det) samt att man ska undvika sött, kaffe, vin etc. Tycker dock att det är väldigt svårt att veta vad som verkligen är försurande då vissa grönsaker som tomat, spenat osv ska vara basiska. Hur gjorde ni för att få mer koll på det här med kosten och vad som är bra att äta samt undvika? Har du tips på några bra sidor där man mer i detalj kan få mer information om kosten och hur att tänka? Glad Tack på förhand!

• nivea bbb

Ja det e svårt me kosten.. Har inga sidor direkt utan mest googla på amerikanska sidor..
    Den kost jag åt va mestadels -
    Tranbär, rabarber, Mjölk, yoggi, katrinplommon, kakao
    majs, fisk, hårdost, spenat, broccoli, havregrynsgröt, Blåbär, havtorn, Hasselnötter, cashenötter, linfrö, valnöt, sesamfrön, mandel, pumpafrön,
    Grönkål, eko-mjölk, 2 crème fraîche, fisk, morötter,

teracough 3ggr/dag
    Efalex mor o barn 1/dag
    Folsyra 1/dag
    Tranbärskapsar 2-3/dag

Jag typ levde på avokado, surdegsbröd o smoothie varje morgon sen massa me fisk o grönkål, typ soppa o grytor mm..
    Gjorde bollar av nötter, frukten o kalao sen rullade dem i krossad mandel- mums:)

Kul me tjejbakandet, är övertygad att de funkar om man helt går in för det.. Uppdatera gärna hur de gått sen:)

• Isadora01

Tack för ditt svar! Jättebra att få lite mer information och tips om vad som är bra att äta eftersom jag tycker det är riktigt luddigt!

Vi har tänkt att köra igång och försöka med tjejbaket någon gång efter jul och jag har nu sedan en tid ätit magnecium, kalcium och tranbärskapslar. Ska köpa till de tillskotten du skrev om ovan också. Antar också att det är bra att börja med kosten så tidigt som möjligt så att kroppen ställer om sig eller tror du att det räcker att köra så strikt som du beskrev ovan någon månad innan man på allvar planerar att köra igång? Jag tänker redan nu på kosten och har försökt öka på mejeriprodukterna och minska ner på rött kött osv men så strikt som du beskriver ovan har jag inte gjort (och har inte heller riktigt vetat hur jag ska äta i och med att jag varit ganska så förvirrad över det här med kosten Glad).

Svar på tråden Sammanfattning "Gender Selection Kit för att få barn me en önskan om ett visst kön"-tråden!