• nivea bbb

Sammanfattning "Gender Selection Kit för att få barn me en önskan om ett visst kön"-tråden!

Hejsan alla. Solig..

Jag startade tråden Har någon testat Gender Selection Kit för att få barn me en önskan om ett visst kön?.. Med mig följdes 13 tjejer åt i över 1år... vi scannade alla böcker, Shettles litteratur om Shettles metoden, fakta på engelska o svenska! Tillsammans genom diskussioner kom vi fram till hur man på bäst sätt blir gravid, hur man kan göra för att baka ett visst kön på kommande barnet osv...

Då tråden till slut hade lästs av en kvarts miljon personer så kände vi att vi ville stänga den eftersom de va så enormt många som läste i tysthet... Vi ville även bli mer privata med bilder osv så nu är tråden stängd. Jag har fått oändliga mail från tjejer som vill testa våra metoder o är nyfikna på hur det har gått för oss alla...
    Efter många MA o MF i tråden så är nu alla gravida (en av oss har tagit paus fr FL o bebisbakande)... Alla utom 1 person än så länge har fått/ väntar flicka!!! Så här är vår sammanfattning så här långt.... 

Födda bebisar Baby:

partouze - Bakat pojke. Fött flicka!
    Jumpdog- Bakat flicka. Fött en flicka!
    minandra - Bakat flicka. Fött en flicka!
    Nifi - Bakat bebis.  Fött flicka!
    Syskonförsök - Bakat bebis.Fött pojke! 

Gravida Gravid:

RobzMarley - Bakat flicka. Väntar flicka!
    nivea bbb- Bakat flicka. Väntar flicka!    (trådstartaren ninni bbb)
    Kaksmulan - Bakat bebis. Väntar flicka!
    Leona (bule). Bakat pojke. Väntar flicka!

Gravida Vet ej kön ännu.{#emotions_dlg.flower}..
    LeiaBus    
    bebissugen
    underbaraprinsar

{#emotions_dlg.flower}Vår gemensamma (övergripande) sammanfattning! {#emotions_dlg.flower}

HUR exakt vi gjort/ knep kommer vi uppdatera denna tråd med !!!! 

Summering bäst för baka flicka:
    Sex: 2.5-4 dagar innan ÄL (alltså innan ägg+spermie möts).
    Sekret: Inte för segt slem (Teracough)
    Äta / dricka: Tranbärskapslar, mjölkprodukter, veg-kost. Folsyra, försurande kost för lågt PH.
    Sexande:  Missionären, Ingen orgasm för kvinnan. (viss teori hävdar att orgasm efter mannen är ok) För mannen: Varm dusch/ bad innan sex.

Summering bäst för baka pojke:
    Sex:  På ÄL-dagen samt dagen efter.
    Sekret:  Segt slem
    Sexande: Bakifrån, Orgasm för kvinnan innan mannen - bidrar till basiskt PH.
    Äta:  Folsyra + basisk kost för högt /normalt PH För mannen: drick kaffe. Svala kalsonger, ej duscha varmt  

Frågor som ni har osv KAN vi svara på om personen vill/ har tid/ orkar.. men vi vill inte lova att vi kommer svara på frågorna ...   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-05 09:58
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-04 13:08
    Väntar:
    RobzMarley - Bakat flicka. Väntar flicka!
    nivea bbb- Bakat flicka. Väntar flicka!
    Kaksmulan - Bakat bebis. Väntar flicka!
    Leona - Bakat pojke. Väntar flicka!
    LeiaBus - Bakat pojke. Väntar flicka!
    Underbaraprinsar - Bakat flicka. Väntar pojke!
    Lyckligamamman - Bakat flicka - Väntar pojke!
  • Svar på tråden Sammanfattning "Gender Selection Kit för att få barn me en önskan om ett visst kön"-tråden!
  • Älva1973
    gulahumlan: Grattis till gossen, så roligt att allt kändes bra {#emotions_dlg.flower} Tråkigt att det är omgivningen som inte fattar bättre. Så är det nog alltid, folk har inget bättre för sig eller att prata om så då drar de alltid slutsatser. Snart har du ditt mirakel i famnen.

3 härliga killar: Men vilken fantastisk nyhet, du som räknade bort en fjärde graviditet Solig
    Kommer ni ta reda på köndet vid RUL? Uppdatera gärna efter det (men även innan om du vill).
  • 4 prinsar

Tack Älva!!Ja vi kommer ta reda på könet=)Uppdaterar då givetvisKyss

Liam020702Elliot050329Mio080703
  • Loppan27

Här har det hänt saker! 

Tre härliga killar- Grattis, vad härligt!! Kul att du tänker uppdatera oss nyfikna! :) All lycka till dig!!

Humlan - Grattis till dig med! Själv tror jag att det inte går att påverka så mycket, utan att en del lättare får det ena eller andra könet. Vet ej om det är så, men enligt min bm så har en del killar fler spermier av ena eller andra sorten medan en del har mer 50/50. Jag har flera kompisar som fått tre av samma sort. Vi är 5 bekanta som fått tre killar var :) 
    I början tyckte jag att det var synd att det inte blev en tjej, men idag tänker jag aldrig så. Mina tre killar har otroligt kul ihop och jag tycker idag att det är riktigt häftigt att ha tre av samma. Men visst kan jag "sakna" en tjej när jag ibland ser tjejkläder och sådant ;)
    Du får också gärna berätta hur det går för dig! Inte långt kvar till bebis nu ju!
    För oss var omgivnings reaktioner väldigt blandade. När jag var gravid och vi inte visste könet på trean var det mkt tjat om att "nu måste det ju bli en tjej" osv. Nu tycker många att det är fräckt att det är tre killar, medan en del undrar om det blir en fyra så att det blir en tjej med. Tror snarare att det skulle bli en fjärde kille ha-ha.

• Cocoz

Hej!

Tänkte höra om det finns någon som planerar testa denna metod, och som skulle vilja följas åt?!

Själv planerar jag äta tranbärskapslar, Kalcium å Magnesium, Teracough, Vivag kapslar för att försura där nere,
    försurande kost, mjölkprodukter.... så får man skicka in mannen i en varm dusch/ bastu innan :) . Sex bara en gång
    under den fertila perioden...   (baka flicka)

• 4 prinsar

jag har ätit tranbärskapslar,magnesium o ätit mkt kalciumrik kost senaste månaderna o sex några dagar innan äl så hoppas på tjejGlad

• Cocoz

Ok det låter ju lovande:) Vad har du ätit med mycket kalcium i? 

• camomille

Hoppar oxå in i den här tråden. Är gravid med 3e barnet i v21. Har två pojkar sedan innan och den här gången har vi försökt baka en tjej. Körde med bisolvon, åt magnesium-kalciumkapslar, tranbärskapslar samt hade sex från mensens sista dag, varje dag fram till 3 dagar innan äl. Tog även vivagkapslar varannan kväll. Och enligt rul så väntar vi en liten flicka :). Både maken och jag är chockade men superglada.

• Cocoz

Camomille

Grattis till graviditeten!! E det maxdos som gäller på tranbärskapslar å magnesium å calciumtabletter, eller
    mer än maxdos?
    Jag tycker detta e svårt med 3 dagar innan ÄL, har så oregelbunden cykel:(  

• camomille

Cocoz: Tack!
    Jag körde på maxdosen på kapslarna.
    Jobbigt med oregelbunden cykel, är det många dagar som det varierar?

• 4 prinsar

cocoz:drack mkt mjölk o åt mycket yougert o fil,där d finns kalcium i mängder.

Svar på tråden Sammanfattning "Gender Selection Kit för att få barn me en önskan om ett visst kön"-tråden!