• nivea bbb

Sammanfattning "Gender Selection Kit för att få barn me en önskan om ett visst kön"-tråden!

Hejsan alla. Solig..

Jag startade tråden Har någon testat Gender Selection Kit för att få barn me en önskan om ett visst kön?.. Med mig följdes 13 tjejer åt i över 1år... vi scannade alla böcker, Shettles litteratur om Shettles metoden, fakta på engelska o svenska! Tillsammans genom diskussioner kom vi fram till hur man på bäst sätt blir gravid, hur man kan göra för att baka ett visst kön på kommande barnet osv...

Då tråden till slut hade lästs av en kvarts miljon personer så kände vi att vi ville stänga den eftersom de va så enormt många som läste i tysthet... Vi ville även bli mer privata med bilder osv så nu är tråden stängd. Jag har fått oändliga mail från tjejer som vill testa våra metoder o är nyfikna på hur det har gått för oss alla...
    Efter många MA o MF i tråden så är nu alla gravida (en av oss har tagit paus fr FL o bebisbakande)... Alla utom 1 person än så länge har fått/ väntar flicka!!! Så här är vår sammanfattning så här långt.... 

Födda bebisar Baby:

partouze - Bakat pojke. Fött flicka!
    Jumpdog- Bakat flicka. Fött en flicka!
    minandra - Bakat flicka. Fött en flicka!
    Nifi - Bakat bebis.  Fött flicka!
    Syskonförsök - Bakat bebis.Fött pojke! 

Gravida Gravid:

RobzMarley - Bakat flicka. Väntar flicka!
    nivea bbb- Bakat flicka. Väntar flicka!    (trådstartaren ninni bbb)
    Kaksmulan - Bakat bebis. Väntar flicka!
    Leona (bule). Bakat pojke. Väntar flicka!

Gravida Vet ej kön ännu.{#emotions_dlg.flower}..
    LeiaBus    
    bebissugen
    underbaraprinsar

{#emotions_dlg.flower}Vår gemensamma (övergripande) sammanfattning! {#emotions_dlg.flower}

HUR exakt vi gjort/ knep kommer vi uppdatera denna tråd med !!!! 

Summering bäst för baka flicka:
    Sex: 2.5-4 dagar innan ÄL (alltså innan ägg+spermie möts).
    Sekret: Inte för segt slem (Teracough)
    Äta / dricka: Tranbärskapslar, mjölkprodukter, veg-kost. Folsyra, försurande kost för lågt PH.
    Sexande:  Missionären, Ingen orgasm för kvinnan. (viss teori hävdar att orgasm efter mannen är ok) För mannen: Varm dusch/ bad innan sex.

Summering bäst för baka pojke:
    Sex:  På ÄL-dagen samt dagen efter.
    Sekret:  Segt slem
    Sexande: Bakifrån, Orgasm för kvinnan innan mannen - bidrar till basiskt PH.
    Äta:  Folsyra + basisk kost för högt /normalt PH För mannen: drick kaffe. Svala kalsonger, ej duscha varmt  

Frågor som ni har osv KAN vi svara på om personen vill/ har tid/ orkar.. men vi vill inte lova att vi kommer svara på frågorna ...   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-05 09:58
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-04 13:08
    Väntar:
    RobzMarley - Bakat flicka. Väntar flicka!
    nivea bbb- Bakat flicka. Väntar flicka!
    Kaksmulan - Bakat bebis. Väntar flicka!
    Leona - Bakat pojke. Väntar flicka!
    LeiaBus - Bakat pojke. Väntar flicka!
    Underbaraprinsar - Bakat flicka. Väntar pojke!
    Lyckligamamman - Bakat flicka - Väntar pojke!
  • Svar på tråden Sammanfattning "Gender Selection Kit för att få barn me en önskan om ett visst kön"-tråden!
  • Loppan27

Tre härliga killar - Åh vad spännande det måste vara! Ja du får gärna uppdatera när du varit där. 
    Lycka till! 

• 4 prinsar

Det blir en till kille faktiskt så tjejbaket funkade ej men är så lycklig över en till prins.

• Kaffetanta

Grattis 3 härliga killar. Det blir ju samtidigt extremt coolt med så många grabbar. Hur ser din mans släkt ut, om jag får fråga? Är de många killar? Jag försöker lista ut hur det verkar det här med ärftlighet, alltså om det kan vara så att killar nästan bara har "killspermier" för om det kan vara så blir det ju rätt lönlöst att jobba på med speciell kost och liknande menar jag...

• Cocoz

Kaffetanta: Jag har läst om detta att detta e en fördom som folk har ,om det e en familj släkt som har många av 
    ett kön så e det inte så att mannen bara gör en sorts spermier. man har i tester å studier av spermier kunnat visa att 
    de män som deltog hade 50 % av vardera kön....

sen kanske det e kvinnan som påverkar mer än man tror?? 

• 4 prinsar

Min mans släkt är det 50/50 i.Hans syster har iof fyra barn varav tre är killar.Hans föräldrar har syskon av båda sorter osv där det är jämnt fördelat.Ja det är häftigt att faktiskt få fyra söner!!!Vi längtar redan efter honom!!!

• Loppan27

Grattis till ännu en kille! Visst blir det häftigt med 4 killar, även om du hoppats på en tjej. Enligt min bm så har en del killar mer av ena eller andra sortens spermier medan en del har 50/50. Vet ej om det är så, hennes åsikt. Hon sa även att om man fått två av samma kön är sannolikheten att nummer tre blir samma osv. 

Önskar dig all lycka och hoppas att du kommer känna stor glädje med alla dina grabbar!

Blev brorsorna glada över att det blev en kille till?  

• nivea bbb

Heeeej alla??????

Nu efter blivit blockad ääääntligen har jag kommit in.

Hur mår ni alla?

• nivea bbb

Heeeej alla??????

Nu efter blivit blockad ääääntligen har jag kommit in.

Hur mår ni alla?

Svar på tråden Sammanfattning "Gender Selection Kit för att få barn me en önskan om ett visst kön"-tråden!