Inlägg från: Kaffetanta |Visa alla inlägg
  • Kaffetanta

Sammanfattning "Gender Selection Kit för att få barn me en önskan om ett visst kön"-tråden!

Hej, jag har precis läst igenom hela tråden och hoppar gärna in. Jag har två grabbar hemma och tredje får gärna bli en tjej. Vi har planerat att börja baka nästa sommar så det är ju ett tag kvar men vill gärna ha koll och planerat hur jag sk göra med kost osv så det är kul att läsa att det verkar funka för flera. Hur har det gått för er gravida dom försökt göra tjej, har ni gjort ul nu? Min man har de senaste 13 i släkten fått pojkar, han hans bröder och brorsbarn, så det verkar som om våra odds är rätt låga hur vi än gör iofs.

• Kaffetanta

Grattis 3 härliga killar. Det blir ju samtidigt extremt coolt med så många grabbar. Hur ser din mans släkt ut, om jag får fråga? Är de många killar? Jag försöker lista ut hur det verkar det här med ärftlighet, alltså om det kan vara så att killar nästan bara har "killspermier" för om det kan vara så blir det ju rätt lönlöst att jobba på med speciell kost och liknande menar jag...

Svar på tråden Sammanfattning "Gender Selection Kit för att få barn me en önskan om ett visst kön"-tråden!