Sammanfattning "Gender Selection Kit för att få barn me en önskan om ett visst kön"-tråden!
Läste också er tidigare tråd i det tysta sedan november förra året. Så roligt få veta hur det gått. Jag har all förståelse för att ni vill ha en sluten grupp. Så trist med alla dumma påhopp och annat.
Jag är också med i Dotterlängtan. Är på försök nr 5 nu och misströstar starkt. Det verkar inte funka med 3-5 dagar innan ÄL. Jag har närmat mig Äl sakta varje gång och nu blev det mys på dag 1, 2, 3 och 5 innan ÄL. Jag hoppas att det var någon liten flickspermie som hittade in från dag 3 och ligger och lurar till ägget släppt
Så på det följer samma fråga som Smultron12 hade, hade varit intressant veta hur nära ÄL ni myste som blivit gravida med flicka.
Jag längtar även till en pojke för de är helt underbara på sitt sätt, har två sedan tidigare. Men upplevelsen att få en flicka hade varit obeskrivlig. Pojkar kan jag ju redan. Fast bebis oavsett är målet
Ja sjukvården är hemsk i sina prioriteringar, jag fick inte komma till gyn för undersökning då jag är "för gammal"
Stort grattis till er alla och lycka till med era små