Äggdonation i Spanien: erfarenheter?
Åh, Amelie - håller alla tummar för att det lugnar ner sig! Gissar att de gjort ctg etc - hur är d med tvillingarna?
Evelinnea - jag hade blödningar i början, fick då öka dosen av progesteron, och det lugnade ner sig.
Mariposa - vi har det rätt så underbart. Vår tjej är 11 veckor idag och jag kan inte tänka mig hur det skulle varit utan just henne. Även om vi såklart från början hade hoppats på ett barn som var genetiskt både mitt och min mans, så försvann de tankarna den första gången hon låg på mitt bröst. Som vi längtat o drömt o kämpat - och nu är hon här! Och jag är så glad över att det är just hon!
De närmsta vännerna vet att det är ÄD, men nu börjar man möta nya mammakompisar via BVC bl.a. Har inte riktigt kommit på något bra svar på "åh, vad du är söt. Är hon lik dig eller pappan!" Jag är så ovan vid att inte vara ärlig, så det blir oftast "just nu är hon nog mest lik sig själv".
Vi har två embryon kvar i Valencia. Som det känns nu så kommer vi att försöka med dem också (men en i taget eller båda på en gång???). Om det funkar