Har PCO och planerar syskon.
Själv har jag spenderat 4 intensiva dagar med 7 vuxna och 6 barn i åldrarna 1-4 år så det har inte varit lugnt och harmoniskt direkt :)
Jobbigaste med nyår var att två av de som vi umgicks med är gravida, typ i 4-5 månaden å de har legat med magarna i vädret titt som tätt. Har varit jättejobbigt att hela tiden bli påmind om hur o-gravid jag själv är. Den ena tjejen har kämpat jättelänge för att bli gravid så hon vet hur jobbigt det är när det inte tar sej, men den andra (som hunnit med både en graviditet och nu har en ettåring under tiden som vi försökt bli gravida) har flera gånger beklagat sej över att de blivit gravida redan innan de hunnit planera för ett tredje barn, och hur bökigt det ska bli med två blöjbarn, syskonvagn, plats i bilen mm. Jag unnar dem verkligen båda två, men jag kan inte hjälpa att känna mej bitter, avundsjuk och besviken på livets orättvisa.
Hur har er andras jul/nyår varit. Min har varit bra, känns bra med ett nytt år och ny försök att bli gravid, förhoppningsvis under detta år.
Har avslutat ännu en kur provera, i går och nu känner jag att mensen är på gång. Så nu blir det ett försök till med dubbeldos, blir spännande och se om de hjälper?

Hur går de för er andra?