Inlägg från: Anonym (rainbow) |Visa alla inlägg
  • Anonym (rainbow)

Ärliga nätdejtingstråden!

Angelven -Ge trean ett försök! Se om det är lika klockrent i verkligheten! & sluta skriva med de som bor för långt bort?!

Kan bara hålla med Afrodite, lackar också ur på NB:s kille! Grrr...

Är även lite sned på min dejt, han svarade på mitt mess men efter flera timmar, sedan svarade jag och därefter tystnad. Antingen vet han inte vad han vill, eller så spelar han spel. Eller så sa jag något under första dejten som han inte riktigt vet hur han ska hantera, kan väl komma på en sådan möjlig sak som kanske får honom att tänka att det skulle kunna bli opraktiskt. Men då får han säga det, jag har inte tid/lust med en massa tjafs Demon

• Anonym (rainbow)
    Afrodite79 skrev 2013-01-21 23:27:30 följande:
    Får ingen bra känsla där... sorry.
    Nej men lite så känner jag med. Hade gärna tagit en andra dejt för att "känna lite på honom" (nu pratar jag inte sex) men vet faktiskt inte riktigt hur motiverad jag känner mig. Funderar mest på om jag ska vara rak med honom och säga att jag tycker vi skippar dejt nr 2 och förklara varför, eller om jag ska låta tiden gå och förmodligen se det hela rinna ut i sanden. 
  • Anonym (rainbow)
    Papito skrev 2013-01-21 23:29:45 följande:
    Tycker nog att du kunde varit lite hårdare, inte för att vara taskig utan för att vara tydlig mot dig själv också. Nu blev det lite som Afro sa, att du öppnade upp för honom.

Jag hade nog önskat ett lite rakare avslut från din sida, inte så snällt och förstående utan tvärtom. Kanske skrivit ngt i stil med:

"Jag har insett att det här är en återvändsgränd. Du är uppenbarligen inte mogen uppgiften och jag varken vill eller orkar ha en man som velar på det här sättet. Det finns inga hard feelings men jag vill inte ha mer kontakt med dig.
    Jag avslutar det här nu. Ha det bra/Noonie

• Anonym (rainbow)
    Papito skrev 2013-01-21 23:34:44 följande:
    Shit, du verkar väldigt bestämd..haha...du kompromissar ingenting?

Han kanske är upptagen med något också, du vet ju inte...men jag förstår dig och det känns som att det kanske är ngt som ligger och stör lite.

Ge honom till i morgon...sen har du ändå de andra två som verkar bra.

Vilken är detta? Du spaltade ju upp tre stycken där nummer tre var lite annorlunda mot 1 och 2 men du kunde ändå inte släppa honom riktigt.
    Alltså, grejen är den att jag kompromissat alldeles för mycket och det har bara lett till tårar och onödigt hjärtekross. Jag kan inte satsa halvhjärtat, det är allt eller inget så om han inte vet känns det som om jag kommer att stå där igen. men jo, jag ger honom till imorgon, men sedan tror jag faktiskt att det är dags att ta ett snack. Det här var den enda av de tre som jag har träffat, han är den som är lite äldre och mest olik mig. Kände trots allt att jag fastnade lite för honom (på ett vill-lära-känna-dig-bättre-plan, inte bröllopsklockor-imorgon) och är han osäker/otydlig så lutar det åt att jag gör mig själv en björntjänst om jag lägger andra åt sidan för hans skull. 
  • Anonym (rainbow)

Det finns då en del skummisar

Först en som lackade ur totalt för att jag sa att jag var intresserad av någon annan "Han är säkert en idiot!", sedan en annan som försökte öppna konversationen med att han var på väg att skriva till en tjej i en öststat men att han blev intresserad av mig istället. Allvarligt?!

• Anonym (rainbow)
    Afrodite79 skrev 2013-01-22 14:31:12 följande:
    Har du hört något från dejten du messa med igår?
    Nix. han är på jobbet så jag räknar inte med det nu under dagen heller, men är det tyst ikväll funderar jag på att antingen ringa eller skriva ett brev och försöka få lite klarhet i vad som är grejen. Men det lutar fortfarande åt ett avslut, jag tycker att han känns sval jämfört med innan träffen och det är inget jättebra tecken.
  • Anonym (rainbow)
    Papito skrev 2013-01-22 14:32:11 följande:
    Haha..skrattade gott, tack för att du delar med dig
    Haha, man förstår ju varför en del är singlar Tungan ute
    Hade även en sådan som försökte locka med biokemisk data som skulle visa på kompatibiliteten mellan unga kvinnor och betydligt äldre män, efter att jag sagt att han var för gammal för mig
  • Anonym (rainbow)
    Afrodite79 skrev 2013-01-22 15:43:17 följande:
    Trist.
    Det är ju detta som är så tråkigt när man dejtar ju... man träffar någon som man kan tänka sig att träffa igen. Och så får man inget gensvar tillbaka   Eller så  träffar man någon, som man inte kan tänka sig träffa igen, och självklart vill han ses igen Obestämd Och så håller det på sådär, fram och tillbaka...
    Jo, precis. Laddar lite för vad jag ska säga till honom. Vill inte framstå som helt knäpp heller, som om jag tror att han skulle vilja gifta sig efter en dejt. Fy vad svårt sådant här är!
  • Anonym (rainbow)

Gick in på HP för att kolla om han skrivit något (han kunde ju ha meddelat där ifall det kändes fel eller så)...men nej, han har inte ens varit online. Tänk om jag gör en höna av en fjäder helt i onödan?! Men jag tycker verkligen att om han är intresserad, så borde han höra av sig...?

• Anonym (rainbow)

Så, fick tag på honom nu och det var precis som jag misstänkte, han tyckte inte att det stämde helt. Trist så klart men ändå skönt att veta. Känns rätt segt att ladda om igen, förstår verkligen vad ni menar med att man behöver pauser ibland. 

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!