Inlägg från: Anonym (rainbow) |Visa alla inlägg
  • Anonym (rainbow)

Ärliga nätdejtingstråden!

Afrodite79 skrev 2013-01-15 18:57:17 följande:
    Rainbow, fråga egentligen inte oss. Tror du känner liite mer för någon av dom? Välj han! Gå efter känslan där än allt annat krusidull runt omkring
    Hade jag vetat rakt av hade jag inte frågat...tror att ibland behöver man stöta och blöta lite innan kommer underfund med vad man vill. Lite som när man var liten och inte visste förrän man körde ole, dole, doff och stannade på det alternativ man inte ville ha :-P
  • Anonym (rainbow)
    NooneBird skrev 2013-01-15 19:09:38 följande:
    Tack Rainbow, har försökt med ett träningspass, slutade med att jag gråtandes gick därifrån mitt i alltihop... Fan att en människa kan påverka en så starkt.
    Fast det är väl inte så konstigt egentligen. Han lät dig ju hoppas, länge och svek dig sedan djupt. Klart att det känns! Har varit där, tappade 1/5 av min kroppsvikt av ren sorg...känslor är starka krafter. Men tro mig, även om det känns supertungt och nattsvart, så en dag vänder det. När man nått botten kan man bara stiga uppåt, annars hade man inte nått botten
  • Anonym (rainbow)

Just nu lutar det faktiskt åt nr 2 för övrigt, men jag håller er uppdaterade

• Anonym (rainbow)
    Beya skrev 2013-01-15 20:21:14 följande:

Inte kille nr 3 iaf! jag tror inte jag skulle kunna vara tillsammans med någon som inte röstar som jag. Låter kanske löjligt för många men för min handlar det om grundvärderingar och människosyn.
    För mig är inte det något jätteproblem så länge han respekterar att vi tycker olika, förutsatt att vi inte pratar någon form av extremism så klart. är viktigare för mig hur han är än vilka ideal han har, om du förstår hur jag tänker?
  • Anonym (rainbow)

Hehe, jo det är väl intet för intet som man säger att man inte ska diskutera religion och politik
    Ska väl inte påstå att det inte har betydelse, men det är ju svårt att veta vad specifikt som gör att han anser sig tillhöra motsatt sida på den politiska skalan. Har vi väldigt olika arbetsmoral eller totalt skild syn på hur man skulle vilja uppfostra framtida barn så lär det ju bli knivigt. Men jag förutsätter inte att de som röstar annorlunda än jag har en taskig människosyn heller... 

• Anonym (rainbow)

Ok, nu fick jag efter många om och men svar från kille nr 3 och nu blev det faktiskt svårt. Kille nr 2 har äntligen börjat släppa lite på garden och verkar vara hur toppen som helst och det känns så ruttet av mig om jag inte ens skulle gå på en dejt med honom...men jag vill nog helst börja med nr 3, det är någonting med honom som gör att jag ju till och med ser bortom mitt "ålderskrav" och har överseende med att vi har olika politisk läggning. Åh vad svårt det här är! Vill verkligen inte vara en sådan som gör någon ledsen heller!

• Anonym (rainbow)
    ulfsas skrev 2013-01-15 23:32:25 följande:
    Samma här. HP är Ok för att vara gratis. Verkar vara många där som tröttnat på att kasta bort pengar på betalsajterna.
    I alla fall här där jag bor är utbudet betydligt större på HP än på betalsajterna. Lägg då till att nära nog alla på betalsajterna också har HP, så känns det inte riktigt motiverat
  • Anonym (rainbow)

Är jag den enda här i tråden som inte har en KK? Undrar bara, har som inte riktigt reflekterat över att det var så pass vanligt och det får mig att tänka att mina dejter kanske har KK:s som jag inte ens vigt en tanke åt innan..?

• Anonym (rainbow)
    Papito skrev 2013-01-16 07:35:34 följande:
    Har inte heller kk. På ett sätt hade den relationsformen kanske passat mig bra i nuvarande livssituation men dels tror jag inte på konceptet (ngn blir alltid sårad) och dels är jag för engagerad. Jag har svårt för att umgås och ligga med en person utan att bry mig om henne på andra plan, har också svårt att träffa flera samtidigt...så då faller hela tanken med kk. Jag är för blödig helt enkelt
    Förutom att relationsformen inte hade passat mig, så är det exakt så här det är för mig. Lägg då till att jag är så pass monogam att även om jag bara skulle träffa en KK (utan känslor från min sida), så skulle jag ge upp jakten på någon annan och stå där den dagen han hittar rätt. Så, nej...för min del helt otänkbart.

Intressant ändå att höra hur ni andra resonerar. vet att en del av mina kompisar har KK:s, så helt ovanligt är det nog inte... 
  • Anonym (rainbow)
    Ernst Hugo skrev 2013-01-16 18:42:33 följande:

Reviderar lite i min presentation efter en paus

Jag
    J.Lindeberg, bokskog, Ballerinakex, Binz, Benz, Pagoda, Paul Bracq, inbakad fläta, springa, fika, balkongen, Skåne, Söders höjder, Dronningens By, Humlebaek, Berlin, böjträ, bollträ, Skeppshult, pakethållare, nära, roadtrip, Kassel, P1, P3, kransekage, sherry, Underberg, kaffebönor, Möllan, Beethoven, Patsy Cline, Telemann, Jonny Cash, Van Morrison och Olavi Viirta.

Du: .
    Uppskattar du saker som beskriver det sällsamma i tillvaron? Gillar du att cykla i morgonsol? Kan du bli ohemult berörd av en hand på kinden? Uppskattar du att flabba käkarna ur led när tillfälle ges? Blir du glad av några smörrebröd och en bajer utomhus? Har du läst så här långt och svarat ja på mer än två frågor så skriv en rad omgående!

Är böjd att hålla med 33-åring och Tusse, delen om dig är tungrodd, du framstår som pretentiös och lite svår. Den andra delen "Du:" är bra. 
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!