Tusse85 skrev 2013-01-23 14:38:04 följande:
Fast vill försvara mig med att jag hade "typ en paus", dvs jag har bara inte orkat engagera mig på sidorna men inte tagit någon riktigt paus utan sa ju att min drömprins får leta efter mig :) Och står dessutom som att jag söker vänskap nu på samtliga sidor sedan en vecka så då tycker jag inte heller att jag har kravet på mig att jag måste dejta någon kille bara för att jag skriver med honom... inte heller varit på den nivån hittils med någon eftersom jag själv varit ganska off senaste dagarna :)
Och har själv noll problem med att lägga till på fb, snarare tycker jag ju att man ser mer om en människa på fb än man kan göra på en dejtingsida så man har chansen att slippa en pinsam dejt om han verkar vara helt fel :) Och är ju inget som hindrar att man plockar bort honom igen ;) Har inget hemligt alls på fb så kan vara de oxå, beror nog på hur personlig man är på sin sida :)
Och mitt intresse växte snarare ju när jag såg hans fb för var fler bilder och intressen som jag inte visste innan :)
Och som jag skrev, han är flyttbar så därför skrev jag pga avståndet :) men de va oxå första gången, men har visat sig att hans föräldrahem är 40 min ifrån min stad så är ju en kille som kan området :)
Fast det där med att söka vänskap, visst har vi pratat om att det tolkas väldigt olika? Typ en del tror att det är KK som menas då; se till att det inte är det han är ute efter bara!
Jag lägger inte till på FB men söker gärna efter dem, om jag prompt skulle lägga till skulle det i alla fall inte vara någon jag pratat med i någon enstaka dag bara. Förstår argumentet att det inte finns något hemligt där och att han lika lätt kan plockas bort, men även där skulle jag fundera på om jag sände ut signaler som jag inte var medveten om (säger inte att det är så, bara att risken finns).
Det låter i alla fall positivt att han har en lokal anknytning. Mitt tips är att skynda långsamt, särskilt om du misstänker att du kanske har att göra med en player. Håller dock tummarna att det är en bra kille, men är rädd om dig och vill att du ska vara försiktig!