Inlägg från: Anonym (rainbow) |Visa alla inlägg
  • Anonym (rainbow)

Ärliga nätdejtingstråden!

Angelven skrev 2013-01-25 20:48:53 följande:
    Googla henne då ?

... men det lutar väl åt lägg ner, du har antagligen så mycket dåliga vibbar nu att även om det är en brorsdotter ... 
    men hur skulle det kunna vara en brorsdotter? Han och en tjej är på en BB-bild i lokaltidningen för att de fått ett gemensamt barn. det står för- och efternamn. Tror knappast att han har en bror som heter likadant?

Enda tänkbara är att han skulle ha en dubbelgångare i samma ålder med samma namn, men det känns så långsökt att jag är beredd att riskera att ha fel där. Någon dejt i morgon blir det inte, det kan han glömma.  
  • Anonym (rainbow)

Har varit hos en kompis ikväll, hon tyckte att jag går på dejten, ger honom en chans att själv berätta och om han inte gör det, avslutar med det klassiska "men åh, kändes inte rätt"-smset. Om han tar upp det kommer jag att säga att jag inte dejtar män med barn & varför. Antar att han är rätt nyseparerad om han nu är singel och kanske har sämst koll på hur man gör, isf behöver jag inte gå onödigt hårt åt...

• Anonym (rainbow)

Jag gick på dejten. han säger fortfarande inget om vare sig barn eller tidigare/nuvarande relationer. Berättade dock en sak som bekräftade att det var honom jag sett på bilden i tidningen, så det är defintivit samma person. 

Skitskumt läge. Jag tycker uppriktigt att han är jättetrevlig, men fattar verkligen inte hur man kan utesluta en sådan detalj. han vill träffas igen och jag funderar på om jag bara ska vänta ut honom och se hur länge det dröjer innan han faktiskt tar upp detta, eller om jag ska fördriva min tid på något mer meningsfullt sätt. 

• Anonym (rainbow)
    Anonym (33-åring) skrev 2013-01-26 19:40:39 följande:

Var det en ny annons? Dvs är barnet fortfarande litet?
    Barnet är under 5 år om vi säger så. 
  • Anonym (rainbow)

Tycker också att flirtarna är helt meningslösa, kollar inte ens på dem. 

• Anonym (rainbow)
    Papito skrev 2013-01-26 21:11:29 följande:

Men det kan ju också vara så att han inte alls mörkar utan helt enkelt inte tänker att barn är ett problem, att han inte reflekterat över att någon skulle välja bort honom pga ett barn.
    Jag tänker att han och barnets mamma båda fortfarande står på samma adress på hitta.se. Alltså vet jag inte ens om han är singel (kan man dölja ett barn borde det väl inte vara särskilt svårt att dölja även en sambo?) 

Sedan har jag svårt att tro att han inte nämner det av den anledningen. Har är uppenbart smart, han pratade mycket om andra i familjen. Det måste ha varit ett aktivt val.  
  • Anonym (rainbow)
    Anonym (singelmorsa) skrev 2013-01-26 21:17:56 följande:
    Uppenbarligen så har han ju barn, och om det är helt otänkbart för dig att träffa en man med barn så hade jag bara lagt ner om jag vore du. Varför ödsla tid på någon i onödan. 
    Är lite fascinerad av situationen, men det lutar åt ett avslut. Vet inte om jag ska säga varför eller bara låtsas som om det inte kändes rätt. 

Stötte även på en gammal katastrof-nätdejt idag på stan. Gud så hemskt haha 
  • Anonym (rainbow)

Papito, jag inboxade dig nyss, behöver ett snabbt råd :)

• Anonym (rainbow)
    Papito skrev 2013-01-26 22:06:59 följande:
    Ska börja ta betalt för mina hobbypsykologtjänster nu alla damer, haha!
    En dejt per sejour..haha, antingen med er eller någon väninna

Har svarat!
    Med tanke på såväl avstånd som din dejt så tror jag att jag får försöka förhandla till mig någon annan form av gentjänst? Cool Även om jag nu råkar vara ett förträffligt middagssällskap. 
  • Anonym (rainbow)
    Tusse85 skrev 2013-01-26 23:09:29 följande:
    Något jag tänkt på med killar är att det är väldigt få som ler på sina presentationsbilder, varför är det så egentligen? Vi tjejer får ju beröm för våra leenden och jag gillar killar som ler lika mycket... men på bilderna ska ni se arga och sura ut ;) Och då menar jag stort leende där ögonen glittrar och tänderna syns! Såna killar får nästan alltid svar från mig :)
    Eller hur upplever ni andra tjejer?

Sen kan jag meddela att jag lyckats förstöra för mig själv med en lovande kille i stan... varit otrevlig och butter... inte blev de bättre av att han skulle läsa in för mycket i mina texter och missuppfatta mig helt (han läser till psykolog).... så mitt senaste mail har jag nu inte ens fått svar på :P ångrar mig lite, men samtidigt retade han upp mig samtidigt som jag var nyfiken.... irritationen vann :P
    Haha, där har vi ett till yrke som jag helst inte dejtar. Psykologer.

En god vän till mig är psykolog och vi har festat ihop en del. Minns en fest då hans kompisar gick omkring och skulle analysera oss enbart genom handpåläggning. Inga smickrande analyser heller (tyvärr stämde dock slutsatserna rätt bra haha) 
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!