Tusse85 skrev 2013-01-26 23:09:29 följande:
Något jag tänkt på med killar är att det är väldigt få som ler på sina presentationsbilder, varför är det så egentligen? Vi tjejer får ju beröm för våra leenden och jag gillar killar som ler lika mycket... men på bilderna ska ni se arga och sura ut ;) Och då menar jag stort leende där ögonen glittrar och tänderna syns! Såna killar får nästan alltid svar från mig :)
Eller hur upplever ni andra tjejer?
Sen kan jag meddela att jag lyckats förstöra för mig själv med en lovande kille i stan... varit otrevlig och butter... inte blev de bättre av att han skulle läsa in för mycket i mina texter och missuppfatta mig helt (han läser till psykolog).... så mitt senaste mail har jag nu inte ens fått svar på :P ångrar mig lite, men samtidigt retade han upp mig samtidigt som jag var nyfiken.... irritationen vann :P
Haha, där har vi ett till yrke som jag helst inte dejtar. Psykologer.
En god vän till mig är psykolog och vi har festat ihop en del. Minns en fest då hans kompisar gick omkring och skulle analysera oss enbart genom handpåläggning. Inga smickrande analyser heller (tyvärr stämde dock slutsatserna rätt bra haha)