Afrodita1979 skrev 2013-02-02 01:08:39 följande:
Ok, nu har jag en liten klarar bild
Jag tänker som såhär, nu vet jag inte hur du funkar men jag funkar såhär - att om jag pratar/träffar en kille och fattar tycke för denna kille = så har jag inte ens tankar på att vilja träffa någon annan... så lite att du tänker i banor som att du kanske ska se vad de andra har att erbjuda tolkar jag som att du kanske inte fastnade helt och hållet för denna killen...? Kan det vara så? Att den där känslan som du eg är ute efter inte infann sig... ? Men att du ändå tyckte han var trevlig.. men inget mer, typ...
Grejen är den att jag tyckte nog bättre om den här killen än vad jag hade förväntat mig, och fortsätter han att växa så vem vet? Då kanske detta kan bli något.
Men samtidigt tänker jag att, om han inte gör det, eller om det inte funkar för att det är praktiskt, så skulle jag vilja veta vad de andra har att erbjuda. Det var inte himlastormande kärlek vid första ögonkastet, och det är enkelt de gånger det är så.
Jag vet inte. En del av mig känner att jag ställer väldigt höga krav på den kille jag träffar. Eftersom jag vill träffa någon inte bara för 1-2 år utan för livet så känns det som om det måste bli rätt.