Afrodita1979 skrev 2013-02-10 21:28:08 följande:
Just därför.
Jag har erfarenheten att om en kille är intresserad, så visar han det. Han tar för sig. Det är min erfarenhet och det jag kan gå efter. Visst det finns undantag men dom undantagen är jag nog ändå inte så intresserad av för det säger ju bara hur han är som person och jag är typen som vill ha en man som tar för sig, visar vad han vill och se till att få det han vill ha.
Men du Rainbow... som du säger, ge honom till imon. Ibland kan det komma grejer i vägen som gör att man faktiskt inte kan svara direkt. Men jag förstår dig absolut. Och tråkigt att det blir så. När man som du säger att han sade att han ville ses igen och det kändes äkta. Men vi hoppas fortfarande. Kvällen e ju inte slut än serru!
Å hör han inte av sig så finns det flera fiskar i havet. Då har du gjort vad du kunnat och behöver inte fundera på sen om du kunde ha gjort mer. Du kommer över det och livet går vidare och man är en erfarenhet rikare
Kram
Jo, jag är också inne på det. Men jag vill inte sitta och tänka att han kanske inväntar mitt initiativ när jag inte vet vad han har i bagaget. Nu är bollen definitivt och tydligt på hans planhalva och hör han inte av sig så lägger jag ned honom. Kan finnas tusen skäl ja, men jag vet vad jag behöver och en kille som, oavsett skäl, har svårt att höra av sig tillhör inte de sakerna
Jag håller med, även om det snart känns slutfiskat i den här staden. Börjar faktiskt fundera på vart jag ska flytta när jag pluggat klart. Det lutar lite åt Uppsala...