Inlägg från: Anonym (rainbow) |Visa alla inlägg
  • Anonym (rainbow)

Ärliga nätdejtingstråden!

NooneBird skrev 2013-02-10 18:36:21 följande:
    Rainbow, exakt! En ny spännande värld väntat, det är jag övertygad om. Livet flyter på alldeles sjukt bra just nu.
    Underbart att höra! Hänt något mer på dejtingfronten eller är det bara mest allmänt som det är bra, och där är väl i och för sig inte så "bara"...
  • Anonym (rainbow)

Jag skickade i alla fall mess till killen, men det har varit knäpptyst :-/ Så nu tänker jag ge honom till i morgon, annars får det vara. Hör han av sig om 3-4 dagar är det bara spel och velighet, jag klarar mig så bra utan sådant...!

• Anonym (rainbow)
    Afrodita1979 skrev 2013-02-10 21:28:08 följande:
    Just därför.
    Jag har erfarenheten att om en kille är intresserad, så visar han det. Han tar för sig. Det är min erfarenhet och det jag kan gå efter. Visst det finns undantag men dom undantagen är jag nog ändå inte så intresserad av för det säger ju bara hur han är som person och jag är typen som vill ha en man som tar för sig, visar vad han vill och se till att få det han vill ha.

Men du Rainbow... som du säger, ge honom till imon. Ibland kan det komma grejer i vägen som gör att man faktiskt inte kan svara direkt. Men jag förstår dig absolut. Och tråkigt att det blir så. När man som du säger att han sade att han ville ses igen och det kändes äkta. Men vi hoppas fortfarande. Kvällen e ju inte slut än serru!

Å hör han inte av sig så finns det flera fiskar i havet. Då har du gjort vad du kunnat och behöver inte fundera på sen om du kunde ha gjort mer. Du kommer över det och livet går vidare och man är en erfarenhet rikare 

Kram{#emotions_dlg.flower}  

Jo, jag är också inne på det. Men jag vill inte sitta och tänka att han kanske inväntar mitt initiativ när jag inte vet vad han har i bagaget. Nu är bollen definitivt och tydligt på hans planhalva och hör han inte av sig så lägger jag ned honom. Kan finnas tusen skäl ja, men jag vet vad jag behöver och en kille som, oavsett skäl, har svårt att höra av sig tillhör inte de sakerna

Jag håller med, även om det snart känns slutfiskat i den här staden. Börjar faktiskt fundera på vart jag ska flytta när jag pluggat klart. Det lutar lite åt Uppsala... 
  • Anonym (rainbow)
    Afrodita1979 skrev 2013-02-10 21:54:12 följande:
    "Min" har hört av sig nu iallafall Skrattande
    Dock blev jag lite besviken, för han hörde av sig via dejting-sidan - han har ju mitt nummer så han kunde jag ha messat istället som vi gjorde igår :-P Jaja, får väl vara nöjd...
    Han skrev att han hade haft skoj igår, men att han idag hade haft en tuffi dag som han bara vill glömma...? Oj, undra vad som hänt. MIsstänker såklart att det är nåt med exet att göra...?
    Jaja, fortsättning följer...
    Han är inte inloggad på dejtingsidan nu och blir nojig över om jag ska vara det? Känns på nåt sätt dumt å rädd att det skulle kunna feltolkas om man ser att jag sitter där.. fast egentligen vad spelar det för roll. Vi sågs ju bara en kort stund och inte så att vi dejtat 3-4 gånger, då kan jag tycka det är annorlunda. Dumt bara att man ska känna att det känns dumt med att vara inloggad i detta läget...

Jag har inte ens varit in på dejtingsidan, men kanske borde logga in, han kan ju faktiskt ha skrivit där? jag vill mest inte signalera att jag letar runt så har liksom undvikit att vara inloggad. Svårt det här! haha
  • Anonym (rainbow)
    Afrodita1979 skrev 2013-02-10 22:27:40 följande:
    Ja, in och kolla!

Precis, det där är ju svårt.... det e just vad man signlarerar när man är inloggad på sidan. Ska försöka undvika att vara inloggad tills jag vet läget mera vad han vill..  
    Han var inloggad en minut innan mig, men nej, har inte skrivit något. Så misstanken om att detta inte blir något mer är tämligen stark. 

Funderar lite på hur jag ska göra i morgon, bara strunta och gå vidare eller skriva mina tankar om detta och sedan gå vidare? Jag lutar åt det första faktiskt, men ibland kan det vara skönt att skriva av sig också. Hmm 
  • Anonym (rainbow)
    Afrodita1979 skrev 2013-02-10 22:49:14 följande:
    Rainbow, ja vi har nog svaret.. *kram*

Alltså jag föredrar det första alternativet, att släppa och gå vidare. Men ibland kan det vara svårt, vet inte hur du funkar men nån stans inom mig så slocknar aldrig hoppet, både på gott och ont. Och då kan det kanske vara bra att få till ett "avslut" mera definitivt genom att skriva som du tänker. Och det kan vara lättare att gå vidare.
    Beror på hur man funkar men gör det som känns bäst för dig
    Jo exakt. Nu är han dessutom inloggad på sidan men skriver inte. *suck* 

Aja, bara att lägga honom bakom sig och gå vidare då. Trist när personer inte kan vara raka! 
  • Anonym (rainbow)

Haha, Tusse, välkommen tillbaka! De där var underbara, precis vad jag behövde nu när jag var lite deppig över dejten! 

• Anonym (rainbow)

Fick tag på min dejt till slut. Mycket riktigt kände han inte att det var helt rätt, nu vet jag det i alla fall! Mer historier inom kort...! :-P

• Anonym (rainbow)
    Flinxy skrev 2013-02-11 10:39:51 följande:

Haha, nej jag har ju inte det. Just därför att jag alltid brukar göra det efter mina dejter, men nu vill ligga lite lågt ;)
    Jag hör av mig, även om det innebär ett svar jag inte vill ha. Hatar verkligen att vänta på svar, så den kille som inte får tummen ur och hör av sig inom en dag är ändå inget för mig. Märker jag att han aldrig tar initiativ är det också helkört. Hårt men jag är så less oseriösa, veliga killar så det finns inte. haha
  • Anonym (rainbow)
    Angelven skrev 2013-02-13 09:05:30 följande:
    Nope, jag har den presentationen som jag fick tjejerna här att hjälpa mig med.

Kanske borde lägga till det som avslutande rad ... 
    Testa att byta ut den. Du kan ju spara en backup på den du har nu i ett word-dokument och byta tillbaka om du vill?
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!