• Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

• Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • Anonym (joo)

Om man kan och vill,kan man ju dejta varje dag. Folk är bra galna där:P Men jag funkar inte så iaf..måste ju ha ngt som verkar spännande:)

• Anonym
    Anonym (joo) skrev 2012-05-15 15:00:40 följande:
    Om man kan och vill,kan man ju dejta varje dag. Folk är bra galna där:P Men jag funkar inte så iaf..måste ju ha ngt som verkar spännande:)
    nej, det gäller ju att man hittar folk som vill dejta en också, och det gör inte jag.
  • Anonym (joo)
    Anonym skrev 2012-05-15 15:02:28 följande:
    nej, det gäller ju att man hittar folk som vill dejta en också, och det gör inte jag.

Men precis! Visst är det svårt? Och jag undrar om de hänger där,tror de bästa typ inte vet om det..och reggar sig aldrig:S
  • LivingEasy
    Anonym (joo) skrev 2012-05-15 15:27:38 följande:

Men precis! Visst är det svårt? Och jag undrar om de hänger där,tror de bästa typ inte vet om det..och reggar sig aldrig:S

Jag börjar mer och mer tro på krogen och slumpen... Typ stöter på nån i en affär när man ska göra nått kompliserat köp som kräver offeter eller nått ovanligt.
    Har helt lagt ner "seriösa" siter som HP o MP. Man fårr ju inga svar  liksom. Konstigt att samma bilder och text på Fl eller BC ger mycke mer... Det är ju ändå samma folk.
  • Anonym (33-åring)
    LivingEasy skrev 2012-05-16 00:03:50 följande:

Jag börjar mer och mer tro på krogen och slumpen... Typ stöter på nån i en affär när man ska göra nått kompliserat köp som kräver offeter eller nått ovanligt.
    Har helt lagt ner "seriösa" siter som HP o MP. Man fårr ju inga svar  liksom. Konstigt att samma bilder och text på Fl eller BC ger mycke mer... Det är ju ändå samma folk.

BC?
  • LivingEasy
    Anonym (33-åring) skrev 2012-05-16 00:25:23 följande:

BC?

Bodycontact. En mer sexorienterad site där man kan va ett guldkorn genom att va seriös, ha snygga bilder och inte visa kuken. Så skiljer man sig från massan och får svar från lite vettiga brudar... Till skillnad på HP, MP
  • Anonym (Lom)
    Alexiandra skrev 2012-05-15 14:37:28 följande:
    Frågan är väl omvänd, vem vill Du gå på date med?
    Kvinna, 30-45 år. Max 2 barn.
    Gärna att hon inte uteslutit tanken på att bli mamma, men inte jätteviktigt.
    Icke rökare eller nikotinist. Inga alkohol eller andra drogproblem.
    Helst inga stora lurviga husdjur.
    Bo inom "spårnätet" i Stockholms län.
    Tycka om att röra på sig, ingen soffpotatis.
    Anonym skrev 2012-05-15 15:02:28 följande:
    Sant, men jag träffar gärna okända människor bara för att. Behöver inte kalla det för dejt alltid. Jag älskar möten med det okända, lyssna på andras livserfarenheter. Skitkul.
    LivingEasy skrev 2012-05-16 00:44:33 följande:
    Bodycontact. En mer sexorienterad site där man kan va ett guldkorn genom att va seriös, ha snygga bilder och inte visa kuken. Så skiljer man sig från massan och får svar från lite vettiga brudar... Till skillnad på HP, MP
    Vad står FI för då?
  • Anonym (joo)
    LivingEasy skrev 2012-05-16 00:03:50 följande:

Jag med..fast krogen går jag nästan aldrig på:S  Fast HP fick jag föör mycket svar på..fast som sagt,inte många som jag kände för. Kanske jag som är svår:P
  • Anonym (joo)

Fl..FL?-Familjeliv?  Eller?:)

• LivingEasy
    Anonym (joo) skrev 2012-05-16 09:35:50 följande:
    Fl..FL?-Familjeliv?  Eller?:)

Jepp. Trevligaste tjejerna på nätet ;)
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!