• Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

• Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • Anonym (joo)
    LivingEasy skrev 2012-05-16 10:08:42 följande:

Jepp. Trevligaste tjejerna på nätet ;)

:);) samma med killarna..men jag tror det är ju för att man kanske kommer in i ngn bra diskussion ..På en dejtingsida kanske det är svårare med det. DÅ blir det mest,vad jobbar du med osv.
  • Little Miss Fucking Sunshine

Jag har avregistrerat mig från HP. Hade en stalker där som de inte kunde få bukt med så till slut tröttnade jag.
    Ligger lågt med hela dejtinggrejen eftersom jag har svårt att hitta folk som faktiskt vill träffas se var saker leder och inte bara knulla. 
    Men jag kan ju slänga in mig här iaf.
    - 34 år
    - Bor i Stockholm
    - 2 barn varannan vecka
    - Gillar att träna och träffa kompisar

Jag har inga stora krav på min dejt. Jag vill träffa någon som får mig att skratta och är snäll. Punkt.
    Resten tror jag löser sig vartefter.  

Today I´m handing out asskickings and lollipops. And I´m all out of lollipops.
  • LivingEasy
    Anonym (joo) skrev 2012-05-16 10:35:15 följande:

:);) samma med killarna..men jag tror det är ju för att man kanske kommer in i ngn bra diskussion ..På en dejtingsida kanske det är svårare med det. DÅ blir det mest,vad jobbar du med osv.

Jo du har så rätt där. Det blir som en tävling där man som kille måste ha alla rätta intressena , jobbet, musiksmaken å sånt. när det i verkligheten kan va ens totala motsats man blir förälskad i. MEn det kan man ju inte känna på nätet.

Jag provade faktiskt ett nytt konsept på dejtsida där det ska se ut lite som facebook och alla postar statusmedellanden som alla kan se på en vägg. Det är väldigt kompisaktigt och folk säger godnatt och godmorrogon osv. Men själva grejen att få till några dejter hände det ju inget med , så jag lämnade det. 

Jag är ändå inne i en tuff jobbperiod och på hemmafronten anlägger jag en Japansk trädgård  så att träffa nån ny just nu är ändå inte intresant. Om jag inte går ut på krogen eller stöter på nån i byggvaruhuset bakom betongen... ;)
  • Anonym (33-åring)
    LivingEasy skrev 2012-05-16 11:18:32 följande:

Jo du har så rätt där. Det blir som en tävling där man som kille måste ha alla rätta intressena , jobbet, musiksmaken å sånt. när det i verkligheten kan va ens totala motsats man blir förälskad i. MEn det kan man ju inte känna på nätet.

Jag provade faktiskt ett nytt konsept på dejtsida där det ska se ut lite som facebook och alla postar statusmedellanden som alla kan se på en vägg. Det är väldigt kompisaktigt och folk säger godnatt och godmorrogon osv. Men själva grejen att få till några dejter hände det ju inget med , så jag lämnade det. 

Jag är ändå inne i en tuff jobbperiod och på hemmafronten anlägger jag en Japansk trädgård  så att träffa nån ny just nu är ändå inte intresant. Om jag inte går ut på krogen eller stöter på nån i byggvaruhuset bakom betongen... ;)

Byggvaruhuset hade man ju kunna hoppats lite på, men ack nej =(
  • LivingEasy
    Anonym (33-åring) skrev 2012-05-16 11:28:05 följande:

Byggvaruhuset hade man ju kunna hoppats lite på, men ack nej =(

Ja vart finns du då?   ^^
  • Anonym (nybörjare)
    LivingEasy skrev 2012-05-16 11:54:30 följande:
    fortsättning följer hoppas jag Flört...
  • Anonym (33-åring)
    LivingEasy skrev 2012-05-16 11:54:30 följande:

I det närmaste finns jag nog mest vid markstens- och trädgårdsavdelningarna Nej, skämt å sido, lite uppåt landet från dig sett.
  • Anonym (Lom)
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-05-16 10:45:17 följande:
    Jag har avregistrerat mig från HP. Hade en stalker där som de inte kunde få bukt med så till slut tröttnade jag.
    Ligger lågt med hela dejtinggrejen eftersom jag har svårt att hitta folk som faktiskt vill träffas se var saker leder och inte bara knulla. 
    Men jag kan ju slänga in mig här iaf.
    - 34 år
    - Bor i Stockholm
    - 2 barn varannan vecka
    - Gillar att träna och träffa kompisar

Jag har inga stora krav på min dejt. Jag vill träffa någon som får mig att skratta och är snäll. Punkt.
    Resten tror jag löser sig vartefter.  
    Kolla här då...
    Anonym (Lom) skrev 2012-05-16 03:44:01 följande:
    Kvinna, 30-45 år. Max 2 barn.
    Gärna att hon inte uteslutit tanken på att bli mamma, men inte jätteviktigt.
    Icke rökare eller nikotinist. Inga alkohol eller andra drogproblem.
    Helst inga stora lurviga husdjur.
    Bo inom "spårnätet" i Stockholms län.
    Tycka om att röra på sig, ingen soffpotatis.
    Vad gör du på lördag?
    Vi ses utanför xxxxx kl xx:xx? Flört
  • Little Miss Fucking Sunshine
    Anonym (Lom) skrev 2012-05-16 12:58:18 följande:
    Kolla här då...

Vad gör du på lördag?
    Vi ses utanför xxxxx kl xx:xx? Flört
    Haha! Match! Flört
    Jag har en katt. Om det nu räknas som stort och lurvigt husdjur. Men hon är 12 år och rädd för sin egen skugga. Och en fullkomlig attentionwhore. Flört

Det jag tycker är kul är att tråden heter ÄRLIGA dejtingtråden men att de flesta är anonyma?! Drömmer
    Today I´m handing out asskickings and lollipops. And I´m all out of lollipops.
  • Anonym (joo)
    LivingEasy skrev 2012-05-16 11:18:32 följande:

Nu kan jag ju inte gå in och kika på din sida,då ser du ju mig:P

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!