• Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

• Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • Anonym (joo)
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-05-16 14:26:12 följande:
    Allt går bara man vill. När jag träffade mitt ex bodde han 40 mil från mig. :)

Exakt. Min erfarenhet av HP är att vill man ligga kan man få göra det alla dagar i veckan med olika personer om man så skulle önska. Men det går inte att hitta något annat.
    Precis. Däråt bor jag. Så då har du sett mig där och jag har inte varit intressant nog. Flört

Joo..men jag vill inte;) jag vill ha hyfsat nära ju..annars får man ju längta och sakna såå mycket..och det gör man ju redan nu...
  • Anonym (Lom)
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-05-16 14:26:12 följande:
    Allt går bara man vill. När jag träffade mitt ex bodde han 40 mil från mig. :)

Exakt. Min erfarenhet av HP är att vill man ligga kan man få göra det alla dagar i veckan med olika personer om man så skulle önska. Men det går inte att hitta något annat.
    Precis. Däråt bor jag. Så då har du sett mig där och jag har inte varit intressant nog. Flört
    Nä, det var du som aldrig svarade på mina mail till slut.
    Tror att du träffade någon annan?
  • Little Miss Fucking Sunshine
    Anonym (Lom) skrev 2012-05-16 15:04:33 följande:
    Nä, det var du som aldrig svarade på mina mail till slut.
    Tror att du träffade någon annan?
    Åh nej. Eh. Så vi brukade maila varandra? 
    *tänker så att hjärnan blir överhettad*
    Generellt sätt slutar jag inte bara maila med någon. Om någon har mailat och jag inte tycker personen verkar intressant brukar jag säga tack men nej tack. 
    Nu är jag ju så nyfiken! *hoppar jämfota* 
    Om du vill inboxa mig och säga vem du är bara blir jag tacksam, jag kommer inte outa dig i tråden. Flört 
    Today I´m handing out asskickings and lollipops. And I´m all out of lollipops.
  • Anonym (Lom)
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-05-16 15:14:04 följande:
    Åh nej. Eh. Så vi brukade maila varandra? 
    *tänker så att hjärnan blir överhettad*
    Generellt sätt slutar jag inte bara maila med någon. Om någon har mailat och jag inte tycker personen verkar intressant brukar jag säga tack men nej tack. 
    Nu är jag ju så nyfiken! *hoppar jämfota* 
    Om du vill inboxa mig och säga vem du är bara blir jag tacksam, jag kommer inte outa dig i tråden. Flört 
    Du sa att du hittat en annan, fast det var inte via HP?
    Är det slut? Tråkigt.
    Visst är det du som har en son som är ca 6 år? Flickan är äldre?
    Minns inte vad du jobbade med, vården?
    Hmmm vafan heter du? Kan ditt förnamn börja på K?
    Visst slutar ditt mobilnummer på 78? (jag har kvar det, tyckte ju om din röst. SMF)

Hehe, nä jag är andrasorteringen. Vi går vidare med våra liv. Jag har ju ny dejt på fredag! :)
    Du hade din chans Solig
    Anonym (Lom) skrev 2012-05-16 15:41:32 följande:
    Är det slut? Tråkigt.
    Visst slutar ditt mobilnummer på 78? (jag har kvar det, tyckte ju om din röst. SMF)

Hehe, nä jag är andrasorteringen. Vi går vidare med våra liv. Jag har ju ny dejt på fredag! :)
    Du hade din chans Solig
    Haha, du kan mycket om mig hör jag!
    Sonen är 7, dottern är 4. Jobbar inte inom vården, däremot ekonomi.
    Måste ha varit länge sen jag pratade med dig, i höstas? 

Haha, ja jag tänkte inte tvinga dig, är bara otroligt nyfiken. :)     
    Anonym (Lom) skrev 2012-05-16 15:41:32 följande:
    Är det slut? Tråkigt.

Du hade din chans Solig

Fyyyy vad taskigt att säga att du t.om har mitt mobilnummer! Så många har jag verkligen inte gett det till! Och jag har verkligen inte pratat i telefon med många. Jag kommer dö nyfikenhetsdöden!
  • Anonym (Tabula)

Haha, vad roligt att ni sprang på varandra här inne, Lom och Sunshine. Eller "roligt" är kanske inte rätt ord, själv tycker jag sånt kan vara rätt jobbigt, därför jag är anonym här.

Med "ÄRLIGA" menade jag att man ska berätta sånt man råkar ut för när man dejtar, inte att man skulle använda tråden som en annan nätdejingsite, därför rätt naturligt att många är anonyma kanske. Men ragga på ni, det är bara kul! 

• Anonym (Smallworld)

Apropå springa på varandra. Jag sprang på ett dejtingsideragg (som jag inte hunnit träffa utan "bara" mailat massa med) på mitt jobb idag, i en helt otippad situation. Han jobbar alltså inte på mitt jobb utan externt, men hade ett jobb att utföra på mitt jobb.

Snacka om liten värld ;)

• LivingEasy
    Anonym (joo) skrev 2012-05-16 13:46:45 följande:

ah,det har jag:P Undrar vilken tråd det var...:)

Har jag kollat in dig då ?
    Anonym (Tabula) skrev 2012-05-16 19:55:50 följande:
    Haha, vad roligt att ni sprang på varandra här inne, Lom och Sunshine. Eller "roligt" är kanske inte rätt ord, själv tycker jag sånt kan vara rätt jobbigt, därför jag är anonym här.

Med "ÄRLIGA" menade jag att man ska berätta sånt man råkar ut för när man dejtar, inte att man skulle använda tråden som en annan nätdejingsite, därför rätt naturligt att många är anonyma kanske. Men ragga på ni, det är bara kul! 

Jag raggar inte. Glad
    Men då förstår jag syftet. Och även att jag inte har så mycket att tillägga eftersom jag avregistrerat mig från den enda sajten jag var medlem på.
    Jag kanske återkommer den dag jag har samlat tillräckligt med självförtroende för att ge mig på det igen, jag träffade för många idioter som bara ljög för mig och bröt ner mig för mycket så jag behöver träffa någon som är ärlig och snäll. Och det verkar vara väldigt svårt tyvärr.
    Men lycka till till er andra. Kyss   
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!