• Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

• Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • Helpful
    Anonym (Lom) skrev 2012-05-17 20:57:44 följande:
    Det är ingen som frågat mig.
    Bara att ringa om det är något.
    Jo jag vet att det "bara är att ringa"... Men jag tänkte mer - kan ni inte hjälpa till ideellt inom respektive område? Vad har du för inriktning?
  • Anonym (Lom)
    Helpful skrev 2012-05-17 21:01:03 följande:
    Jo jag vet att det "bara är att ringa"... Men jag tänkte mer - kan ni inte hjälpa till ideellt inom respektive område? Vad har du för inriktning?
    Jag kan lite av varje, men mest skatter.
  • Helpful
    Anonym (Lom) skrev 2012-05-17 21:04:04 följande:
    Jag kan lite av varje, men mest skatter.
    Okay! Ja då kan det vara "svårt" då jag antar att inte så många vill ha skatte-teknisk hjälp här på FL! En fråga dock: hur vet man - bland alla okända - jurister och advokater vem som är bra och dålig?:P Hur vet jag att du är bättre än han på Swartlings?:P Jag menar om du får ett uppdrag av mig (skilja mig från skatteverket tex.) och så misslyckas du, eller du lyckas inte med den föresatsen som JAG vill - 100% skilsmässa - utan du kanske lyckas sådär halvdant, ja då är jag ju avslöjad och kommer ha verket efter mig livet ut...:PxD
  • Anonym (Lom)
    Helpful skrev 2012-05-17 21:07:15 följande:
    Okay! Ja då kan det vara "svårt" då jag antar att inte så många vill ha skatte-teknisk hjälp här på FL! En fråga dock: hur vet man - bland alla okända - jurister och advokater vem som är bra och dålig?:P Hur vet jag att du är bättre än han på Swartlings?:P Jag menar om du får ett uppdrag av mig (skilja mig från skatteverket tex.) och så misslyckas du, eller du lyckas inte med den föresatsen som JAG vill - 100% skilsmässa - utan du kanske lyckas sådär halvdant, ja då är jag ju avslöjad och kommer ha verket efter mig livet ut...:PxD
    sånt vet man aldrig. Lottospelet.
    Kanske jag jobbar på MSA?
  • Helpful
    Anonym (Lom) skrev 2012-05-17 21:08:56 följande:
    Okej, då förstår jag! Ja MSA jobbar ju mkt med företag så det skulle inte förvåna mig!:P
  • Helpful
    Anonym (Lom) skrev 2012-05-17 21:08:56 följande:
    Vad kostar det per timme hos MSA i just skattefrågor?
  • Anonym (Lom)
    Helpful skrev 2012-05-17 21:16:26 följande:
    Vad kostar det per timme hos MSA i just skattefrågor?
    Beror på vilken jurist/advokat det är.
    Från 1500 upp till 4000 kr i timman?
  • Helpful
    Anonym (Lom) skrev 2012-05-17 21:18:31 följande:
    Beror på vilken jurist/advokat det är.
    Från 1500 upp till 4000 kr i timman?
    Okej, tack för info, bra och veta!
  • Anonym (Lom)
    Helpful skrev 2012-05-17 21:19:10 följande:
    Okej, tack för info, bra och veta!
    :) inga problem.
  • Helpful
    Anonym (Lom) skrev 2012-05-17 21:20:10 följande:
    :) inga problem.
    Dock förvånad att en jurist hänger här på FL!xD
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!