• Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

• Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • Anonym (joo)
    Alexiandra skrev 2012-05-17 20:04:29 följande:
    För att du då var tillräckligt intressant antagligen. Men sen halkade du ner på listan så att säga.

Vet de du dejtar om att du dejtar flera/många samtidigt/tätt? Det kan vara en anledning att de backar ur med. (Jag menar inte det är fel - jag gör likadant. Men det är inte populärt hos de man dejtar har jag noterat..)

Så känner jag iaf..jag vill inte dejta ngn som dejtar 3-4/vecka. Lite speciellt vill man ju vara. Och jag är lika tbx. Kan inte bara dejta huxflux.
  • Anonym (joo)
    Helpful skrev 2012-05-17 20:04:47 följande:
    Jag tycker nätdejting är det mest färglösa som finns! Blev övertalad av ett ex. att pröva för en massa år sen men jag hade en seriös presentation och fick inga svar. Så jag antar att man måste ha mycket pengar, en lyxjakt och stå klädd i polisuniform för att "lyckas" - alltså tvingas ställa upp på saker som tilltalar den kvinnliga reptilhjärnan. Not my cup of tea!

DÄREMOT kan jag berätta att det kl. 02.15 ringde en tjej som hade en slääääääpig röst och jag svarade nyvaken och hon sa att hon var ledsen för att hon aldrig fick sex. Hon sa att hon var "sjuk i något" (psykos har jag gissat mig till) och så frågade hon om vi inte kunde ha sex.

Kanske inte går under "dejting", men jag var skiträdd flera dagar efteråt!  

Men Gud! Det var en kille som stod i polisuniform..hallå? Allvarligt? Gick fetbort. Vadå vilja ligga bara.

Hehe..jo,hade ni sex flertalet ggr,kanske ni dejtade:P 
  • Helpful
    Anonym (joo) skrev 2012-05-17 20:15:14 följande:
    Men Gud! Det var en kille som stod i polisuniform..hallå? Allvarligt? Gick fetbort. Vadå vilja ligga bara.

Ja eller X valfri uniform... Nej vi hade inte sex.xD
  • Alexiandra
    Anonym (joo) skrev 2012-05-17 20:13:28 följande:
    Så känner jag iaf..jag vill inte dejta ngn som dejtar 3-4/vecka. Lite speciellt vill man ju vara. Och jag är lika tbx. Kan inte bara dejta huxflux.
    Fullt förståeligt. Sen, man behöver inte alls vara ospeciell för man är en av fyra en vecka. Man är ju ändå bland de fyra som av typ 4 000 valts ut.

Sen kan du ju vara/bli den där speciella av de fyra, den som får en andradejt =)

Jag träffas dock ganska fort, för att känna av kemin så för mig är dejterna inte så 'stort', det är ett enkelt ses i verkliga livet och 'känna av'.

Men det är ju en ytterst liten del som ens kommer dit, till en dejt. Än färre får en andradejt. Men de är ju var och en 'speciella' i så mening att de faktiskt lyckats intressera mig - de allra, allra flesta gör inte det.

Men har full förståelse för man inte vill känna sig som 'en i raden'. Just därför jag tog upp det i svaret till 'Lom', för det kan mycket väl vara därför han tappar dejter. Att de vet - eller känner av - att de är en bland många och inte vill det.
  • Anonym (Lom)
    Alexiandra skrev 2012-05-17 20:37:50 följande:
    Men har full förståelse för man inte vill känna sig som 'en i raden'. Just därför jag tog upp det i svaret till 'Lom', för det kan mycket väl vara därför han tappar dejter. Att de vet - eller känner av - att de är en bland många och inte vill det.
    Mmmm jag får ändra min strategi...
  • Anonym (Lom)

Är det någon som vill snacka i telefon lite?
    Jag har typ inget att göra.
    Bara lite chit-chat.

• Alexiandra
    Anonym (Lom) skrev 2012-05-17 20:43:13 följande:
    Mmmm jag får ändra min strategi...
    Eller mörka den förutom på rak fråga ;)
  • Anonym (Lom)
    Anonym (joo) skrev 2012-05-17 20:15:14 följande:

hMMM Jag har inte uniform på jobbet. Eller, är kostym en uniform? (jurist)
  • Helpful
    Anonym (Lom) skrev 2012-05-17 20:52:18 följande:
    hMMM Jag har inte uniform på jobbet. Eller, är kostym en uniform? (jurist)
    Ha ha den frågan borde du väl kunna svara på (och reda ut jur. vad som är en uniform respektive en kostym

Varför hjälper ni jurister inte till här på FL med jur. råd?:O  
  • Anonym (Lom)
    Helpful skrev 2012-05-17 20:54:40 följande:
    Ha ha den frågan borde du väl kunna svara på (och reda ut jur. vad som är en uniform respektive en kostym

Varför hjälper ni jurister inte till här på FL med jur. råd?:O  
    Det är ingen som frågat mig.
    Bara att ringa om det är något.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!