Inlägg från: Anonym (rainbow) |Visa alla inlägg
  • Anonym (rainbow)

Ärliga nätdejtingstråden!

Filipis skrev 2013-01-11 22:23:50 följande:
    Ohnonono..han fattade ju inte ens..och du behövde förklara? Come on!

Och stavning och uttryck? Nej. 
    Haha ja det där gick tungt för honom...! Men ska faktiskt göra ett sista försök att nå fram, annars lägger jag ned konversationen.
  • Anonym (rainbow)
    Tusse85 skrev 2013-01-11 22:41:45 följande:
    Papito, har precis sett henne, du missar nåt verkligen! Dumt val av dig...
    Kan bara instämma. Killen är inte klok.
  • Anonym (rainbow)
    Tusse85 skrev 2013-01-11 22:29:33 följande:
    Men vilka snyggingar vi har i denna tråd ju! :D så kul att få ett ansikte på er :)
    Detsamma och kan bara hålla med! Nu hade jag ju sett en bild på dig redan, här i tråden, men när man ser några får man en lite bättre bild av hur du faktiskt ser ut
  • Anonym (rainbow)
    Tusse85 skrev 2013-01-11 22:57:10 följande:
    Lite nyfiken, hur länge har du träffat din dejt nu?

Och hur lång tid ger ni andra innan ni bestämmer er? Jag är nog en sån som ger max två veckor, har jag inte blivit tillräckligt intresserad då så får det vara :) De pojkvänner jag haft hittills har jag alltid fallit för väldigt snabbt och med den erfarenheten vill jag helt enkelt inte behöva vänta om jag ska känna något. Antingen gör jag det direkt eller inte alls. :D slösar inte tid på fel killar :)
    Alltså, jag är nog lite sådan att känns det fel på första dejten är det ytterst tveksamt om det blir en andra dejt. Om allt känns bra till en början men det dyker upp lik i garderoben beror det lite på hur pass mycket det stör intrycket i övrigt. Men jag går inte och känner efter hur länge som helst, det som inte finns där från början brukar inte dyka upp senare heller...!
  • Anonym (rainbow)
    Tusse85 skrev 2013-01-11 23:05:50 följande:
    Okej, hur kan en kille tro att man ska ta det som en komplimang att bli kallad sockerbit?!?
    Och kan lägga till att killar som använder massa utropstecken går bort direkt oxå.....
    Och nej gott folk, kallar man mig en sockerbit så får man verkligen inget svar tillbaka.

"Fröken!! Charm har du förmodligen oxå!! Behövs ingen söt godis såhär en fredagskväll!! Räcker och titta på dina bilder söt socker.. Jag som passera X för ett par timmar sen!! Hade gärna stannat å tagit del av din charm fina sockerbiten!"
    Men hjälp, han var bara för mycket. Sockerbit är väl något man MÖJLIGTVIS får säga när man gått in i relationsstadiet, men innan dess är det ju mer eller mindre självmord. Huuuu
  • Anonym (rainbow)

Har skrivit med en kille ikväll och konstaterade snabbt att han inte är något för mig, tänker på det vi skrev om flow härom kvällen. Här fanns NOLL flow, så otroligt tråkigt. Kändes som om han satt med konversationskort haha

• Anonym (rainbow)
    Beya skrev 2013-01-11 23:21:07 följande:

Det är bara att gå in i mitt galleri här på fl, bara för er i tråden. Men tänk på att de övedriver lite

God natt godingar! 
    Jag kommer inte in. Det står att bildmappen är tom? Måste du lägga till mig på någon lista då? jag kollar i morgon! God natt
  • Anonym (rainbow)
    Tusse85 skrev 2013-01-12 11:40:33 följande:
    Haha kan ju lika gärna förklara då.... Iaf så gör han hjärtan till mig och när jag idag skrev att jag och barnen ska åka pulka fick jag tillbaka "Önskar jag kunde följt med, men hinner ju tyvärr inte nu över helgen *gråtande gubbe*"
    Liksom herregud, har ju inte frågat honom om han vill följa med... Beter sig som om vi redan är ihop ju!
    Ja jag hade nog blivit lite skraj av den typen av reaktion. Sedan är det ju lite lätt martyrskap med också och det är jag verkligen tokallergisk mot. Så han hade nog fått gå för min del...
  • Anonym (rainbow)

Haha hela den här tråden börjar bli ett riktigt trainwreck. är dock bra mycket mer underhållande än konversationen i morse som gick ut på att jag inte var intresserad. varför har en del killar så svårt att förstå? Säger jag nej tack betyder det inte "om vi pratar en stund kommer jag att mjukna och vilja ha dig"...rimmar ju dålig amerikansk såpa över det hela, huuuu

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!