Inlägg från: Anonym (rainbow) |Visa alla inlägg
  • Anonym (rainbow)

Ärliga nätdejtingstråden!

Tusse85 skrev 2013-01-09 10:34:08 följande:
    Okej, hur gärna jag än vill så börjar jag misstänka att jag helt enkelt inte ska ha en man i uniform.
    Eller så är det mitt dåliga tålamod som är problemet igen.

Mailade massa med han den där igår, slutade iaf med att han fick mitt nr då han skulle skicka en bild (han har bara en på hp). Han läser mailet med mitt nr, men inget sms får jag... detta var ju dock 1 på natten så han orkade kanske inte helt enkelt.
    Idag såg jag att han va online så mailade och frågade bara hur de går med min bild och en liten flirtgubbe. Skrev sen och skojade om mail jag fått på morgonen från en 50-årig gift man som vill ha mig som älskarinna (asså jösses vad folk de finns på hp) och detta har han läst för en timme sedan och fortfarande inget svar. Och han sitter inte upptagen på jobbet för han är ledig ett par dagar nu....

Jag hatar helt enkelt att vara singel för jag orkar inte med alla dessa gissningar om vad en annan människa tänker!!
    Men Tusse...nu gör du ju det igen! Snackar om andra killar...du skulle ju sluta med det!

Apropå poliser så skulle jag inte dejta dem i första taget men det är bara jag och mina fördomar  
  • Anonym (rainbow)
    Tusse85 skrev 2013-01-09 11:36:16 följande:
    Fast att skratta åt att man blir erbjuden att bli älskarinna av en gift 50-åring känner inte jag att det tillhör vanligheterna och jag skrev ju typ "herregud man slutas ju aldrig förvånas av denna sida" så egentligen skojade jag mer om HP än om just en person.

Haha, jag tycker nog faktiskt att det tillhör vanligheterna, har också fått sådana "erbjudanden" Tungan ute
    Men, även om den typen av skämt går hem hos en del så tycker jag att du ska testa att inte nämna andra dejter, vem som skriver (oavsett ditt intresse för personerna), tidigare förhållanden etc förutsatt att den andra personen inte frågar rätt ut. Testa och se vad som händer- blir det någon skillnad?

Det handlar inte om att du ska ändra hela dina personlighet utan fortsätt som du brukar men censurera just den typen av information. Jag har gjort exakt det och det hade positiv effekt för mig även om jag nu råkar sitta här nydumpad haha

• Anonym (rainbow)
    Tusse85 skrev 2013-01-09 11:52:07 följande:
    Hahaha fast det är ju ingen annan dejt, det var ett mail från en snuskig gubbe. Bara jag som ser skillnaden?
    Jag förstår vad ni menar om jag skulle börja rabbla om alla andra som vill dejta mig nästa vecka men så osmart är jag inte. Jag skrev om ett mail som är så uppenbart att jag inte svarar på ens. Stor skillnad enligt mig :)
    Jag ser absolut skillnaden och tro mig, jag dejtade inte "min" gifta 50-åring heller
  • Anonym (rainbow)
    Angelven skrev 2013-01-09 12:29:28 följande:
    Jag  läste det i alla de andra svaren i tråden, bara.
    Tror att du läste in väl mycket mellan raderna, men kan iofs tycka att några gått väl hårt åt dig. 
    Jag tycker verkligen att du ger uttryck för en trist attityd kring studenter och doktorander...det går inte att komma ifrån. Skit samma att de inte passar in i ditt liv men du får det verkligen att låta som om vi lever i någon slags vadderad bubbla i la-la-land, helt frikopplade från resten av världen och ägnar oss åt helt meningslösa saker. Som lite perspektiv kan jag nämna att jag räddade en mans ben för inte så länge sedan, just utifrån sådan där meningslös "studentkunskap". Kanske helt värdelöst för dig men det betydde en hel del för honom...
  • Anonym (rainbow)
    Anonym (Lotten) skrev 2013-01-09 16:10:03 följande:
    Haha... alltså, språket är viktigt. Tycker det säger en del om personen ifråga. Ok, man måste inte stava helträtt helt hundra alla gånger men just det där med kommatecken och dyl. klarar jag inte av... eller som den som skriver "haha" efter typ varenda mening. Seriöst, vad var det som var så roligt med just den meningen att man ska skriva "haha"... ok, nån gång men efter typ varje mening (?!?) 
    Jag skriver ofta haha. Skriver det för att jag skrattar och vill förmedla det, inte svårare än så!
  • Anonym (rainbow)

Skaffade Norrlandskontakten nu när jag är singel igen. FY FARAO säger jag bara. Har fått 8 mail, ingen av dem är singlar och en frågade om jag ville vara med honom och en annan kille. Eh. 

• Anonym (rainbow)

Hade Badoo förut och tycker att det varit rätt blandat. En del var uppenbarligen bara ute efter att ligga, en del allmänt skumma men några helt vanliga, normala killar också. Man får liksom vara på sin vakt, men nog går det säkert att hitta någon

• Anonym (rainbow)
    Anonym (men) skrev 2013-01-09 21:21:35 följande:
    2 ex med psykiskt ohälsa? hmm..nä,det är väl bra att man är ärlig.
    Hoppas det går bra i telenGlad 
    Jag snackade också med en kille med det på "CV:t"...blev lite rädd och tyckte att vi ska nog vara vänner Tungan ute
  • Anonym (rainbow)
    Angelven skrev 2013-01-09 21:51:54 följande:
    Varför blev du lite rädd ?
    Flera skäl egentligen. Tycker att det är lite "för mycket information", vill inte att någon jag träffar ska berätta om mina svagheter till kreti och pleti om vi slutar träffas. Hade kanske tagit det bättre om denna info hade dykt upp i ett senare skede. 

Känns också som om killen kanske inte riktigt valde sina tjejer med omsorg (utifrån den typ av psykisk sjuklighet det handlade om) utan tog allt som serverades och lyfte fram mig som "fantastiskt normal" på ett sätt som kändes obehagligt för mig. 
  • Anonym (rainbow)
    Tusse85 skrev 2013-01-09 19:55:58 följande:
    Vet faktiskt inte om jag ska skratta eller gråta. Denna kille jag nu skriver med är visserligen inte polis...men kriminalvårdare!
    Något i mitt huvud verkar enbart dras till killar som jobbar med säkerhet av något slag  :P poliser, brandmän...kriminalvårdare...
    Lustigt att man dras till vissa saker. Jag är inte alls attraherad till män i uniform men har en sjukt konstig svaghet för långa män (konstig eftersom det gått så långt att jag nobbar killar som "bara" är 23 cm längre än mig, t.ex.)
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!