Ärliga nätdejtingstråden!
Anonym (40+) skrev 2013-01-10 11:08:59 följande:
Både bild och presentation är viktigt för mig.Jag funderar på om inte en del som saknar bild ändå tycker det är viktigt att andra har.
När jag började titta runt läste jag profiler och hörde av mig till tjejer utan bild eller utan text men det slutade jag snabbt med. Det är helt enkelt inte värt besväret.
Enda undantaget är om tjejen är makalöst söt, vacker och råkar bo precis i närheten. Då kan det hända att man slänger iväg en fråga på chans men även detta är egentligen utsiktslöst utan mer som ett litet tidsfördriv. Tjejer som inte kan eller orkar engagera sig tillräckligt mycket för att skriva några rader kommer inte orka engagera sig i mig heller i längden.
En naturlig reaktion på någon utan profilbild är att personen är a) ful som stryk.. b) upptagen c) oengagerad och lat..
Bild och en trevlig text ökar garanterat dina chanser med många 100%!! Tveklöst.
Jag hoppas att jag inte är ful som stryk, utlåtande från Angelven kommer väl relativt snart...! Upptagen, oengagerad eller lat är jag i alla fall inte, kanske inte de signalerna jag vill sända ut. Men är lite rädd för att en bild och presentationstext lockar till sig ALLT istället och att jag får ägna tid åt försvarstal kring varför jag inte vill träffa någon.