Ärliga nätdejtingstråden!
modesto skrev 2012-12-22 13:19:27 följande:
Jag skulle definitivt prioritera min nya kärlek framför alla julbord som jag är bjuden på. Skumt.
Faller du inte i ditt gamla mönster?
Hmm,alltså..detta är dejten du pratat med i X antal månader? eller är det en ny? Han som bara drog hem,utan att först ringa dig?
Som sagt,vi är alla olika..men för mig hade det varit tack och hej för längesedan. Vilka ursäkter han än kommer med. Är ingen jag skulle vilja dejta. Men som sagt,lägger ingen värdering i hur andra väljer att göra.
NooneBird skrev 2012-12-23 14:34:15 följande:
Nej han kom inte på festen, han kunde inte ta sig ur det. Han är egen företagare och kände att dessa kontakter var viktiga. Han skulle komma först det hade han sagt till min kompis som anordnade festen. Detta hade blivit andra gången vi träffats så jag kan förstå om han kanske bangat också, vet inte om jag hade vågat åka på hans fest och träffat hans familj och vänner när jag bara träffat honom en gång. Så att han inte kom kan jag förstå och det är inget konstigt för min del.
Vi har ju en ny dejt inbokad och skiter sig den ja, då skiter jag i honom.
Hade ni åkt på er nya dejts 30års fest om ni bara träffats en gång? Och varit beredda att träffa familj mm?
Och ja..är jag tokkär,klart jag åkt :)