Inlägg från: Anonym (men) |Visa alla inlägg
  • Anonym (men)

Ärliga nätdejtingstråden!

Ja,vad ska man säga..det är ju skönt att de vill knulla med en fortfarande..men klart man vill att de ska vilja ha hjärnan också?

Tusse85 skrev 2012-12-10 00:33:47 följande:
    Inser att mina problem ser ut att vara väldigt lyxiga, några av killarna som jagar mig är väldigt populära i staden, men när man ständigt är KK-objekt och aldrig flickvän-objekt blir det extremt tröttande.....
    Själv aktar jag mig för de populära..de har ju redan knullat allt och alla. Och den stämpeln vill man inte ha.
  • Anonym (men)
    Tusse85 skrev 2012-12-10 17:35:15 följande:
    Haha fast vill tillägga nu att bara för att dom vill ligga betyder det inte att jag ligger med alla, låååångt ifrån och min siffra är väldigt låg så att jag skulle få ett rykte oroar mig inte. Och som sagt bor jag oxå i en stor stad.
    När jag är sugen så ringer jag fortfarande samma kk jag haft i 1,5 år ;)

Bara tycker det är synd att det nuförtiden är lättare att få sex än kärlek. Förr frågade man kanske lite nyfiket en pojkvän hur många dom haft sex med men idag skulle jag aldrig fråga en 30-åring det för skiträdd för hans svar.

Nja, vill nog inte döma alla populära att bara för att dom är vän med dom flesta innebär det att dom är manliga slampor ;)

Hmm,fast precis..KK i 1,5år osv. Folk föreslår det. Alltså,det är ju olika för alla.
    Själv är KK inget för mig.alls. Så måste man tänka till hur man ska vara för att inte upplevas på ett sätt man inte vill..Är man inte ute på hal is redan då? Eller står man inte för vem man är?

Vi blir dömda och bedömda på några få minuter?(om ingen hört något ryktesvägen) Så olika signaler sänder vi helt klart ut..på något sätt.    
  • Anonym (men)
    Anonym (Lom) skrev 2012-12-10 18:11:21 följande:
    Där är du! Hur går det? Du skulle ju dejta mig i slutet av maj, men det blev ju inget av det hotet.
    Jag var iofs inte singel då, tror inte jag sa det heller, men nu är jag det. *blinkblink*

Hot? hehe {#emotions_dlg.djavulsk}

Det går ju bra för mig..har inget här att göra längreGlad Men kul att läsa och skriva ibland iaf!{#emotions_dlg.flower} 
  • Anonym (men)
    cajsasmamma skrev 2012-12-12 00:04:38 följande:
    Inte konstigt att dom låter lika eftersom Lom och MrC är samma person!

Tanken har faktiskt slagit mig!Skål

Nä,ni får ta detta någonannanstans! 
  • Anonym (men)
    NooneBird skrev 2012-12-12 09:59:48 följande:
    Någon råkade försäga sig igår, jag fattar att det är min 30års fest då och det är det datumet jag fått av min dejt när han skulle komma. Men efter har han sagt att han kanske inte kan komma ändå då han hade glömt bort ett julbord han var bjuden på. Så det är inte säkert att han kommer nu. :|

Sen fick jag ett kort av morsan igår där det står;
    I'm slim
    I'm fast
    but I'm not Alexander (ett internskämt om min bror)
    Who am I then?
    Only your nearest and dearest new friend see you soon...

För mig känns det som en anspelning på min dejt, då han är det enda nya och käraste jag har nu.... Kontrollfreaket håller på att bli galen nu!!
    Pratade med en kompis om detta och säger att jag hoppas att det betyder att dejten kommer varpå hon svarar; jag vet inget... Det kommer bli braaaa, slappna av och njut njut istället.
    Hmm hennes 30års dag är runt kröken så hon kan räkna med ljuv hämnd!!
    Nä,inte hoppar han en dejt med dig för ett julbord! Lam ursäktFlörtGlad
  • Anonym (men)
    MrC skrev 2012-12-12 15:56:14 följande:
    Det är en kombo av båda alternativen, verkligen.
    Hon bad mig lämna henne ifred 11/11, en månad gick det så börjar hon skriva om mig här.
    Mitt "hot" är harmlöst och hon vill garanterat veta om ....

Jag är inte helylle och vill ingen ska tro det heller. Här finns mörka sidor också, jag är gärna din krake.
    Kul att du är anonym, din räka. Flört

Hehe..jag har sjuk humor..lät som om du skulle avslöja att du var gravid..men så kom jag ju på att du är kille...Solig
  • Anonym (men)
    MrC skrev 2012-12-12 16:12:48 följande:
    Din sjuka jävel... {#emotions_dlg.djavulsk}

Flört
    Men iofs, var det inte en man som var gravid för ett tag sedan? Jag kanske är nummer två? Solig
    Du och Schwarzenegger Cool
  • Anonym (men)
    MrC skrev 2012-12-12 16:12:48 följande:
    Din sjuka jävel... {#emotions_dlg.djavulsk}

Flört
    Men iofs, var det inte en man som var gravid för ett tag sedan? Jag kanske är nummer två? Solig

mm..fast han var väl född tjej? Något du vill berätta?Drömmer
  • Anonym (men)
    Flinxy skrev 2012-12-12 21:17:44 följande:
    Hmm, känner igen det där. De svåråtkomliga killarna är de jag faller för.
    Som jag skrivit tidigare är det en kollega jag fått upp ögonen för och han har sagt att han ska komma förbi. Han skulle höra av sig typ denna vecka gällande det... Här går jag typ och blir galen av väntan för att han inte hört av sig ännu. Känns knäppt att mötas och stå och säga ett par meningar kallprat då det enda jag tänker på är att jag vill träffa honom på riktigt! Men jag kan inte höra av mig...  Han har ju sagt att han skulle återkomma med dag....
    Faaan så less jag blir! :P

Åh, hur fick du kämpa för att få honom då? :)

Hmm,fast jag tror inte riktigt på det där. Även de coola killarna,som inte bryr sig om något..blir mer angelägna när de blir intresserade. Sedan kanske de försöker spela svårare,men har de fallit så har de. Såå är de dåliga på att höra av sig..eller om man alltid får messa först..så..är..han..not that into you. FaktisktSolig
  • Anonym (men)
    Anonym (kär) skrev 2012-12-15 08:57:58 följande:
    Precis sådär var det när jag surfade in på min killes sida. Jag tänkte nja.. Jag brukade alltid skriva till killar jag fann intressanta, ingen mespropp alltså, men jag struntade i att skriva till honom. Nästa gång jag loggade in hade han mailat mig och jag svarade. Nu 6 mån senare pratar vi om att flytta ihop. 

Vaddå? Är han en mespropp?Tungan ute
    Lycka till! 
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!