Inlägg från: Anonym (men) |Visa alla inlägg
  • Anonym (men)

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (Singelpappan) skrev 2012-11-20 15:47:52 följande:
    För egen del - en liten uppdatering. Allt väl på min front. still going strong med min "dejt". Officiellt ett par sen en tid tillbaka nu, träffat både mina barn och min övriga familj och allt känns bara bra!    

Låter ni era nya träffa barnen så fort?

• Anonym (men)
    Anonym (Sugen) skrev 2012-11-20 21:16:02 följande:

Jag har varit med på MC i snart 1 år och har haft lite drygt 3000 besökare. Men de som har skrivit och eller flörtat har inte varit min typ. Och då har jag tyvärr inte svarat, det är för mycket mail som kommer in och jag blir galen.
    Men även jag har mailat och flörtat utan svar. Ikväll skrev jag 5 mail och jag brukar svara utefter hur han har skrivit i sin presentation, men självklart utifrån mig. Inte heller jag får svar från de som jag tycker verkar intressanta.

På Firstdate har jag varit 2 veckor och har haft lite över 500 besökare och 250 mail. Men de flesta av de mailen är "Välkommen till Firstdate" eller de flirtar som man kan skicka. Dessutom finns det en funktion där du kan skicka till flera samtidigt.

Nu kommer jag inte ihåg vem som sa detta... Men jag håller fullständigt med dig om att det är samma personer som sitter där online vecka efter vecka. Jag är ju med i den ligan också uppenbarligen ;)    

Jag tror inte att nätdejting är mitt forum helt enkelt. Men jag ska ge det någon månad till... Vet bara inte hur jag ska bli intressantare för dem som jag skrivit till och som jag skulle vilja träffa. 
    Sen kan det vara mycket unga som skriver och vill träffas, yngsta är 18 år men de flesta ligger runt 24-32. Jag är själv 46 och tycker att det känns mycket märkligt.

Önskar bara jag kunde få träffa någon och få mysa med en helt vanlig tråkig vardag kväll. Sova sked med någon...vakna upp och älska på morgonen.
    Men jag får nog vänta lite till vad det verkar som.    

Vad har du för nick där? Sugen och stor? Nä,förlåt..alltså,när jag först såg "sugen" känns det nono direkt..Japp,sån är jagSolig

Men nu verkar du ju helt normal och trevlig Glad  
  • Anonym (men)
    Flinxy skrev 2012-11-23 17:42:11 följande:
    Haha, tro mig. Nog vet jag att det är så jag ska resonera. Men kalla mig tokig, men jag fastnar bara för de som inte slänger sig framför mina fötter om jag säger så :)

Badboys alltså.
  • Anonym (men)
    Xmag skrev 2012-11-26 22:40:16 följande:
    Jag tycker det är jättetrist med detta att spela svårfångad och det är verkligen inte något jag sysslar med. Men, läser man och tolkar det många av tjejerna här skriver så är det mycket bättre att vara lite ointresserad än lite lite för på. Många säger att de vill ha en trevlig och snäll kille som ger dem uppmärksamhet men det är inte så personerna agerar. De trånar efter de som inte vill ha dem/spelar svåra att nå. Nu gäller detta givetvis inte alla men det finns ändå denna tendens och det kanske bara är så man fungerar. 
    Tänker själv på ett litet "trick" jag har för att få kontakt om jag vill maila till någon som jag misstänker får väldigt många mail och som förstår att hon är snygg själv. Om jag skriver ett trevligt mail får jag nästan aldrig svar. Men när jag är lite på gränsen till, eller smått otrevlig/anklagande så får jag faktiskt svar nästan jämt... Och flera gånger har det lett till träffar så det är inte bara ett argt mail tillbaka. Jag upplever att vissa (och nu pratar jag inte om tjejerna i denna tråd) tjejer man mailar känner sig lite besvikna över att jag inte är intresserade av dem och skall försöka omvända mig... Jag tror heller inte att detta är helt medvetet i alla fall utan är mer som en instinkt. Det man inte kan få/är dyrt/svårt att få är värt mer än det man får lätt. Så tjejer, tänk lite och ge de trevliga, snälla killarna som visar er sin uppmärksamhet lite uppskattning och uppmärksamhet och strunta i de killar som inte ringer/svarar eller verkar ointresserade. Skrattande

Hmm..vilka mailar du med..osäkra tjejer ;)
    Nä..ett trevligt mail svarar jag på..även om det kanske är nejtack. Men ett otrevligt eller fräckt..i princip aldrig. Men jag har tänkt ibland.."antar att det funkar,för jag lär ju inte vara den första"...

AH,nu svarar jag ju inte på något..var längesedan jag var reggad på någon sida :) Och jag tror inte det blir så igen. Faktiskt. OavsettSolig    

Sedan tror jag inte någon känns för på..om man är intresserad själv? Eller ja,om det rings varje kvart,skulle man ju bli galenFlört Men alla är ju olika..  
  • Anonym (men)
    singel pappa83 skrev 2012-11-28 17:04:06 följande:
    Håller helt med! spec om det är en tjej som man träffar för första gången, 

och ang din dejt rakoärlig :  hur mycket pratar ni annars ? hörs ni ingenting förutom när ni ska bestämma dejt?  
    Håller inte med. Men som sagt,det beror ju på. Jag springer inte och dejtar till höger och vänster. Utan när man väl träffar någon ,är det ju för att man känner mums liksom. Och då har det blivit personligt innan kanske(mail,mess,tele)

Skillnad om man bara dejtar för att se kanske eller för att det är kul att träffa nya människor. 
  • Anonym (men)
    singel pappa83 skrev 2012-11-28 17:47:01 följande:
    D va så jag menade, har man pratat en del innan , tele,sms,msn så är det ju en annan sak, men om man bara bestämmer en dejt för att kolla av situationen så tycker ja inte att man ska bjuda! då delar man. 
    Tycker det är avtändande och tråkigt med tjejer som tar det som givet att man ska bjuda bara för att!
    Samma anledning som att ja inte bjuder på drinkar osv när man är ute. inte om man inte känner personen.
    Sen är jag oxå student och har inte pengar i överflöd heller!  
    Exakt. Jo,det är nog avtändande åt båda hållen i sånt fall. Tycker det är mer ett tänk,jag är generös och skulle aldrig vara ihop med en snålis. Att man måste vara försiktig med pengarna,är en annan sak. Förstår att vissa tjejer tycker om att fika,bara för att :P

Men som sagt,beror ju på hur man dejtar :) 
  • Anonym (men)
    Xmag skrev 2012-12-01 08:24:25 följande:
    Papito. Jag själv har inte ens funderat över om mina dejter fallit som furor eller ej. Jag har inte fallit ens som en liten björk i de flesta fall jag dejtat på nätet. Jag vill ju att vi båda skall falla som furor...
    Men precis. Helt ointressant :P Man får ju folk efter sig,som man inte är intresserad av,DET är inte svårt Solig
  • Anonym (men)

Grina på 3:e dejten? Näää
    Jag skulle sprungit..om det bara var tjafs på jobbet..och ingen dött liksom. Hade hellre ställt in än kommit som ett vrak. 

• Anonym (men)

Åh Mr C ..snacka om jag blev nyfiken nu..eftersom jag själv tävlat..hehe,kanske någon jag vet vem det är :P Fast det beror ju på vilken gren..

• Anonym (men)
    Anonym (rainbow) skrev 2012-12-09 23:58:11 följande:
    Massuppfittade?! Oj oj. Nytt ord. 

Uuunderbart..det kommer jag använda flitigt iafFlört
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!