Inlägg från: Anonym (men) |Visa alla inlägg
  • Anonym (men)

Ärliga nätdejtingstråden!

Papito skrev 2012-11-06 19:38:54 följande:
    Tror att det är väldigt vanligt...men kanske inte alltid. Haha .-)
    haha :)
  • Anonym (men)
    Xmag skrev 2012-11-06 19:43:00 följande:
    Sanning med modifikation. Jag har, och har haft tjejkompisar som jag inte vill ligga med. De är just bara kompisar och jag är inte det minsta attraherad. Tror också det kan vara personligt. Jag hade nog svårt med tjejkompisar när jag var yngre men sen jobbade jag på dagis (ja ja förskola då) och hade bara kvinnliga arbetskamrater och upptäckte att man varken ville eller kunde ligga med alla och att det faktiskt fanns annat att hämta. Har man inget stort kvinnligt (eller av motsatt kön) umgänge kan det ju vara svårare att hantera kanske.

Mm,kanske med den erfarenheten så.Eller att de var helt ur din ligaTungan ute Men tyvärr har jag upplevt åt det andra hållet. Att man tillslut är jättebra kompisar..och då börjar de helt enkelt tänka..att ligga.(eller erkänt att de hade funderingar på det från början,men att man själv bara ville vara kompisar..så de testade kompisvägen..))
  • Anonym (men)
    Papito skrev 2012-11-06 19:59:37 följande:
    Haha..taskig du är!!!

Men jag tror att det är vanligare än man tror att kompisar kan tänka sig att ligga med varandra när de är singlar. Men jag tror absolut inte att det måste vara så.

Jag har haft väninnor som jag skulle ha hoppat i säng om hon hade lagt in en stöt (skulle själv aldrig lägga i en stöt och riskera vänskapen) men jag har och har haft en mängd väninnor där jag absolut inte skulle ha hoppat i säng....eller...visst, en del av dem hade jag säkert också kunnat sexa med vid rätt (fel) tillfälle ..men de genuina och bra vännerna försöker jag nog behålla som vänner. 

Hon var väl bara taskig mot sig själv...att han inte skulle få upp den?Tungan ute
    Men TANKEN dök upp iaf??!!(singelmorsan alltså) 
  • Anonym (men)
    Papito skrev 2012-11-06 20:15:11 följande:
    Sant, jag tolkade det fel.
    Sen beror det väl på vad man menar med dejt, Var ni kompisar innan ni dejtade? Dejtade ni länge eller någon enstaka gång?

Jag menar, dejtade ni fyra-fem ggr ser jag ingen anledning till att ha kvar personen i sitt liv och riskera sitt seriösa förhållande.
    Å andra sidan, är det ex som man haft i 3 år kan det också vara en risk.

Jag har som grund att jag inte är vän med mina ex, inget jag bestämt utan det blir ofta så, ser liksom inte meningen med att fortsätta umgås, det funkade ju uppenbarligen inte, varför ska jag då riskera att sabba en bra relation? Jag träffade ju aldrig exen för att vara kompisar.
    Sen finns det alltid  undantag, så är det ju.
    Nä,tror nog inte heller man är kompis med ex..inte kompis-kompis. Det tog ju slut av en anledning..och oftast inte för att man var såå goda vänner kanske.
  • Anonym (men)
    Anonym (33-åring) skrev 2012-11-06 22:17:45 följande:

Då får dom väl vilja det då...

Ja,så är det juFlört Den man är ihop med jublar dock inte.
  • Anonym (men)

Har heller aldrig kollat upp någon Solig  Tror jag är hyfsat bra människokännare..och verkar ha träffat bra killar Glad

• Anonym (men)

Mhmm..vet inte om jag ska vara en fjolla eller bara lite lössläpptSkrattande

• Anonym (men)
    Xmag skrev 2012-11-10 11:09:05 följande:
    Han kan säkert ha mycket att göra på jobbet. Själv känner jag i bland stressad och "tvingad" att logga in när jag mailar med någon fast jag egentligen inte orkar eller hinner. Så behöver inte vara något konstigt med det. Men var lite vaksam på hur pass mycket tid hans jobb tar. Hinner han inte maila och träffas nu hur blir det då om tillsammans. Har han tid med dig då?

Såå jävla mycket har man väl aldrig..inte om man är sugen på någon iaf...Då har man 3minuter/dag att säga.."tänker på dig,men jag har sketfullt..så det blir ingen novell." typ.
  • Anonym (men)
    Anonym (33-åring) skrev 2012-11-10 17:23:47 följande:

Jo, det kan man ha. Så där mycket att man bara inte orkar sitta en minut extra vid datorn. Fast med några dagars mellanrum brukar iaf jag tvinga mig själv att skriva nått i en situation.

Jag vet att man kan ha mycket..har enskild firma och barn. Ibland är man så slut att man inte kan tänka,förstod knappt hur man kom hem. Men barnen och en kärlek har jag tid att svara på. På  min Iphone :P
  • Anonym (men)
    Papito skrev 2012-11-10 12:54:42 följande:
    Både och...?

Heee Skål
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!