Inlägg från: Anonym (men) |Visa alla inlägg
  • Anonym (men)

Ärliga nätdejtingstråden!

Jag har hört massor om dessa tjejer också..som vill komma till Sverige. Och de bokar flygbiljett osv..vill ha pengar,ja,herrejösses.

Men bra om du upplever de mer seriösa..Badoo ger jag verkligen ingenting för. Men såg att ngn rekommenderade det..så det är så olka. Tror man kan hitta kompis eller knull där,men that´s it!  

• Anonym (men)

Mhmm..njae,nä..vad tycker ni?
    Hur ska jag förklara..om en dejt har ett barn som är ganska stort och bara har lite då och då kontakt..och säger att denne vill ha barnet mer och alltid velat haft det..,men att den andra förälder inte gjort något direkt för att underlätta. Köper ni det?
    Alltså,jag kan känna..ville man ha sitt barn mer eller iaf vh..hade man ju kunnat gå till familjerätten i första hand och annars domstol? Men att bara skylla på den andra föräldern och inte gjort något?

Nä,jag köper det inte..och skulle inte vilja ha en karl med sånt tänk iaf. Man slåss för sina barn. Annars,kan man erkänna att man inte vill..orkar..kan..whatever. 

Och detta är inte min dejt,men det har ni väl redan räknat ut?Solig       

• Anonym (men)
    Johnny Mnemonic skrev 2012-09-24 21:04:44 följande:
    Jag menar det räcker med att en person fått andra känslor, sen att det kan vara grogrund till en kommande konflikt mellan två är en sak, det kan också vara så att man chockartat helt plötsligt blir själv.

Men självklart kan ett ex bli en idiot..men jag menar har man barn och vill vara i barnens liv..skiter man i om exet är en idiot(om nu inte barnen far illa vill säga). Då har man tid och är med sitt barn. Man kan inte skylla på ett knäppt ex..för man behöver inte ha en relation med sitt ex,för att ha umgänge med sina barn. Underlättar självklart om man kan diskutera och föra sig som vuxna. Men om man nu inte kan det..så kan man ändå ha umgänge med sina barn utan att någonsin träffa ett ex. Faktiskt.
  • Anonym (men)

Om ni vet att er bästa kompis legat med tjejen/killen du dejtar då? Fortsätter ni? (Detta har ni fått reda på innan första dejten kommit på tal)

• Anonym (men)

Kollar ni ensam mamma söker? Jo,erkänn nu!Tungan ute Det är på min bakgård typ. Eller ja,nästan iaf..en av tjejernas placeGlad

• Anonym (men)
    Johnny Mnemonic skrev 2012-09-24 21:26:09 följande:
    Jag gör det inte, har sett något ströavsnitt av bonde söker fru bara. Tycker mest sådana program är smärtsamma att se för tillfället.

Smärtsamma pinsamma? Eller smärtsamma för att du är singel?

Jag tycker mycket är jättepinsamt..men kan inte låta bli att kolla iblandGlad 
  • Anonym (men)
    Anonym (singelmorsa) skrev 2012-09-24 21:30:37 följande:
    beror helt på omständigheterna

Oki..för mig spelar det ingen roll..vill inte ha ngn som doppat i min kompisSolig
  • Anonym (men)
    Xmag skrev 2012-09-24 21:38:14 följande:

Spelar det nån roll egentligen. Det kanske inte är det man önskar men sånt kan hända. Men som föregående skribent skrev det beror på omständigheterna. Har hon/han/hen legat med fler än en av kompisarna kanske man skall ta sig en funderare.

Jag vet inte..tycker det är jobbigt om man ska umgås med folk man legat med. Men det är jag detSolig
  • Anonym (men)
    Johnny Mnemonic skrev 2012-09-24 21:39:41 följande:
    Det där är något som jag aldrig riktigt förstått, det verkar generellt som tjejer gillar att se romans relaterat material; som om de drömmer sig bort hur saker kan vara. För mig är det tvärtom jag ser hur saker varit iallafall när jag är singel. Men det gäller främst sådant man vet är "på riktigt", att typ se en film ger inte riktigt sammasak eftersom det oftast är så surrealistiskt överdrivet.
    Njae..men jag VET hur det kan och ska varaHjärta
  • Anonym (men)
    Johnny Mnemonic skrev 2012-09-24 21:42:42 följande:
    För att svara på ligg frågan, det beror på hur mycket man känner i mitt fall. Jag ser det nog generellt inte som någon merit iallafall. Men helst av allt är jag lyckligt ovetande om vem hon legat med innan.
    Såklart..tänkte mest om man ville bli ett par. Nä,jag vill ju inte veta att någon jag dejtar har legat med grannen eller barnens fröken{#emotions_dlg.djavulsk}
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!