Inlägg från: Anonym (men) |Visa alla inlägg
  • Anonym (men)

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (HP) skrev 2012-08-28 10:35:08 följande:
    Många killar skriver i sina presentationer att de vill ha en smart tjej med åsikter. Men det är inte sant.
    De vill ha en söt liten docka som de kan visa upp.
    Ge de fem år och sen kommer de sitta och gnälla över sin söta docka som inte vill ha sex medan vi tjejer som tar för oss fortfarande lever livet och försöker värja oss mot deras närmanden och "erbjudanden om att få vara med en gift man".  

Smart för dessa killar..är kanske inte smart i vår bemärkelse Flört
  • Anonym (men)
    Anonym (b) skrev 2012-08-28 10:46:30 följande:

Haha ja precis!! det är väl det som jag blir misstänksam, eller kanske besviken över för han känner ju inte mig. Jag vet att han verkligen gillar mitt utseende men hur kan det räcka? känns för ytligt.. 

Men ni hade dejtat? Om du gillar hnm..så får du ju se om han gillar allt med dig då..och du med hnm :)
  • Anonym (men)
    Anonym (b) skrev 2012-08-28 11:04:08 följande:

Vi har bara varit på en tvåtimmars dejt... jo men det är ju så det ska vara man får se om man gillar honom och han ska ju se om han gillar mig. Men han verkar allt för säker på det redan! och det är ju orealistiskt men men får väl sluta fundera och träffa honom en gång till.

Jo,men kemin kan ju finnas där för hnm. Och ni hade mailat/pratat lite innan? Men klart det känns snabbt..men man vet aldrig. För mig har det hänt så 1ggn i livet..käkade upp varandra från start.
  • Anonym (men)
    Anonym (tokkär!!) skrev 2012-08-28 14:46:33 följande:
    Varför sjukt? Tack!

Alltså..efter hur lång tid pratar vi om här? :) Vet inte vad man som 45åring menar med nu kör vi etc etc? :D
  • Anonym (men)
    Anonym (Singelpappan) skrev 2012-08-28 14:05:39 följande:
    Fast jag hade nog kunnat ta någon som "väntat" på mig. Visar ju ändå prov på genuint intresse? Kanske viss skillnad om det är en man eller kvinna här? =) Men visst, tanken har slagit mig, hur är självkänslan om de tycker det är ok att vänta? Men vill inte heller att det ska vara någon löpande band princip... vill koncentrera mig på en och samma person i taget, men nu blev situationen inte så då jag råkade på några riktigt trevliga kvinnor i princip samtidigt...

Åh jag hoppas verkligen det säger boom någon gång... aldrig upplevt det riktigt, så jag är skeptisk till att jag kan fungera så, men om.... då lovar jag att gå all-in! =) Fast då blir man väl själv dumpad för att man är för på istället... haha Går det ens att göra rätt!?

Njae..jo,det jag menar lite..blir han inte boom med mig..vrf ska jag vänta,tills han kollat den andra..och sedan duger jag? Nää,för stolt för det :)

Genuint intresse? eller att ingen vill ha henne? :P   
  • Anonym (men)
    Anonym (Singelpappan) skrev 2012-08-28 15:13:35 följande:

Kärlek vid "första raden", =) Inte en chans att det skulle hända mig, men jättekul för dig som sagt! =)

Nä,inte mig heller. Vad fasiken stod det i den raden? ;)
  • Anonym (men)
    Anonym (Singelpappan) skrev 2012-08-28 15:18:26 följande:
    Nä, jag håller helt med, hade inte heller väntat på någon så, absolut inte någon jag inte ens träffat irl! =)

Jag har i regel hyfsat bra koll på mina potentiella dejter, haha =) Så är någon kvinna attraktiv både utseendemässigt, trevlig till sättet och dessutom har en till synes bra social grund, så är det nog ganska säkert så att VÄLDIGT många andra hade jublat för en chans med henne på ett såpass mansdominerat område som nätdejting, eller hur?

Absolut..man kan to.m vara halvknäpp som tjej...och ändå få en bra kille Flört
  • Anonym (men)
    Anonym (Singelpappan) skrev 2012-08-28 15:28:06 följande:
    Haha, som tjej räcker det med typ en hyfsad bild så får ni mängder med ragg. Sen om det är bra killar, det är en annan fråga! haha =)

Jag känner mig helt ärligt väldigt tacksam och ödmjuk för det intresse jag ändå får, hade jag inte vågat hoppas på från början. Och det med ändå rätt kräset ställda "krav"  på utseende, bakgrund, beteende etc. Nu ska bara de andra små detaljerna stämma också så kanske det kan bli riktigt bra sen.

Kompisar och kollegor är nu plötsligt ganska avundsjuka på min situation! haha =)

Haha,klart de är..men vet du..då får de inte vad de ska ha/förtjänar hemma!Glad
  • Anonym (men)
    Anonym (Tabula) skrev 2012-08-28 22:54:22 följande:
    Jag har råkat ut för lite bes vär; Träffade på en kille ute i helgen som det tände till med lite, men det visade sig att han har strulat med en vän till mig. Hon blev inte alls så glad och tycker att jag ska hålla mig borta eftersom han är "hennes"  kompis,  tror hon har lite känslor kvar för honom. Hon har ett nytt förhållande, så jag tycker hon är lite väl krävande där. Både killen och jag anser att vi är vuxna fria individer som gör som vi vill men jag orkar ändå inte behva stå till svas så jag har backat lite. 

Vad kräver du av en vän? Jag hade, även om jag kanske varit lite småkär i killen ha sagt att go ahead för tusan, jag har mitt på det torra och unnar dig all lycka. Sitt känskoliv får man själv ta ansvar för? Man kan väl inte ha ensamrätt på människor i  vänskapskretsen i en eviget bara för att man någon gång har strulat?
    Hmm..njae..jag skulle aldrig vilja vara med någon som min kompis smaskat på :) Men det är jag. Sedan är det väl skillnad på,om man varit ihop ett tag eller hånglat på krogen?
  • Anonym (men)

Vadå? Du visste om vem han var..att din kompis strulat med han i månader..och du gav dig ändå in i det?

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!