Anonym (Fröken Osäker) skrev 2012-11-15 11:49:23 följande:
Jag måste bara få ställa en fråga här till er vana dejtare. Jag håller på att bli galen på ovissheten efter dejter. Har hittills bara varit på 4 stycken dejter, varav 3 av dem har känts kanon ...från min sida!
Men det har sedan visats att motparten inte känt detsamma.
Nu har jag haft en dejt med nummer 4 i helgen. Han kom och hälsade på mig och det visade sig att han var en riktig gentleman. Alltså WOW, vilken kille. Såg bra ut, artig, generös, social och ja vi hade iaf hur trevligt som helst.
Eftersom han bort långt ifrån mig stannade han över. Dagen efter hade vi en riktig relaxad stämning, surrade lite, softade och såg serier. Men eftersom jag blivit bränd så många gånger tidigare vågade jag inte ha förhoppningar på något mer, så det var en chock då han kramade om mig då han skulle åka hem och sa något istil med, " Hur ska vi göra vid nästa träff? Kan inte du komma och hälsa på mig då?"
Jag vart lite ställd och frågade, vill du träffa mig igen? Ja givetvis svarade han och gav mig en kram.
Nu är det 4 dagar sedan vi träffades och han har bara svarat med små korta mail, men med motfrågor. Senaste i tisdagskväll. Vad tror ni ? Var det en artighetsfras från honom då han skulle åka bara och är han ointresserad?
Hur gick mailen innan?
Nä,så synisk kan man väl inte vara..om han sa det spontant så..hur ni skulle göra på nästa dejt..så tror jag han menade det. Vill lära känna dig mer. När har du tid att ses då..fråga när du får komma och hälsa på hnm då?