Inlägg från: Anonym (men) |Visa alla inlägg
  • Anonym (men)

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (33-åring) skrev 2012-11-10 20:15:09 följande:

Jag har varken firma eller barn, men har ändå dagar då jag inte skulle svara. Iaf inte när det handlar om nån jag bara skrivit lite med och aldrig träffat. Är jag nykär prioriterar jag såklart annorlunda
    Ah,men vi får kanske svar på våra spekulationer senare Glad
  • Anonym (men)

Jag är konstig!Solig Min kille ska flytta till min stad..jippii..och ändå lite "läskigt"..Jaja,det blir toppen!Glad

• Anonym (men)
    Anonym (b) skrev 2012-11-12 20:37:40 följande:
    Grattis! vilket flyt du har kan förstå din känsla

Tack! Det är nog mest för min skull..det som är läskigt!Solig
  • Anonym (men)
    Tavelkrok skrev 2012-11-14 21:15:06 följande:
    Nej jag menar de som är 45+ och inte har barn alls. Det gör mig lite misstänksam.

Inte kunnat få barn, inte vill ha barn?
    Dock kan jag känna lite lika ibland.."jaha,ingen ville ha barn med de"..hehe,men vad trångsynt...
    Däremot är det ju bättre än att de hade skaffat barn med ett stoll..då har man ju att göra i hela livet.typ{#emotions_dlg.djavulsk}  

Det är väl svårt hur man än tänker/gör. För mig var det skitlätt att dejta en barnlös..men sedan började tjatet..och jag är klar med barn Glad 

Nu blir man ju som tjej kanske inte påsatt och gravid..mot sin vilja..eller ja,ni förstår. 
  • Anonym (men)
    Anonym (Fröken Osäker) skrev 2012-11-15 11:49:23 följande:
    Jag måste bara få ställa en fråga här till er vana dejtare. Jag håller på att bli galen på ovissheten efter dejter. Har hittills bara varit på 4 stycken dejter, varav 3 av dem har känts kanon ...från min sida!
    Men det har sedan visats att motparten inte känt detsamma.

Nu har jag haft en dejt med nummer 4 i helgen. Han kom och hälsade på mig och det visade sig att han var en riktig gentleman. Alltså WOW, vilken kille. Såg bra ut, artig, generös, social och ja vi hade iaf hur trevligt som helst.
    Eftersom han bort långt ifrån mig stannade han över. Dagen efter hade vi en riktig relaxad stämning, surrade lite, softade och såg serier. Men eftersom jag blivit bränd så många gånger tidigare vågade jag inte ha förhoppningar på något mer, så det var en chock då han kramade om mig då han skulle åka hem och sa något istil med, " Hur ska vi göra vid nästa träff? Kan inte du komma och hälsa på mig då?"
    Jag vart lite ställd och frågade, vill du träffa mig igen? Ja givetvis svarade han och gav mig en kram.

Nu är det 4 dagar sedan vi träffades och han har bara svarat med små korta mail, men med motfrågor. Senaste i tisdagskväll. Vad tror ni ? Var det en artighetsfras från honom då han skulle åka bara och är han ointresserad?
    Hur gick mailen innan?
    Nä,så synisk kan man väl inte vara..om han sa det spontant så..hur ni skulle göra på nästa dejt..så tror jag han menade det. Vill lära känna dig mer. När har du tid att ses då..fråga när du får komma och hälsa på hnm då? 
  • Anonym (men)
    Anonym (Fröken Osäker) skrev 2012-11-15 12:18:14 följande:
    Mailen innan var även de korta från honom ( han är bättre face2face som han säger). Ibland flera mail om dagen, ibland ett om dagen.
    Men det känns konstigt att han väntar så länge mad att skriva då jag ser att han läst det.

grejen va den att redan innan han sa att han ville ses igen så pratade vi om vad vi skulle göra kommande helger och han är i princip upptagen varenda helg tills jul. Men sa då jag svarade att jag gärna kom hem och hälsade på honom att han skulle försöka hitta en lucka i kalendern.
    Då jag sen tackade för en trevlig helg så skrev jag att jag hoppasdes att han kunde hitta en lucka snart. Då svarade han bara Tack för en trevlig helg som svar på just det....

Blir det inte lite väl på att då igen ifrågasätta när jag kan få komma och hälsa på?
    Shit vad jag avskyr att inte veta. Han är ju den första av mina dejter som faktiskt själv frågat direkt om date nummer 2 och bjudit hem mig. Men det kanske är vanligt i dejtingdjungeln?

Jaha,nä,då ligger ju bollen lite hos han. Han vet att du hoppas han hittar en lucka och han är rätt uppbokad.Det är ju väldigt svårt..men han kan väl inte mena att ni inte ska ses förrens efter jul nästa gång?
  • Anonym (men)

Fröken osäker..nu vet jag ju inget om denna killen. Men att han var upptagen dessa helger hade han ju sagt innan er dejt? Och med barn vv och ett liv i övrigt,är det inte alltid lätt att få ihop det. Speciellt om ni inte bor i samma stad. Sedan vill man ju att de ska bli störtförälskade och bara släppa jobb och vännerTungan ute Men det kanske inte alltid funkar.
    Det är ju skillnad när man är ihop sedan,då planerar man varannan helg ihop iaf. 

• Anonym (men)
    Carlito skrev 2012-11-15 22:40:55 följande:
    Hallå!

Gick nyligen med i Mötesplatsen, Helt nytt område, men lite kul, hoppas förstås finna nån som alla andra.
    Tycker det är kul att bara läsa profiler, så lite fantasi många har eller så spelar det ingen roll, jav vet inte,
    Jag menar alla kan väl inte gilla: träna på Gym, gå långa promenader, krypa upp med en bra bok i soffan etc.

Nu till något jag inte greppar. I Ingressen efter kort inledning... första andra raden.....Söker mannen i mitt liv eller liknande........

Tredje raden: "Har två barn som bor hos mig varannan vecka"  Är det något jag inte hajar? Kod eller förmodat säljtrick?

Personligen skulle jag lägga det betydligt längre ner, inte fronta, är jag trög? 

Ler....../C 
    Vad..ska man inte tala om att man söker mannen i sitt liv eller att man har barn?
  • Anonym (men)
    Xmag skrev 2012-11-15 22:48:23 följande:
    Du glömde "Bägge fötterna på jorden" och "gillar att resa" Glad

Den är ju skön..så har de inte rest på 10år när man frågar.
  • Anonym (men)
    MrC skrev 2012-11-20 13:20:07 följande:
    Snart ger jag upp med min FL-flört. Har erbjudit mig att besöka henne alla helger 2 månader framåt och t.o.m betala en resa till mig i Stockholm och åka på kryssning, men icke. Jag gick så långt att jag erbjöd en snabb lunchdejt på lördag, men icke. Åka 130 mil Obestämd

Någon annan som vill ha en dejt?

Snart?
    Ge upp nu!{#emotions_dlg.flower} 
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!