Inlägg från: Anonym (men) |Visa alla inlägg
  • Anonym (men)

Ärliga nätdejtingstråden!

Ernst Hugo skrev 2013-01-03 23:38:56 följande:

Där låter bara så helrätt i mina öron

Hej förresten, singelpappa på 44 här   Solig

Tja!
    Tjej,mamma och särbo, 36år...Glad{#emotions_dlg.flower}

• Anonym (men)
    Papito skrev 2013-01-04 11:04:13 följande:
    Oj...från ingenstans gör du comeback, river av två Wake up and smell the coffee...och flirtar med Ernst Hugo...var inte du lycklig särbo?

Haha Skål 

Joo,därför skrev jag särboGlad

Annars hade jag väl skrivit något flirtigtFlört Eller att jag var från Sthlm..och undrat var han fanns?!Skål

Idag är jag vass dock..så idag lindar jag inte in något( om jag nu försöker det iblandTungan ute)    
  • Anonym (men)
    Tusse85 skrev 2013-01-04 11:09:26 följande:
    Vet ju allt ni skriver, ser själv helt hur fel jag gjort. Antar att det är en försvarssgrej för att inte visa mig sårbar.
    Skickade inatt ett helt normalt sms till honom och frågade om han hade det bra för han är bortrest några dagar och fick tillbaka ett svar imorse som jag sen svarade på igen kort men ändå utan sex. Vi båda avsluta med "puss".

Men då är frågan om jag bara ska visa mitt bättre sätt eller borde jag ta upp att jag måste sluta med mitt sexsnack för att jag bara försöker visa mig stark och självständig?

Vet inte när han kommer hem igen men vågar inte riktigt fråga heller... Eller ska jag fråga när vi ses igen?

Men va? DU messade ...igen. Du ska ju inte.
  • Anonym (men)
    Papito skrev 2013-01-04 11:30:45 följande:
    Tycker inte att det är någon fara att du messar men inget sexsnack och inte överdosera antalet

Det kommer att bli bra men du får ge det lite tid nu.

Tycker helt enkelt du ska vänta..inte vara så angelägen..han vet att om han säger hoppa,så gör du det. Vänta ut han lite..
  • Anonym (men)

Tusse85 skrev 2013-01-04 14:31:05 följande:
    Vad gör jag? Det är deras första dejt men dom har träffats genom jobbet så hon är ingen blinddejt... skickar jag och tackar för mig eller avvaktar jag hur deras dejt går.....?

Papito skrev 2013-01-04 14:44:04 följande:

Spelar det någon roll vad vi säger?
    Nä,snälla Tusse..
    Du fortsätter ju förnedra dig själv..förstår du inte? Du ska inte fråga hur deras dejt går etc etc..Ni var KK..det betyder sex,inte massa personliga saker och ibland känns du som en svartsjuk flickvän.

Vi sa stopp för flera sidor sedan..men du fortsätter messa. Jag förstår inte riktigt? Han vill ju inte..du förtjänar ju bättre,vrf tar du massa skit?    
  • Anonym (men)
    Anonym skrev 2013-01-05 11:12:10 följande:
    Jag vet inte varför jag känner så men om Tusse85 hade varit man så hade hennes beteende och tankesätt känts väldigt väldigt obehagligt.

Mm..det som är lite intressant..att jag anses lite för hård i bland. Tror jag kanske är mer som "en man" ibland..eller alltså,i skrift. Avskalat,säger precis vad jag tänker(på gott och ont) Och många kvinnor väljer att ignorera det. För att sedan inse att karln reagerat nästan precis som jag trott lite.

Och nej,jag struntar i om det är en man eller kvinna jag skriver till. Däremot verkar oftast männen förstå mig bättre. Så jag antar att jag tänker lite mer som en man,är inte första gången jag reflekterat över det. 
  • Anonym (men)

Kan man se på sidor om folk blockat en? Jobbigt! Men rätt löjligt att göra så som vuxen människa? Ja,om det inte är en galning man har efter sig då.

• Anonym (men)
    Angelven skrev 2013-01-05 20:08:41 följande:
    Du kan se det på HP när du har länken till en person som blockat dig (typ ett gammalt mail) - annars blir de väl helt enkelt inte synliga ?

Jag har börjat blocka regelbundet för att sortera ut, annars är det ju "samma gamla slitna gäng" man ser HP har ingen dölj-funktion, det är ju lite snällare.

... och så blockar jag alla jag inte får svar från, behöver inte se ohövliga människor - ett trevligt "nej tack" fungerar utmärkt som ett svar på mail.

Hmm... är jag inte vuxen nu ?  

Men det finns ingen lista på "dessa har blockat dig" - det vore ju kul annars. Ännu bättre vore "dessa har dig som favorit" ... , det skulle spara en del funderande och tid
    Ah,nä,tänkte typ att man bara blev osynlig...

Ja,jag blockade massor när jag var reggad..hehe,trodde inte de såg det.
    Men sån "dessa har dig som favorit" finns väl?  
  • Anonym (men)
    Anonym skrev 2013-01-06 15:57:32 följande:
    jag har dejtat en del på nätet. får mest yngre killar bara.
    och jag har strulat till det för mig själv nu som sjutton.
    haft flera stycken på bara en vecka.
    jag känner mig som en idiot. och jag kan inte reda ut mina känslor alls nu.

Haft flera? Lät som sex..menar du att du träffat många samma vecka? Har du lärt känna någon av de innan eller har du bara tackat ja och slängt dig ut?
  • Anonym (men)
    Anonym (hur gör man?) skrev 2013-01-06 15:48:44 följande:
    bor alla trevliga i Gbg alltså? :)

haha jag bor i fel stad:)

Näää,DET tror jag väl ändå inte!Skål
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!